Sam R. is een intellectueel, aldus de PVV-aanhang. Hij schijnt een kritisch boek over de Islam geschreven te hebben van hoogstaand niveau, dat door vriend en vijand werd geprezen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Weer zo'n prachtig kansrijk ''kanjer'' kamerlid van de PVV. Waar haalt Geert deze veelbelovende jonge politici toch vandaan?
Geschreven of bij elkaar verzameld? Want als ik de inhoudspagina bekijk, dan zie ik hem als redactie staan...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:39 schreef Marlan het volgende:
[..]
Sam R. is een intellectueel, aldus de PVV-aanhang. Hij schijnt een kritisch boek over de Islam geschreven te hebben van hoogstaand niveau, dat door vriend en vijand werd geprezen.
Dus een beetje respect is wel op zijn plaats voor dit politieke talent.
Blijkbaar wil de PVV daar niet mee geassocieerd worden?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de vrijheid van meningsuiting? Beetje iemand op non-actief zetten, alleen omdat hij zijn mening geeft. Onze vrijheid stelt niet zoveel meer voor.
Precies.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:46 schreef CaptainCookie het volgende:
Het gaat er hier helemaal niet om of het strafbaar is of überhaupt onder vrijheid van meningsuiting valt, het gaat erom of de PVV zo iemand als lid wil hebben.
De PVV die moslims tuig noemt? dat is idd nog nooit eerder gebeurt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Blijkbaar wil de PVV daar niet mee geassocieerd worden?
Ja, uhm, het 'officiële' argument is toch dat hoofddoekjes en boerka's vrouwenonderdrukkend zijn? Dan kun je het natuurlijk niet maken om ineens die vrouwen zelf 'tuig' te noemen.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:28 schreef msnk het volgende:
Wilders wil niet dat PVV-ers moslims uitmaken voor tuig? Wow.
Het zit bij hem veel dieper dan enkel "hoofddoekjes zijn onderdrukkend" hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 01:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, uhm, het 'officiële' argument is toch dat hoofddoekjes en boerka's vrouwenonderdrukkend zijn? Dan kun je het natuurlijk niet maken om ineens die vrouwen zelf 'tuig' te noemen.
heb je behalve die laatste scene, gezien hoe vaak het niet over christendom gaat maar over leven in de eerste eeuw na Christus .quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:17 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Neuh hoor, dat is gewoon hoe de film op velen overkomt. Niet dat ik daarover wakker zou moeten liggen. Je doet nu met het smijten met de term bekrompen overkomen alsof ik zo geschokt door de film moet zijn.
en daarbij zijn er zoveel mensen gekruisigd. de enige reden waarom ze na de val van Jeruzalem niet meer joden gekruisigd hadden was omdat het hout op was
[..]
Hadden ze dat maar gedaan...
[..]
Had ik daarnet al niet gezegd dat Jezus een ander karakter in de film is? Punt wat ik maakte is dat dat weinig meer uitmaakt in de beruchte scene, omdat een v/d belangrijkste aspecten van het christendom, nl. de kruisiging van Jezus, zwaar wordt afgezeken. Daarmee wordt de film, iig op het einde, een directe aanval op het geloof in kwestie. Dat de satire in de film over hoe gelovigen met hun geloof omgaan zich uitstrekt naar andere religies, doet daar weinig meer aan af.
Normaals, mij heb je daar niet mee, maar het valt moeilijk te ontkennen dat juist vooral het christendom het moet ontgelden, mede omdat dat de dominante religie in de westerse wereld is, en het vaak als excuus voor allerlei waanideeën en dito daden gebruikt is/wordt.
Moslims is blijkbaar oké om voor tuig uit te maken, maar moslima's niet. Hij discrimineert vrouwen.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:28 schreef msnk het volgende:
Wilders wil niet dat PVV-ers moslims uitmaken voor tuig? Wow.
Vrij gematigde bewoording.quote:“Opeens kwam dat tuig langslopen. Dus besloot ik ze maar gelijk te filmen. Of moet ik het normaal vinden dat mijn rust in Scheveningen wordt verpest door dat soort geimporteerde achterlijkheid van de islamtische zandbak?”
Hij is toch niet opgepakt of veroordeeld! Nou dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:58 schreef Mutant01 het volgende:
Schande. Vrijheid van meningsuiting. Laat hem lekker zeggen wat hij wil zeggen. Gewoon overgaan tot de orde van de dag.
Wordt een beetje lastig, niet? Dan moet je als partij precies weten wie er op je gestemd hebben, waar ze wonen, waar ze werken en wat ze zeggen wat niet door de beugel kan.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:40 schreef Re het volgende:
goeie actie wel van Wilders, als hij dat ook nog met zijn kiezers deed, mar dat zal wel niet
Goedemorgen Hans_van_Baalenquote:Op zondag 17 juli 2011 11:21 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Goedemorgen TS,
Die vrijheid van je houdt op, zodra je daarmee de vrijheid van iemand anders aantast.
En het is precies die vrijheid die jij wilt ontnemen bij een deel van de bevolking.
Gr
Van mij mag iedereen op zijn hoofd dragen wat hij/zij wil, kan er niet wakker van liggen, maar als iemand op non-actief gezet wordt, omdat hij iemand tuig noemt (ook al vind ik dat zelf onzin), dan is dat triest....een meninkje ventileren en voorbij met je baan/functie.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:33 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Niks.
Ik doelde op de uitspraak dat zij bij moslima's de hoofddoeken af willen. Dat is opdringerig en gaat averechts werken; moslima's die hun hoofddoek niet af willen doen, onthouden zich van de maatschappij, waardoor de kloof alleen maar vergroot.
Als je die hoofddoek niet meer wilt zien, moet je ervoor zorgen dat mensen die ze dragen er vrijwillig afstand van doen. Laat iedereen zelf kiezen oid, daar kan iedereen het vrijwel altijd mee eens zijn.
Waarom zou je iemand op non-actief zetten, terwijl deze nagenoeg het partijstandpunt verkondigd. De ware reden is natuurlijk dat hij feitelijk de taak van Wilders over aan het nemen is. En dat mag niet, want elke mening dient te worden verkondigd via Wilders of met goedkeuring van Wilders. De partijstructuur staat geen eigen mening toe.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij is toch niet opgepakt of veroordeeld! Nou dan.
Dat de PVV hem op non-actief stelt, betekent niet dat hij zo niet mag denken of dat hij dat niet mag zeggen.
Mensen die geestelijk niet in orde zijn noem jij in het dagelijks leven tuig en ga je ook zitten filmen? Ok!quote:Op zondag 17 juli 2011 11:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik blijf erbij dat mensen die burqas dragen geestelijk niet in order zijn. Kom op mensen: ze geloven dat ze dit moeten doen van een onzichtbaar opperwezen zodat ze na hun dood ervoor beloond worden
Zo, ik ga nu even knielen voor mijn hamer en Thor aanbidden
Dit soort mensen dat willens en wetens die shit draagt IS tuig. Net zulk tuig dat willens en wetens bv een KKK-kostuum gaat dragen. Het is geestelijk gestoord gedrag, ook nog eens expres om zich af te zetten. Prima maar ga dan ook niet zeiken als daar een niet aardige reactie op komt.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mensen die geestelijk niet in orde zijn noem jij in het dagelijks leven tuig en ga je ook zitten filmen? Ok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |