abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 juli 2011 @ 22:18:06 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99559353
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
WTF, hij is helemaal leip van appel. Wat is dit nou weer? :')
Bink heeft nooit fruit gelust.
Get used to it. Baloe vreet ook fruit als een mofo
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99559403
ging jij niet naar bed Q?
pi_99559425
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat komt vanzelf. Onze 1e kat was een wilde en al enkele maanden (da wist het niet precies) voor ze bij ons kwam.
En ja ze had een gebruiksaanwijzing eerst laten ruiken en dan pas aaien en altijd vanaf de kop. En als ze op bepaalde plekken lag kon je haar echt niet aanraken want dan haalde ze echt uit.
Maar ze kwam wel op schoot en kwam zelf om aandacht vragen. En als we op vakantie waren ging ze bij de voordeur op ons zitten wachten
Ik vraag me eerlijk gezegd af of het vanzelf komt. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat ze heel tam wordt, misschien blijft ze altijd wel een schuw katje.
Ik heb het idee dat als ik haar zeg maar 'links laat liggen' en gewoon wacht tot ze naar mij toe komt dit het alleen maar erger maakt. Ze zoekt me nooit op en als ik haar aai laat ik haar wel eerst ruiken, maar vaak loopt ze dan weg.
Als ze echter net wakker wordt dan gaat ze wel helemaal spinnen en wil ze graag geaaid worden.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 22:19:48 #104
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99559427
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
Q, die zielige flamingo.
Ja, met 1 poot :'(

Maar komt goed!
pi_99559496
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:19 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik vraag me eerlijk gezegd af of het vanzelf komt. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat ze heel tam wordt, misschien blijft ze altijd wel een schuw katje.
Ik heb het idee dat als ik haar zeg maar 'links laat liggen' en gewoon wacht tot ze naar mij toe komt dit het alleen maar erger maakt. Ze zoekt me nooit op en als ik haar aai laat ik haar wel eerst ruiken, maar vaak loopt ze dan weg.
Als ze echter net wakker wordt dan gaat ze wel helemaal spinnen en wil ze graag geaaid worden.
Maar nu ze al redelijk gewend is kun je haar toch wel wat vaker oppakken en vasthouden/aaien? Iets meer met dwang dan eerder bedoel ik?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 16 juli 2011 @ 22:22:00 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99559528
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:19 schreef ferrari_rood het volgende:
ging jij niet naar bed Q?
Ja, al uren :') alleen vind ik het te debiel om nu al te gaan slapen :')
pi_99559539
Kan dat niet ook averechts werken?
Ik weet niet meer hoe mijn ouders dat met Vera gedaan hebben ik was nog erg jong.
pi_99559565
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, al uren :') alleen vind ik het te debiel om nu al te gaan slapen :')
Ik doe dat ook wel eens als ik echt moe ben
pi_99559625
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Maar nu ze al redelijk gewend is kun je haar toch wel wat vaker oppakken en vasthouden/aaien? Iets meer met dwang dan eerder bedoel ik?
Ik kan haar wel oppakken en vasthouden, maar dat vindt ze niet leuk en dan wil ze gewoon weg. Ik pak haar wel gewoon op en hou haar tegen me aan in de hoop dat ze dan door krijgt dat ze niet bang voor me hoeft te zijn. Maar dat kan natuurlijk ook averechts werken "laat ik maar bij dat enge mens wegblijven want dan gaat ze me optillen en dat wil ik niet".
Het is gewoon lastig. Alleen als ze slaapt/net wakker is/bijna slaapt kan ik haar aaien.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 22:24:04 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99559637
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:22 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik doe dat ook wel eens als ik echt moe ben
Komt omdat ik weer zo nodig moest spacen :') Dus ik wacht nog ff een uurtje :')
pi_99559742
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:23 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik kan haar wel oppakken en vasthouden, maar dat vindt ze niet leuk en dan wil ze gewoon weg. Ik pak haar wel gewoon op en hou haar tegen me aan in de hoop dat ze dan door krijgt dat ze niet bang voor me hoeft te zijn. Maar dat kan natuurlijk ook averechts werken "laat ik maar bij dat enge mens wegblijven want dan gaat ze me optillen en dat wil ik niet".
Het is gewoon lastig. Alleen als ze slaapt/net wakker is/bijna slaapt kan ik haar aaien.
En optillen en dan belonen met iets lekkers? De katjes van mn zusje waren ook vrij wild, die hebben we ook vaak na een hele dag wild spelen opgetild en "gedwongen" te blijven zitten tot ze in slaap vielen, en die zijn nu erg lief en schattig :Y
  zaterdag 16 juli 2011 @ 22:26:26 #112
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99559743
oooooh fuck, mijn tong komt klaar. Ik heb een heerlijke nectarine
  zaterdag 16 juli 2011 @ 22:26:58 #113
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99559767
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:26 schreef tombolafan het volgende:

[..]

En optillen en dan belonen met iets lekkers? De katjes van mn zusje waren ook vrij wilt, die hebben we ook vaak na een hele dag wild spelen opgetild en "gedwongen" te blijven zitten tot ze in slaap vielen, en die zijn nu erg lief en schattig :Y
TOMBO :( !
pi_99559813
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:23 schreef Oognip het volgende:

[..]

En alleen aaien zonder op te pakken zodat ze zo wat meer vertrouwen krijgt. Vera wilde ook nooit opgetild worden maar aaien mocht wel

Ik zat vandaag in mijn baby fotoboek te kijken of ean op mij lijkt. En daar stond een foto in van mijn zus en ik met vera tussen ons in. Haar blik was heel duidelijk dit vind ik niet leuk
pi_99559841
quote:

[..]

En optillen en dan belonen met iets lekkers? De katjes van mn zusje waren ook vrij wilt, die hebben we ook vaak na een hele dag wild spelen opgetild en "gedwongen" te blijven zitten tot ze in slaap vielen, en die zijn nu erg lief en schattig :Y
Lees je bericht nog eens goed ;)
pi_99559938
quote:

[..]

Belonen na het optillen kan ik nog eens proberen, maar als ik haar echt op schoot zet en vasthoud dan wordt ze boos dus dat doe ik niet.
Emma is net wakker en ik ben naar haar toe gegaan en heb gefilmd hoe ze dan reageert. Dan zou je denken dat het echt een tamme rakker is en dat het super gaat. Het gaat ook super, maar dan alleen als ze slaperig is :')
pi_99559942
Jezus Fuck, dat was erg _O-
  zaterdag 16 juli 2011 @ 22:31:37 #118
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99559976
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
Jezus Fuck, dat was erg _O-
Nee, dat was hóerig.

Zie, god straft meteen voor je rare PM's B-)
pi_99560023
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee, dat was hóerig.

Zie, god straft meteen voor je rare PM's B-)
Ik vind je nog steeds een schatje hoor :Y
  zaterdag 16 juli 2011 @ 22:33:19 #120
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_99560048
WAAR BLIJFT JE HURRR
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_99560052
Wat je nog kunt doen tijdens het aaien is over haar reukklieren aan de zijkant van haar bek aaien dan geeft ze haar geur duidelijk aan je af.

Ik zal morgen eens aan mijn ouders vragen hoe ze dat vera gedaan hebben
pi_99560131
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat je nog kunt doen tijdens het aaien is over haar reukklieren aan de zijkant van haar bek aaien dan geeft ze haar geur duidelijk aan je af.

Ik zal morgen eens aan mijn ouders vragen hoe ze dat vera gedaan hebben
En als ze dat afgeeft wat dan? Dan ga ik naar haar ruiken, maar als ik het er af was dan zijn we weer bij af. Of betekent het iets als ze dat doet? :')
Ben benieuwd naar het verhaal van je ouders!
pi_99560162
Ik zou iig ALS ze dan zo toeschietelijk is haar belonen met iets HEEL HEEL lekkers (stukje kip ofzo), zodat ze lief/tam doen daarmee gaat associëren :Y
  zaterdag 16 juli 2011 @ 22:36:42 #124
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_99560195
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou iig ALS ze dan zo toeschietelijk is haar belonen met iets HEEL HEEL lekkers (stukje kop ofzo), zodat ze lief/tam doen daarmee gaat associëren :Y
Ja, lekker stukje kop.

Maar inderdaad, ik zou echt met het belonen gaan werken. Er zit blijkbaar wel iets aanhankelijks in, het moet er alleen nog uit.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_99560205
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:35 schreef Oognip het volgende:

[..]

En als ze dat afgeeft wat dan? Dan ga ik naar haar ruiken, maar als ik het er af was dan zijn we weer bij af. Of betekent het iets als ze dat doet? :')
Ben benieuwd naar het verhaal van je ouders!
Nou zeg, je mag wel iets vriendelijker doen als er een tip wordt gegeven hoor :{
Die :') is nergens voor nodig :{

Dan ga je idd naar haar ruiken, en dat maakt jou vertrouwder, dat scheelt al een stuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')