ok ik heb nog wat anders. ging over mijn pasjes als jaggerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:48 schreef Swomp het volgende:
ok bedankt voor de info
Ik zal het noteren in mijn notitieblok
Praaclubsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:51 schreef remlof het volgende:
Heb je nou praatclubs of parenclubs bezocht?
Nee je snap het niet ik heb gepaartd in een praatclub. maar dat is wederzijdsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:51 schreef remlof het volgende:
Heb je nou praatclubs of parenclubs bezocht?
En je moet gewoon niet zo negatief tegen mij doen, ik ben gewoon deze weg geboren.quote:
Ik heb geen spijtquote:
oke maar dat is niet mogelijk want ik ik wordtd snel zeeziek,quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:53 schreef OverRated het volgende:
Goed reisverhaal, je moet eens gaan solliciteren bij Columbus magazine
Weet je nog hoe ze heette?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:55 schreef Fluxer het volgende:
Laatste vrijdag nacht was ook zo'n nacht die je normaal alleen ziet in films. Echt ge-wel-dig was het.
Vandaag heb ik een topic op fok! gemaakt en het was echt een daverend succes met meer dan 12 pagina's! ik ben nu bezig met deel2. tot morgen kitty.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:55 schreef Fluxer het volgende:
Laatste vrijdag nacht was ook zo'n nacht die je normaal alleen ziet in films. Echt ge-wel-dig was het.
Ja en ik vroeg aan haar: "kom je mee naar het strand met mij?" En zij wilde wel meequote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:56 schreef Jongentje. het volgende:
Ook nog chicks gehosseld daar, of dat niet?
Ja dit gaat zeker een reeks worden dat weet ik nu al. Mijn mama vind ook dat ik hier goed in ben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |