ze zijn mwoahquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:16 schreef HerbertThePervert het volgende:
Zijn die 4 extra cases het waard? Voor de 20 euro van de PSN kaart koop ik anders liever Mass Effect 2 ofzo
Godver net voor 40 gekochtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:37 schreef Roces18 het volgende:
Overigens 25 euri voor de ps3 bij mediamarkt eindhoven
Twee springen er uit en zijn leuk:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:16 schreef HerbertThePervert het volgende:
Zijn die 4 extra cases het waard? Voor de 20 euro van de PSN kaart koop ik anders liever Mass Effect 2 ofzo
Vanaf cd3?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:36 schreef speknek het volgende:
Was niet echt nodig. Op een gegeven moment sluit het verhaal en dan begint het verhaal pas echt.
Yup, is wel de moeite om uit te spelen, alleen vind ik de replay waarde niet zo hoog in tegenstelling tot GTA-IV.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
http://jvsgames.nl/index.(...)20noir&product_id=87quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Is het spel al een beetje voor een schappelijker prijsje te krijgen?
Hier doet de x360 versie nog steeds bijna 60eu in de FRS en andere winkels..
En met alle zo-zo reacties over deze game vind ik dat wat veel geld.
Op voorhand zo oordelen over iets wat je niet zeker weet is op voorhand verdienen genegeerd te worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:34 schreef Rechterbal het volgende:
Tja, het zijn gewoon missies die ze uit de game hebben gesneden, omdat de Bluray disc van de PS3 volzat en ze het wel welletjes vonden ^^.
Zal dus niks toevoegen. Zullen de slechtste missies zijn.
en overgemaaktquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:56 schreef Godtje het volgende:
Ik heb de mijne voor 20 verkocht hier op FOK!.
Nou ja bijna.
doe met je creditcardquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:45 schreef CoExist het volgende:
Balen! Ik heb nog maar E8,- in m'n PSN Store account... en die Rockstar Pass is E12,- Heb al m'n eurootjes uitgegeven aan Singstar liedjes...![]()
Straks maar ff zo'n PSN card aanschaffen als ze die nog ergens hebben liggen.
Eh sorry? Dit heeft de studio zelf bekend gemaakt in een interview. Ze wilden niet nog meer data gaan comprimeren, om enkele missies op de cd te hebben staan. Ze hebben bij het releasen van de game aangekondigd dat er nog 4 missies zouden worden gerealesed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Op voorhand zo oordelen over iets wat je niet zeker weet is op voorhand verdienen genegeerd te worden.
Haha zo typischquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:54 schreef Platina het volgende:
Ben cases aan t replayen voor die gouden trophy. Alleen het schiet niet opAl 3x een case verprutst doordat ik de gehaast ben.
Het replayen ervan is dan ook zo saai en je kunt niks skippen
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:31 schreef Roces18 het volgende:
stelt het me wel teleur
zuigt heel erg
eigenlijk geen donder te doen
gare challenges
hoe saai kan het zijn.
Verder ga ik wel voor de 100%![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:49 schreef Roces18 het volgende:
Nu net 2 arson cases erop zitten, en dit is een stuk leuker. Maar met homicide zal de fun er wel gauw af zijn gegaan omdatKwam bij mij als een totale verrassing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet nu nog 1 case replayen voor een 5 sterren rating, en dan nog 2 cases voor andere trophies en dan kan ik nog 5 auto's gaan zoeken. Dat is echt een ellende om al die auto's te vinden. Heb al 2 verschillende guides gebruikt maar kan de laatste paar niet vinden![]()
Doe je dat serieus? Al die auto's? Ik vind ze allemaal maar het zelfde er uit zien eigenlijk... En eigenlijk mis ik ook een beetje feeling met de stad L.A. zelf. Snap best dat het een jarig '40 setting is enzo, maar er is gewoon geen hol te doen. En ik word ook niet echt geprikkeld om gewoon ff voor de lol rond te rijden op zoek naar golden film reels e.d.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:27 schreef Platina het volgende:
[..]
Kwam bij mij als een totale verrassing.
Moet nu nog 1 case replayen voor een 5 sterren rating, en dan nog 2 cases voor andere trophies en dan kan ik nog 5 auto's gaan zoeken. Dat is echt een ellende om al die auto's te vinden. Heb al 2 verschillende guides gebruikt maar kan de laatste paar niet vinden
Mjah, die reels heb ik ook al gezocht (met guide want zonder is bijna onmogelijk). Die auto's had ik er al 70 van voordat ik met de guide aan de slag ging. Gewoon altijd en overal een andere auto pakken. Het is niet zo spannend om te doen maar ik wil graag 100% completion halen anders heb ik het idee dat ik het spel niet volledig heb uitgespeeld. Beetje OCD maarja ieder zijn ding hequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef CoExist het volgende:
[..]
Doe je dat serieus? Al die auto's? Ik vind ze allemaal maar het zelfde er uit zien eigenlijk... En eigenlijk mis ik ook een beetje feeling met de stad L.A. zelf. Snap best dat het een jarig '40 setting is enzo, maar er is gewoon geen hol te doen. En ik word ook niet echt geprikkeld om gewoon ff voor de lol rond te rijden op zoek naar golden film reels e.d.
Nu klinkt dit gelijk zo negatief, maar ik vind het verder gewoon een über game hoor! ;-) Sommige cases grepen me echt aan, en dan met name die arson cases. Hoe gruwlijk!
In gta moest ik er nog eenquote:Op maandag 29 augustus 2011 02:27 schreef SoldMayor het volgende:
Die auto's zoeken in LA Noire is pure aids ja. En dat ik heb er niet voor over denk ik in LA Noire om die achievement te halen. Ik moet nog 7 auto's. Die film reels zijn wel te doen.![]()
Heb btw in GTA IV wel alle vogels afgeschoten.
haha idd. En eentje missen... Heb beide op 100% (de game, niet 1000/1000). Vond LA Noire wel minder qua spelervaring als gta. Hoewel LA Noire er wel beter uitziet en het ondervragen top in elkaar steekt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:27 schreef SoldMayor het volgende:
Heb btw in GTA IV wel alle vogels afgeschoten.
Nee, bij sommige cases meerdere kranten. Andere cases geen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:59 schreef Reintji het volgende:
Die kranten kom je bij alle cases toch gewoon tegen?
ik beleef na het verhaal hier geen lol nee, de kleine cases zijn wel leuk om te doen. Maar om nou al die gare auto's te verzamelen is geen zak aan. Maar je moet toch wat als je platinum wiltquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:31 schreef Jivis het volgende:
Ik snap die lol nooit van shit verzamelen of achievements halen. Als ik de verhaallijn uitgespeeld heb is het voor mij altijd een 'lege huls' geworden en beleef ik er totaal geen lol meer aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |