OMGquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb ik wel eens verteld dat Max in het park eens achter een kat aanging en dat die kat op zijn beurt achter een konijn aan zat? AAAAAAAAHAHAHHAHA ik heb me de pleuris gelachen't Was net een slapstick.
Daar zou ik dan nog wel een paar weekjes mee wachten, tot ze begrijpt hoe het eten hier aan toe gaat. Dan gaat dat ook allemaal wat makkelijker denk ik?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nou, lange lijn kopen..kijken hoe ze reageert.en als ze een konijntje ziet, roepen en belonen. Dan leert ze uiteindelijk wel dat jij leuker bent. Alleen ff uitzoeken dus wat ze echt heel lekker vind. Je kan ook rodiworst kopen en dat in stukjes snijden.
Ik had bij een paar weekjes wachten ook in mind dat ze zelfs die sterkruikende lamslong niet gelijk eet, maar dat is al over dusquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
Ze is gewoon verziekt door die lamsblokjes
Want die vreet ze nu meteen op.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
Als pup heeft hij eens een hele kaas van het aanrecht getrokken![]()
Niet weggooien he!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben dozen aan het uitpakken en Sawyer gaat in de weggooizak zitten
Hij zit nu bij de oude gordijnenquote:
...nadat ik hier ff om gelachen hebquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Bij oude gordijnen moest je aan mij denken?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Ja oude gordijnen en een katje met snorharenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Whahahaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Geniet ze! Lekker he zo'n luifelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Sawyer is lief![]()
Ik ga ff lekker buiten zitten met een bakje koffie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |