quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als ze er al vanuit gaan dat de post op 18juli word bezorgt.
Ik was even iets anders doenquote:
Koken.quote:
Nee dat ga ik zo doen. Verse gebonden tomaten-groentesoep..... Yummie!quote:
Ook yummie!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:44 schreef Thaboel het volgende:
Straks Biefstuk met aardappelpuree en gebakken champions
Ik stiekem ook.quote:
Conditieproef.. en waaruit bestaat dat?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik stiekem ook.
Nu ik de conditieproef weer heb volbracht, kan dat weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Nee de kaart die in die laptop van thaboel zit heeft zelf al meer dan genoeg geheugenquote:
Alsof dat je tegen hield :pquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik stiekem ook.
Nu ik de conditieproef weer heb volbracht, kan dat weer.
Nee, nooit.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:55 schreef Maitje het volgende:
[..]
Conditieproef.. en waaruit bestaat dat?Rondjes rennen, wat opdrukken, een paar situps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:55 schreef Maitje het volgende:
[..]
Conditieproef.. en waaruit bestaat dat?Coopertest, opdrukken en situps. De nieuwe proef stelt geen ruk voor. Tijdens onze oude testen moest ik veel meer doen. Lang leve de paarse organisatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:09 schreef Vortix het volgende:
[..]
Rondjes rennen, wat opdrukken, een paar situps.
Oke, valt mee dus...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Coopertest, opdrukken en situps. De nieuwe proef stelt geen ruk voor. Tijdens onze oude testen moest ik veel meer doen. Lang leve de paarse organisatie.
Lach maar. Jij gaat een vak uitoefenen waar men het vetste eet.quote:
Niet? Jij sport 3 of 4 keer per week! Ik denk ik 1 keer per twee weken.quote:Oke, valt mee dus...
Ik moet straks in de opleiding de piepetjes test gaan doen.... Dat was op de basisschool dat ik voor het laatst heb gehad en toen heb ik ooit 1 keer trap 8 gehaald.. Dat gaat mij nu denk niet zomaar meer lukken..
Het enigste pluspunt aan de veranderingen in de conditieproef is het vervangen van de shuttlerun door de coopertest. Dat bevalt mij wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:15 schreef Thaboel het volgende:
Had bij de cios-test trap 8.5. Was kapot
Ik had precies hetzelfde, terwijl ik op de basis school 11 deedquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:15 schreef Thaboel het volgende:
Had bij de cios-test trap 8.5. Was kapot
Uitbesteden en zelf overwerken.quote:
Wel een legaal excuus om afwezig te zijn bij andere werkzaamheden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:20 schreef Esses het volgende:
uitbesteden aan men pa. Overwerken dan achterwege laten? Overwerk... like that helps
Oh? Dan heb je nog nooit van de term CV-Opgelegd gehoord?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel een legaal excuus om afwezig te zijn bij andere werkzaamheden.
En, volgens de baas, zorgt het ook voor een hoger bedrag op je loonstrookje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |