Simons was ook aanvoerder, maar wissel in zijn laatste seizoen. Zegt dus niets.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daarom is hij aanvoerder gebleven
Was Simons ook al door zijn 3 trainer naar 3 clubs gehaald?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Simons was ook aanvoerder, maar wissel in zijn laatste seizoen. Zegt dus niets.
Dat je dat voetbal durft te noemen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ga echt voetbal kijken en ga de 2 kwartfinales van de Copa kijken
Oefenwedstrijden wel gelukkigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat je dat voetbal durft te noemen.
iig leuker dan al die valpartijen daar. Plus PSV speelt, veel belangrijker.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Oefenwedstrijden wel gelukkig
quote:PSV zoekt een verdediger. Eric Addo (31) is weer mee op trainingskamp. Koppel deze twee feitjes aan elkaar en je hebt een match.
Mispoes. Helaas voor zijn fans zal Eric Addo niet meer in het Philips Stadion te bewonderen zijn. Ik begrijp overigens goed waarom Addo die fans heeft. Misschien niet eens zo zeer vanwege zijn sportieve bijdrage, vooral omdat de man naar buiten een buitengewoon nuchtere en vriendelijke indruk maakt. Prima beroepsethiek ook, als ik de technische staf van PSV moet geloven. En stond er bij PSV op momenten dat hij moest invallen, dat zeker.
Dat Addo mee is op trainingskamp, is voor de jongeren van PSV goed. Prima zet van Fred Rutten. Het is mooi om te zien. Addo is geen veelprater, zo af en toe fluistert de ervaren verdediger de jonge garde rustig iets in.
Zijn eigen toekomst? Die ligt niet bij PSV, weet Addo zelf heel goed. Grootspraak is hem vreemd, hij weet ook wel dat hij vorig jaar bij Roda JC maar 12 wedstrijden in de Eredivisie heeft gespeeld. Addo hoopt op een club in België of Nederland.
Niet meer van het niveau PSV, voor de clubs die op of onder de middenmoot in de eredivisie spelen nog zeer bruikbaar. Voor de top van de Jupiler League al helemaal.
Het lijkt mij stug dat Eric Addo geen club kan vinden.
Jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:25 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand of de wedstrijd vanavond op internet te zien is?
http://eredivisielive.nl/live/juli/quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook welke website?
Ik DM wel. Mag hier niet gepost wordenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook welke website?
Ja, ik heb ook EL maar ben niet thuis.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/live/juli/
thxquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:12 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik DM wel. Mag hier niet gepost worden
Misschien dat je door al die dubieuze Spaanstalige websites van je het Nederlandse nieuws wat uit het oog verloren hebt, maar Toivonen is al benoemd als tweede aanvoerder. Het laatste seizoen van Simons was hij wisselspeler en speelde Afellay met de band om.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Was Simons ook al door zijn 3 trainer naar 3 clubs gehaald?
Klinkt logisch, je zet een speler reserve maar hij blijft wel aanvoerder en benoemd geen andere
Blijft leuk Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |