SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Daar ben ik gestopt met spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:56 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Daar ben ik gestopt met spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
[..]
Daar ben ik gestopt met spelen.Was ook een vaag stukje maar jammer dat je gestopt bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]Installeer het spel dan ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Daar ben ik gestopt met spelen.Dan denk ik niet dat je het verhaal snapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Vandaag na ene hele lange tijd maar weer eens opgepakt. Ben nu met de vierde arson case bezig. Volgens mij hoef ik niet lang meer.PWBF![]()
Dan is het een lief beestje ja.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan houdt de xbox op met herrie maken?
![]()
Okee, klaar met de vierde arson case. De allerlaatste case bewaar ik nog even voor een andere keer.PWBF![]()
ik zit net in de eerste arson, met verdachte prijzen van reisbureauquote:Op zondag 17 juli 2011 16:47 schreef Nielsch het volgende:
Okee, klaar met de vierde arson case. De allerlaatste case bewaar ik nog even voor een andere keer.
:')![]()
quote:Op zondag 17 juli 2011 16:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe moet ik het installeren dan
In totaal moet je nabij de 19gb (3 discs) vrijhouden op je HDD.![]()
oh, ik heb geen xbox HDD, gewoon een normale HDD ingeplugd waarvan ik 25 GiG mag gebruiken voor xboxquote:Op zondag 17 juli 2011 18:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In totaal moet je nabij de 19gb (3 discs) vrijhouden op je HDD.
Reefer madness is maar zozo. En helemaal als je het spel al uitgespeeld hebt. De vorige dlc was echt beter, maar speelde ik ook 'organisch' in het spel zelf.anonieme razernist![]()
Ben nu bijna klaar met die Film reels verzamelen. Wat een pokkewerk
Alle auto's krijgen is ook nog lastig. Maar die platina trophy zal er komen!
Heb overigens 20 uur over de maingame gedaan (inclusief Naked City DLC), zit nog te twijfelen om de andere cases aan te schaffen. Is toch weer 12 euro.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
heb dus nog geen één van die filmreels gevondenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:28 schreef Platina het volgende:
Ben nu bijna klaar met die Film reels verzamelen. Wat een pokkewerk
Alle auto's krijgen is ook nog lastig. Maar die platina trophy zal er komen!
Heb overigens 20 uur over de maingame gedaan (inclusief Naked City DLC), zit nog te twijfelen om de andere cases aan te schaffen. Is toch weer 12 euro.
Vandaag maar eens die laatste (arson) case doen. Don't care about trophies / achievements en ga ook niet de DLC spelen.PWBF![]()
Die liggen ook op onmogelijke plekken. Ik gebruik een guide ervoor want anders kun je het spel wel 200 uur spelen voordat je ze allemaal vindt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb dus nog geen één van die filmreels gevondensinterklaaskapoentje
![]()
Ik ga de laatste 3 doen met vriend vanavond... dan maar wat dlc downloadenquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:21 schreef Nielsch het volgende:
Vandaag maar eens die laatste (arson) case doen. Don't care about trophies / achievements en ga ook niet de DLC spelen.
Nee, mijn volgende spel wordt Rugby Challenge of Rugby World Cup in augustus en dan later in het jaar Batman: Arkham City en Elder Scrolls V: Skyrim. Ben slechts een casual gamer. Speel niet heel veel.PWBF![]()
Zo, klaar. Was wel een vermakelijk spel. Iemand hem overkopen voor 20 euro (Xbox 360, ophalen in Utrecht).PWBF![]()
Ook net uitgespeeld
(massive spoilers)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelijk 800 xbox punten gehaald voor DLC, welke moet ik halen?:')![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ook net uitgespeeld
(massive spoilers)Ik heb het Abo genomen en alles gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelijk 800 xbox punten gehaald voor DLC, welke moet ik halen?![]()
Ik heb dit topic niet zo gevolgd maar ik heb dus 86 van de 95? auto's
Wat een pokkewerk! Zijn er nog handigheidjes die ik heb gemist? Want anders gaat dit never nooit niet lukken bij mij.![]()
abo? ik heb alleen 800 punten gekocht, das goed voor 2 cases... of was dat niet slimquote:Op zondag 24 juli 2011 18:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het Abo genomen en alles gedaan.:')![]()
De L.A. Noire Rockstar Pass is iets van 11 euro. Geen idee hoeveel dat in MS points is.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
abo? ik heb alleen 800 punten gekocht, das goed voor 2 cases... of was dat niet slim
Dan heb je alle DLC die er op dit moment is volgens mij.![]()
er zijn er toch 3?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
De L.A. Noire Rockstar Pass is iets van 11 euro. Geen idee hoeveel dat in MS points is.
Dan heb je alle DLC die er op dit moment is volgens mij.
dan is het 1 euro goedkoper
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
er zijn er toch 3?
dan is het 1 euro goedkoperquote:Chicago Lightning Detective Suit (Social Club only) - May 17
L.A. Noire Rockstar Pass (limited-time discount price) - May 31 - $10
"The Naked City" DLC case - May 31 - $4
"A Slip of The Tongue" DLC case - May 31 - $4
Broderick Detective Suit and Gun - May 31 - $1
Sharpshooter Detective Suit and Gun - May 31 - $2
The Badge Pursuit Challenge - May 31 -$2
Chicago Piano Machine Gun (free community unlock) - May 31
L.A. Noire Rockstar Pass (standard price) - June 14 - $12
"Nicholson Electroplating Disaster" DLC case - June 21 - $4
"Reefer Madness" DLC case - July 12 - $4![]()
okee... ik ga deze punten wel aan iets anders uitgeven, al die 4 cases voor 11 euro? de rest is avatar troep toch..quote::')![]()
Geen idee of je de volgende wagens al hebt maar ze worden al gauw over het hoofd gezien.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:08 schreef Godtje het volgende:
Ik heb dit topic niet zo gevolgd maar ik heb dus 86 van de 95? auto's
Wat een pokkewerk! Zijn er nog handigheidjes die ik heb gemist? Want anders gaat dit never nooit niet lukken bij mij.
![]()
Ik zoek nog:quote:Op zondag 24 juli 2011 19:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geen idee of je de volgende wagens al hebt maar ze worden al gauw over het hoofd gezien.Waarvan ik de service auto's nog niet heb nagelopen.quote:Two Door
5. Buick 2dr Sedanette
Location: Whilshire. Fine one of these parked beside the corner apartment with green trim, cattycorner and southeast from the Sawyer House Fire
Four Door
1. Cadillac Lasalle Series 50
Location: Westlake and East Downtown. (Central Division 1) around Santa Fe Ave and 4th Street. You can usually find one parked in the parking lot across the street from the Central Police Station during "The Driver's Seat."
3.Cadillac Serise 61
Location: Common in Westlake. Also found in Wilshire in the small children's park on 2nd Street.
Sports
5. Lincoln Contiental Convertible
Location: Hollywood. There's usually one parked in Central in a parking lot adjacent (north) of the worksite where Hidden Film "Sweet Smell of Success."
Service
1. International KB8
Location: East Downtown. This is an individual unique unlock from the regular KB8. It can be found in a parking lot on the west end of Hawthron Ave in west Hollywood on La Brea Ave.
5. Chevrolet Pickup 2
Location: Downtown, Central. Also parked at the Clemen's Worksite in "The Gas Man." You can find one in the fenced parked lot across the street from Cavanagh's Bar in "The Driver's Seat."
7. Nash Deluxe 600 Army
Location: South West most part of the map at the Militar base. Its the large circle drive by itself. Can't miss it too badly. As soon as you pull it, it will be to your right infront of the building. (South West most part of the map.)
14. International Metro KB1M
Location: Wilshire. Found around the streets near the garage where Hidden Vehicle "Chrysler Woody hides. This is south Wilshire where Vermont Ave turns into 8th St.
Bij de andere klopt de omschrijving niet. Daar staat hij echt niet bij mij.
De tekst komt van
http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=311616![]()
Voor service auto's moet je vooral naar het westen van Hollywood Boulevard gaan. Daar duiken ze veelvuldig op, bij mij tenminste. Mocht je een van de betreffende auto's niet vinden probeer het altijd op een later tijdstip (in de avond). Bij velen leidde dit tot de oplossing.
Mocht dit iets helpen.![]()
Tnxquote:Op zondag 24 juli 2011 19:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor service auto's moet je vooral naar het westen van Hollywood Boulevard gaan. Daar duiken ze veelvuldig op, bij mij tenminste. Mocht je een van de betreffende auto's niet vinden probeer het altijd op een later tijdstip (in de avond). Bij velen leidde dit tot de oplossing.
Mocht dit iets helpen.
Als zomergasten saai is ga ik zo nog ff aan de slag.
Eerst koffie.![]()
Als dat pokkeding dan ook nog eens je wagen niet goed bij gaat houden....![]()
Gisteren 3 gevonden die die niet laat zien.
Vandaag gelukkig weer gevonden (behalve 1) en nu staan ze er wel.
Maar de laatste die ik nu doe weer niet! Die kan ik tenminste over doen want die zit in een missie.
Dus als die eindelijk zin heeft om deze te registreren dan moet ik nog 1 two door en 2 four doors en dan ben ik er.![]()
![]()
Ja staat op de website![]()
Dus nu alleen nogWaarvan ik er gisteren dus eentje hadquote:Two Door
5. Buick 2dr Sedanette
Location: Whilshire. Fine one of these parked beside the corner apartment with green trim, cattycorner and southeast from the Sawyer House Fire
Four Door
1. Cadillac Lasalle Series 50
Location: Westlake and East Downtown. (Central Division 1) around Santa Fe Ave and 4th Street. You can usually find one parked in the parking lot across the street from the Central Police Station during "The Driver's Seat."
3.Cadillac Serise 61
Location: Common in Westlake. Also found in Wilshire in the small children's park on 2nd Street.
/Edit
Nog maar 2. Nu tijd voor bed
[ Bericht 3% gewijzigd door Godtje op 27-07-2011 23:14:47 ]sinterklaaskapoentje
![]()
A slip of the tongue begon goed maar was so-so
Vanavond met vriend de andere 3 DLC doen
Uitgespeeld. Vooral een sfeervolle weergave van L.A. in de jaren '40, met een tof verhaal. De cases vond ik op een gegeven moment wat eentonig worden en de opzet van de shootouts is gewoon letterlijk overgenomen uit GTA IV.
Ik had wel wat meer, diepgaande sidequeestes willen zien in die mooie stad.
Amen.![]()
Je hebt wel gelijk ja, lijkt wel of ze er wat physics hebben uitgehaald.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:46 schreef Ixnay het volgende:
De actie-stukken en shootouts waren minder soepel dan in GTA4 vond ik zelf.Amen.![]()
Hm, zag dat die Consul's Car case op PSN was gekomen voor 4 euro. Die case was gratis in de USEn je krijgt hem ook niet bij de Rockstar Pass. Nou, dan laat maar lekker zitten.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Ik heb het nu ik hem op 100% heb wel mooi geweest.
De cases werden idd wat eentonig en ik heb er veel al zelfs twee keer gedaan om ze op 5 sterren te krijgen.
Leuke game maar hij gaat er dit weekend uit om er nooit meer in te komen.![]()
Vanavond nog even geroamd maar ben er nu wel klaar mee. Die kleine racetrack was wel even grappig en jammer dat je niet in die vliegtuigjes kan.
Waarom zou ik al die auto's verzamelen. Het is niet alsof je een collector's screen hebt zoals bij Mafia IIPWBF![]()
Omdat het kanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:01 schreef Nielsch het volgende:
Vanavond nog even geroamd maar ben er nu wel klaar mee. Die kleine racetrack was wel even grappig en jammer dat je niet in die vliegtuigjes kan.
Waarom zou ik al die auto's verzamelen. Het is niet alsof je een collector's screen hebt zoals bij Mafia II![]()
En om je stats compleet te krijgen op de social club![]()
![]()
Zijn die 4 extra cases het waard? Voor de 20 euro van de PSN kaart koop ik anders liever Mass Effect 2 ofzoGeen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.sinterklaaskapoentje
![]()
ze zijn mwoahquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:16 schreef HerbertThePervert het volgende:
Zijn die 4 extra cases het waard? Voor de 20 euro van de PSN kaart koop ik anders liever Mass Effect 2 ofzo:')![]()
Godver net voor 40 gekochtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:37 schreef Roces18 het volgende:
Overigens 25 euri voor de ps3 bij mediamarkt eindhoven
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: