Nicequote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:53 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wordt opgehaald door haar moeder en het is niet zo ver weg.
Ja wel leukquote:
Ik weet niet ze is super knap vind ik en er is wel een klik maar echt verliefd ben ik niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:55 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Maar je denkt dus dat er wel wat gaat gebeuren?
Je kunt het toch ook gewoon leuk hebben, niet gelijk een relatie aangaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik weet niet ze is super knap vind ik en er is wel een klik maar echt verliefd ben ik niet.
Daaromquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je kunt het toch ook gewoon leuk hebben, niet gelijk een relatie aangaan.
Ezellquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:58 schreef Ezell het volgende:
Dr. Foots? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Werken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:58 schreef emzor1994 het volgende:
Ga jij nog wat leuks doen deze vakantie Hero?
Zit in flessen en is de goedkope versie maar net zo lekker.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:58 schreef Ezell het volgende:
Dr. Foots? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Ik ga misschien nog naar Nijmegen naar een andere klasgenote maar zij heeft haar teen gebroken. We wilden naar de 4daagse feesten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Werken.Nee, komende week loopt Marks mama de vierdaagse dus gaan we vrijdags sowieso naar Nijmegen. En ik wil nog naar Oberhausen, want daar zit een winkelcentrum waar ik heen wil.
Ik zal er wel een keertje op letten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zit in flessen en is de goedkope versie maar net zo lekker.
Nicequote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Werken.Nee, komende week loopt Marks mama de vierdaagse dus gaan we vrijdags sowieso naar Nijmegen. En ik wil nog naar Oberhausen, want daar zit een winkelcentrum waar ik heen wil.
We moeten even de 400 halenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zal er wel een keertje op letten.Maar ja, ik houd sowieso niet van cola. Ik krijg er altijd zo'n vol gevoel van. Met sinas heb ik dat nooit. Sinas.
Ja, dat is voor ons vrij ver weg en al mijn vrienden zijn op vakantie en Marks zusje gaat ook op vakantie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ga misschien nog naar Nijmegen naar een andere klasgenote maar zij heeft haar teen gebroken. We wilden naar de 4daagse feesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |