Kan geregeld worden?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:18 schreef Trollscience het volgende:
Ja, ik klikte omdat ik dacht dat iemand in het ONZ forum pics van zijn zusje zou gaan neerzetten
Ik krijg jou nog wel, mannetje. Stond ik gisteravond voor niks bij een bejaard stel op de stoep.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:18 schreef Trollscience het volgende:
Ja, ik klikte omdat ik dacht dat iemand in het ONZ forum pics van zijn zusje zou gaan neerzetten
Dat ligt aan jou. Je mag ook pics van andermans zusjes posten.quote:
Dat kan helemaal nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:19 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik krijg jou nog wel, mannetje. Stond ik gisteravond voor niks bij een bejaard stel op de stoep.
Dat kan wel! Het is gebeurd, ze hadden wel een zoontje van 15, maar die lag al in bed.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:20 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Dat kan wel! Het is gebeurd, ze hadden wel een zoontje van 15, maar die lag al in bed.
En toch klikte je?!quote:
Ik klikte om dat plaatje te posten met het feit dat je faalt en een kankeruser bent.quote:
Goede post dit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik klikte om dat plaatje te posten met het feit dat je faalt en een kankeruser bent.
Goeden compliment!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik klikte om dat plaatje te posten met het feit dat je faalt en een kankeruser bent.
Niet schelden met kanker.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Neen.quote:
Hij had niet moeten schelden met kanker, maar voor de rest goede post.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:24 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Niet schelden met kanker.
[..]
Neen.
Genomineerd voor post van de dag ┬quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:28 schreef djgrasveld het volgende:
Internet-Faal is een geschiktere username voor TS
Jouw topic stelt anders ook niet veel voor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:30 schreef Faalhaasje het volgende:
Verkapt: Kijk-mij-Faalhaasje-zijn-topic-stelen
Ooit gehoord van auteursrechten? Hier ga je meer over horen!
Whahahahahahahahahhahahahahahaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:30 schreef Faalhaasje het volgende:
Verkapt: Kijk-mij-Faalhaasje-zijn-topic-stelen-topic
Ooit gehoord van auteursrechten? Hier ga je meer over horen!
Kap es met je kut TR'squote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jouw topic stelt anders ook niet veel voor.
Opbokken newbiequote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:34 schreef yvonne het volgende:
Hé, door een slotje posten gaat het topic weer mee open, dat is een oeroude bug
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahhahahahahaha
x 1000
quote:
quote:
Yvonne x5 posts in mijnes topic.quote:
490 euro!quote:
Maar jij hebt lekker geen naamtopiquequote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:37 schreef Internet-Held het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Yvonne x5 posts in mijnes topic.
Isn't that amazing!
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahhahahahahaha
x 1000
quote:
En wanneer is het dan echt baas?quote:
Heb ik wel!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maar jij hebt lekker geen naamtopique
Jongeh, ga niet haten op deze mb dan, swagger allesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:39 schreef Internet-Held het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En wanneer is het dan echt baas?
In ieder geval niet wanneer jij het post!
En deze vrouw gunt me ook nog een 6e post!quote:
Misschien de vrouwelijke Fok!ers?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zusje, wel een broer, maar niemand wil ooit foto's van broers hebben.
Van yvvone bedoel ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:39 schreef Internet-Held het volgende:
[..]
Heb ik wel!
Adoreer hier Internet-Held
Kom maar op met die pics!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zusje, wel een broer, maar niemand wil ooit foto's van broers hebben.
Als ik een pic van mezelf maak, is dat technisch gezien een pic van een broer, aangezien ik zussen heb.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
Had je duidelijker moeten wezen!quote:
Ga dan maar snel weg!quote:
Geen twee T's achter elkaar kunnen typen en het verbergen met een verbindingsstreepjequote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:45 schreef Faalhaasje het volgende:
[..]
Geen twee T's achter elkaar kunnen typen en het verbergen met een verbindingsstreepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |