Dan heb je zeker ook al die EE Blu-ray boxsetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef hornage het volgende:
Is een nice dag hoor, Alle SEE van LOTR achter elkaar zien
Jaarlijkse gebeurtenis hier
Gogo Blu-ray speler kopen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:53 schreef hornage het volgende:
Ik zou hem graag willen hebben. Ik heb alleen nog geen blu-ray afspeelapparatuur
De dvdset was mijn eerste ding wat ik kocht van mijn eerste loonAfspraak toen met al onze vrienden over gedaan
Eerste loon =
LOTR SEE
DVD Set kopen
Ken helaas niet zoveel titels met Elijah Wood...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:56 schreef hornage het volgende:
Kom op mensen, gokken is nieuwe hint modus on
Indeed shame on you!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:16 schreef Robby87 het volgende:
Damn, ik blijf mij verbazen over de hoeveelheid films met bekende lui die ik niet heb gezien... een schande
Ik ben hem nu aan het downloadenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:21 schreef hornage het volgende:
[..]
Indeed shame on you!
The Faculty heeft een topcast:
Allereerst geregisseerd door DE Robert Rodriguez
Dan acteurs:
Josh Hartnett
Salma Hayek
Famke Janssen
Robert Patrick
Elijah Wood
John Stewart
Daar koos ik de screenshots ook op uitquote:Op zondag 17 juli 2011 00:20 schreef picodealion het volgende:
Ik verbaas me dat ik deze film totaal niet herkende. Ik had niet eens het idee dat ik 'm misschien wel eens gezien kon hebben.
Ik vond 'm behoorlijk meevallen.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het downloaden
Moet die eens in zijn geheel zien
Ik vind FMT nu helemaal briljant met die complete auto-update functie. Tis nu echt meer een tracker dan een forum gewordenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Jadie automatische update die werkt niet altijd goed
Ja, ging ze daar uit de kleren?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:26 schreef picodealion het volgende:
Vooral die scene met Famke bij de schoolbus was goed.
Ja, alleen soms krijg ik die venstertjes 10 keer te zien voor 1 postquote:Op zondag 17 juli 2011 00:27 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik vind FMT nu helemaal briljant met die complete auto-update functie. Tis nu echt meer een tracker dan een forum geworden
Bijna.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Welke browser gebruikt u meneer?"quote:Op zondag 17 juli 2011 00:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, alleen soms krijg ik die venstertjes 10 keer te zien voor 1 post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |