gadver, kerosine erop, kapot maken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
Er zat een "spinnetje" boven mijn kussen
[ afbeelding ]
Goed plan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
gadver, kerosine erop, kapot maken.!!!!!!
En dan?quote:
In het toilet of door het raam naar buiten gemieterdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:56 schreef Laysa het volgende:
Maar ik maak ze wel altijd dood...Gewoon omdat het kan!
Lekker aan de baco schat!quote:
Mina vreet ze met smaak op...maar dat doet ze eigenlijk met alles...tot plastic aan toequote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn broer of mijn moeder verwijdert ze meestal. Mijn kat niet, dan wijs ik naar een spin en zeg ik dat ie hem moet vangen, loopt ie weg.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mina vreet ze met smaak op...maar dat doet ze eigenlijk met alles...tot plastic aan toe
Meestal ben ik er wel op tijd bij...maar als ze plastic hoort staat ze al te schooien maf beestquote:
Juh juhquote:
Vlaggenparade? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:05 schreef Laysa het volgende:
Morgen balkon deur op en swingen met Belle!!!!
http://www.4daagse.nl/ima(...)er_vlaggenparade.pdf
Nice!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juh juh!
Om 17:15 kwam de koper, verkocht, op naar Saturn
Saturn, normaal 1150 wordt 1050 (aanbieding!)
Geen studentenkorting!!! 6% korting van 1150 was het normaal bij Maxme. 64 euro. Ben dus 36eu goedkoper uit
!!
2 jaar garantie bij Saturn ipv. 1 jaar bij een APR. Dus ben niet van plan Apple Care te kopen. Scheelt via ebay ook nog eens 150.
Super
23:40quote:
ik geloof van de landen die meelopen...en natuurlijk de Nijmeegse vlag....en parachutisten en optredens dus...en de Burgemeester opent dan alles officieel ofzo ietsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vlaggenparade? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Gewoon een stoet met mensen en veel vlaggen?
Waarom?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:16 schreef Laysa het volgende:
Godnondeju...ik vries bijna dood maar de deur moet open blijven
Omdat ik dat zeg.quote:
Ohw zo... lache!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik geloof van de landen die meelopen...en natuurlijk de Nijmeegse vlag....en parachutisten en optredens dus...en de Burgemeester opent dan alles officieel ofzo iets
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah... gehaktbalaardappelen, en bloemkool, LAYSA!
Hij is wel een beetje oud.quote:
Lieffie....ik had je moeder met gemak kunnen zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje oud.
Maar ging wel tegen mama in waardoor ik morgen al om tien uur 's ochtends weg kan
Ja okay.. Maar papa is al bijna zestigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lieffie....ik had je moeder met gemak kunnen zijn
Bloemkool met saussie?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah... gehaktbalaardappelen, en bloemkool, LAYSA!
Dan had hij mn vader kunnen zijn in theoriequote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja okay.. Maar papa is al bijna zestig
Er is nu ook een opa van 29 in Engeland dus ik verbaas me nergens meer overquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan had hij mn vader kunnen zijn in theorie
Ja dat hadden serieus ''travellers'' kunnen zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er is nu ook een opa van 29 in Engeland dus ik verbaas me nergens meer over
Ik heb iets gemist he gister?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat hadden serieus ''travellers'' kunnen zijn
Oh.. ik heb gister ook nog een stukje gezienquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat hadden serieus ''travellers'' kunnen zijn
quote:
Het was hilarisch....de eerste 20 minuten was het enige wat we konden uit brengen : Whuuuttttttttt? en OMGquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh.. ik heb gister ook nog een stukje gezien
OHHH iddd! hahahahahaahah wat een mensenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Het was hilarisch....de eerste 20 minuten was het enige wat we konden uit brengen : Whuuuttttttttt? en OMG
héé- héé!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:43 schreef Renesite het volgende:
Ah! Ik miste al iets! Even nog een msn programma downloaden. En skype
?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Teksten als: kusjes op je kutje, en lik aan je pik
Oei! Heteroaandacht! Dat is nieuw! Patrick! Meid!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Voor de duidelijkheid.. ik krijg ze van de (ik denk dronken ) zus en nicht van doortje..
Jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oei! Heteroaandacht! Dat is nieuw! Patrick! Meid!
Ok ik hold ffquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
HOOOOOOOLD ON, I'LL SING YOU A LITTLE LOVE SONG!
labberkut!quote:
Dat hebben we met mijn verjaardag gedaan, zo leuk. En Wie ben ik?, allemaal met een post-it op je kopquote:
pics van je broerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn broer hoorde Facking vet van Britt net voor het eerst. Zijn gezicht.
Ik schijn ook in mails FOK!smileys te gebruiken, maar Lieve gaat ze dan gewoon opzoeken op FOK!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:12 schreef Renesite het volgende:
IK KAN MIJZELF NIET UITDRUKKEN WANT IK HEB GEEN FOK!SMILIES IN MSN
Hij heeft een Facebook!quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga op bed filmpje kijken
Ik ben zo moe en geen idee waar het aan ligt
Ik wilde gaan gamen, maar ik kan amper mijn ogen open houden
Dus welterusten en tot morgen
Trusten liefquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Doei doeiquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Slaap lekker en het kan zo maar zijn dat het dáár aan ligtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |