quote:
Heb ik al op mijn pc staanquote:Op zondag 17 juli 2011 00:32 schreef hornage het volgende:
[..]n00bs
"Ik kan u Firefox of Opera aanraden meneer!"
"Dan mag u nu Google Chrome afsluiten door op het kruisje rechtsboven te klikken."quote:
Wie noem je hier een noobquote:Op zondag 17 juli 2011 00:32 schreef hornage het volgende:
[..]n00bs
"Ik kan u Firefox of Opera aanraden meneer!"
Jij werkt bij een internet helpdesk?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:35 schreef hornage het volgende:
[..]
"Dan mag u nu Google Chrome afsluiten door op het kruisje rechtsboven te klikken."
"Hierna dubbelklikt u op het icoon van FireFox, heel grappig, een vos die in de fik staat, u kan het niet missen"
"Probeert u het nu nog eens meneer"
"Geen problemen meer?"
"Mooizo, graag gedaan meneer"
Dit!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wie noem je hier een noob.
Jarenlang FireFox gebruikt maar Chrome is stukken beter. Opera zuigt.
Anderhalf jaar Girotel en MijnPostbank.nl helpdesk gedaanquote:
Voorspelbaarquote:Op zondag 17 juli 2011 00:37 schreef hornage het volgende:
[..]
Anderhalf jaar Girotel en MijnPostbank.nl helpdesk gedaan
Op de KPN helpdesk mochten we destijds gelukkig wel zelf bepalen hoe we dingen zeiden.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:38 schreef Robby87 het volgende:
Laat ons eens een leuke handleiding lezen, met van die auto responses enzo
Hadden wij niet hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 00:38 schreef Robby87 het volgende:
Laat ons eens een leuke handleiding lezen, met van die auto responses enzo
KPNquote:Op zondag 17 juli 2011 00:40 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb zo'n grafhekel aan KPN hè... boevenbende, uiteraard niet de enige maar wel de ergste
Die mensen door- en door- blijven verbinden me dunktquote:Op zondag 17 juli 2011 00:44 schreef Sands het volgende:
Wat doet een helpdesk medewerker eigenlijk behalve half gaar schreeuwende mensen beantwoorden?
De avonden waren altijd redelijk rustig. We konden gewoon internetten, zaken waren wel geblokkeerd, maar je kon toen wel e-mailen, surfen etcquote:Op zondag 17 juli 2011 00:44 schreef Sands het volgende:
Wat doet een helpdesk medewerker eigenlijk behalve half gaar schreeuwende mensen beantwoorden?
Oh beetje lamballen voor geld dusquote:Op zondag 17 juli 2011 00:47 schreef hornage het volgende:
[..]
De avonden waren altijd redelijk rustig. We konden gewoon internetten, zaken waren wel geblokkeerd, maar je kon toen wel e-mailen, surfen etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |