Nee, maar in het begin is het wel een manier om ze duidelijk te maken dat mensen niet heel eng zijn, als je met hele wilde (wilDDDDDDDDe) katten te maken hebtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:49 schreef senesta het volgende:
Ik ben er nooit zo voor om bij katten iets af te dwingen als gezellig bij je liggen. Zelfs bij hele tamme katten is het niet zo dat ze allemaal even knuffelig zijn toch?
I dunno. Ik denk, miss kun je er los op gaan?quote:
Kut! SORRY APK!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doordat jij het stelt in je post!
Tombo bedoelde ook dat ie negatief bedoelt was richting f_r, maar dat was dus niet zoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Ik gebruik dezo ongeveer in elke post en die slaat zo ongeveer altijd op mezelf hoor
Ik las hem in dit geval in de post van Oognip ook totaal niet negatief aan jou Tombo
Verder ben ik misselijk van de crispy M&Ms
Als ik iemand eng vind dat gaat het denk ik niet helpen als ik verplicht op schoot moet blijven zittenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar in het begin is het wel een manier om ze duidelijk te maken dat mensen niet heel eng zijn, als je met hele wilde (wilDDDDDDDDe) katten te maken hebt
Moet ik tampons meenemen volgende weekquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
En ik ben op dit moment prikkelbaar, sorry
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
En dan gooi ik het er liever uit om te horen dat ik het fout heb dan dat ik me in stilte erger
Nee maar jij bent dan weer mensquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Als ik iemand eng vind dat gaat het denk ik niet helpen als ik verplicht op schoot moet blijven zitten
Nou, daar kom je bij Benno L wel achterquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Als ik iemand eng vind dat gaat het denk ik niet helpen als ik verplicht op schoot moet blijven zitten
Nee, dat niet eensquote:
Dan is het wel zo leuk dat als ik dan uitleg hoe het wel bedoelt is, je daar ook even op reageert in de scquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
En dan gooi ik het er liever uit om te horen dat ik het fout heb dan dat ik me in stilte erger
Ik dmde toch gewoon terug!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan is het wel zo leuk dat als ik dan uitleg hoe het wel bedoelt is, je daar ook even op reageert
Nee, was het maar zo'n feestquote:
Tis donker, maar je hoort het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |