Ik moest een beetje lachenquote:
Heb je al gezegd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:18 schreef Dastan het volgende:
Overigens is
[..]
niet fout hoor.
Juist niet, heeft de voorkeur.
Nurtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:20 schreef Ezell het volgende:
EXA SC #400 Waar Ezell zin heeft om naar school te gaan.
Dat is de bedoeling.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar nogmaals: `meilpaal` komt daardoor niet goed uit de verf. Ziet er belachelijk uit.
Goede instelling!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:20 schreef Ezell het volgende:
EXA SC #400 Waar Ezell zin heeft om naar school te gaan.
Dat kan jij vinden ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat begrijp ik natuurlijk ook wel. Desalniettemin lelijke TT.
Omdat je op die manier wel op ieder woord dat je uitspreekt kunt gaan letten omdat je met ieder scheldwoord of iets dergelijks wel iemand kwetst? Doen we dat? Nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:21 schreef Kaasrol het volgende:
Waarom zou ik hypocriet zijn vraag ik me af... Ik ben gewoon van die puberale alles-draait-om-mij-en-schijt-aan-de-rest mentaliteit af
Niets mis mee met rekening houden met anderen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat je op die manier wel op ieder woord dat je uitspreekt kunt gaan letten omdat je met ieder scheldwoord of iets dergelijks wel iemand kwetst? Doen we dat? Nee.
Als je dat doet, mag je terugkomen, tot die tijd noem ik je hypocriet.
Zeg ik ook nergens, maar ga dan asjeblieft niet alleen janken bij het woord kanker maar doe dat bij ieder dergelijk scheldwoord.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:23 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niets mis mee met rekening houden met anderen.
Ik heb niemand zien janken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zeg ik ook nergens, maar ga dan asjeblieft niet alleen janken bij het woord kanker maar doe dat bij ieder dergelijk scheldwoord.
Ik lees hier eigenlijk maar 1 iemand die zich ergens heel erg druk over maaktquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moeilijk doen, druk maken, /care hoe je het noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |