onze bobbybob niet, die max 48 uurquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:11 schreef Socios het volgende:
Dat kan niet. Je kan hooguit binnen 10 dagen al je posts editten.
Wat als ik in een topic post en beleefd vraag aan de moderators om het topic te sluiten ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
onze bobbybob niet, die max 48 uur
Nee dus je kan geen topics verwijderen. Moderators kunnen dat wel, maar dat wordt in principe alleen gedaan bij spamtopics of baggeraanvallen.
DU MUST EIN TR MACHEN !!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:24 schreef bobbybob het volgende:
[..]
Wat als ik in een topic post en beleefd vraag aan de moderators om het topic te sluiten ?
Of moet ik dan gewoon zwaar het topic gaan spammen en trollen als ik wil dat het gesloten wordt ?
als je expres gaat spammen en trollen wordt je gebanned. Om welk topic gaat het?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:24 schreef bobbybob het volgende:
[..]
Wat als ik in een topic post en beleefd vraag aan de moderators om het topic te sluiten ?
Of moet ik dan gewoon zwaar het topic gaan spammen en trollen als ik wil dat het gesloten wordt ?
Wat is het verschil behalve de letters in het woord ? Ben niet zo thuis in internetjargon.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:25 schreef Serinde het volgende:
Sluiten is sowieso iets anders dan verwijderen [ afbeelding ]
bij op slot blijft het topic leesbaar en zichtbaar voor iedereen, maar kan er niet meer gereageerd worden. Bij verwijderen is het topic helemaal weg en alleen nog door de admins te zien, maar niet meer door users en moderators.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef bobbybob het volgende:
[..]
Wat is het verschil behalve de letters in het woord ? Ben niet zo thuis in internetjargon.
De inhoud van een topic blijft zichtbaar wanneer deze gesloten is. Bij verwijderen niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef bobbybob het volgende:
Wat is het verschil behalve de letters in het woord ? Ben niet zo thuis in internetjargon.
Doet het er wat doe. ben jij bij machte om het te deleten of ben je gewoon nieuwsgierig ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je expres gaat spammen en trollen wordt je gebanned. Om welk topic gaat het?
*zucht*quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:28 schreef bobbybob het volgende:
[..]
Doet het er wat doe. ben jij bij machte om het te deleten of ben je gewoon nieuwsgierig ?
1 | -weg- |
Ooh ik was helemaal geen toon aan het aanslaan hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
*zucht*
ik ben moderator. Als je me vertelt welk topic je gesloten wil hebben, ga ik voor je kijken of ik je kan helpen of niet.
En het scheelt als je mij en anderen gewoon normaal te woord staat, in plaats van zo'n toon aan te slaan, dat helpt namelijk niet
Zijn hand om/op de keel en dichtknijpen tijdens de seks is verkrachten-topic.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
*zucht*
ik ben moderator. Als je me vertelt welk topic je gesloten wil hebben, ga ik voor je kijken of ik je kan helpen of niet.
En het scheelt als je mij en anderen gewoon normaal te woord staat, in plaats van zo'n toon aan te slaan, dat helpt namelijk niet
inderdaar die ja : Alleen voor de vrouwen: Haren trekken in bed ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:33 schreef bobbybob het volgende:
[..]
Ooh ik was helemaal geen toon aan het aanslaan hoor
Ik vroeg gewoon waarom je het wou weten lol
Ik ben de enige op dit forum volgens mij die niet constant bijdehand is en 100smileys op een dag gebruikt.
Het gaat om dit topic ?
dit topic, waar we nu met elkaar posten?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:33 schreef bobbybob het volgende:
[..]
Ooh ik was helemaal geen toon aan het aanslaan hoor
Ik vroeg gewoon waarom je het wou weten lol
Ik ben de enige op dit forum volgens mij die niet constant bijdehand is en 100smileys op een dag gebruikt.
Het gaat om dit topic ?
nah dat gaat niet gesloten worden. Niets mis met dat topic, ook al delen maar weinigen TS zijn meningquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zijn hand om/op de keel is verkrachten-topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |