Ik helaas niet, ik zit nog steeds met m'n dikke blauwe enkel omhoog. Ik wil vrijdag/zaterdag gaan zwemmen, dat is op dit moment de enige sport die ik kan bedenken die ik kan uitoefenen met 2 stukke enkelsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:27 schreef Chickie1506 het volgende:
Maar goed, iedereen vandaag nog fietsen?
Hoop dat jullie het droog houden, ze voorspellen niet veel goeds voor vanmiddag/ vanavond.
Wel heel vervelend zeg, allebei je enkels...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:01 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
Ik helaas niet, ik zit nog steeds met m'n dikke blauwe enkel omhoog. Ik wil vrijdag/zaterdag gaan zwemmen, dat is op dit moment de enige sport die ik kan bedenken die ik kan uitoefenen met 2 stukke enkels
Ik train altijd doorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:10 schreef Chickie1506 het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met shakes na het sporten voor sneller spierherstel en wat doen jullie als je flinke spierpijn krijgt na training?
Gewoon rust houden of juist licht doortrainen?
Ik kan er zelf niet zo goed tegen om een dag niets te doen terwijl ik er wel tijd voor heb
ik moet over 1,5 week weer naar de fysio, ondertussen oefenen oefenen en nog een oefenen (hoewel de linker nog echt niet wil , maar die is ook bont en blauw)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:08 schreef Chickie1506 het volgende:
[..]
Wel heel vervelend zeg, allebei je enkels...
Zwemmen is op zich wel een lekkere sport als je last heb van het lichaam.
Moest je nu nog terug naar fysio ofzo?
Sterkte met de enkels iig
Wat jij nodig hebt is een goede beenmassage. En nee, ik zal het niet aanbieden anders krijg ik ruziequote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:01 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
Ik helaas niet, ik zit nog steeds met m'n dikke blauwe enkel omhoog. Ik wil vrijdag/zaterdag gaan zwemmen, dat is op dit moment de enige sport die ik kan bedenken die ik kan uitoefenen met 2 stukke enkels
Te kleine longinhoud voor de hoeveelheid zuurstof die je lichaam nodig heeft denk ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:59 schreef the85mc het volgende:
Gister nog even een rondje door het bos gedaan. Flink raggen op het eindop een paar flinke hobbels bijna van mn fiets gestuiterd.
Toen ik gister begon had ik een soort steken in de rechterkant van mijn borstkas, als ik diep ademhaalde voelde ik pijn tussen mijn ribben. Na het fietsen was dit verdwenen. Geen flauw idee wat het was, maar het is weer over gelukkig!
Hee Freddeh, ga nou eens wat geld investeren in een goeie broek. Je zit op een fiets zonder vering, en met die oude/goedkope broeken van jou geeft dat dunne zeempje ook al geen demping. Elke klap krijg je dus op je zitvlak te verduren. Nu heb je wel een goed zadel, maar het contact tussen je kont en je fiets bestaat uit twee onderdelenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:21 schreef Freddeh het volgende:
Ik ga vanavond niet meer fietsen. M'n perineum is toch wat beschadigd van m'n nieuwe zadeltje.
+1quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hee Freddeh, ga nou eens wat geld investeren in een goeie broek. Je zit op een fiets zonder vering, en met die oude/goedkope broeken van jou geeft dat dunne zeempje ook al geen demping. Elke klap krijg je dus op je zitvlak te verduren. Nu heb je wel een goed zadel, maar het contact tussen je kont en je fiets bestaat uit twee onderdelen![]()
Daarnaast zou het kunnen zijn dat je teveel met je bekken voorover gekanteld zit, waardoor je niet op je zitbotten zit, maar voorover leunt op je perineum en zak. Met een sleuf in je zadel kan dat dan zelfs nog harder gaan irriteren dan met een zadel zonder sleuf, omdat de hele bende ertussen zakt. Een dunne zeem rimpelt zelfs nog makkelijker tussen de twee zadelhelften in dan een dikke, dikke zemen kunnen de ruimte "overspannen" als het ware. Meer irritatie dus.
beetje plastisch beschreven allemaal, maar kun je er wat mee?
Tenslotte, aangezien je weet dat je daar een tere huid hebt, kun je een zadelcreme gebruiken. Vantevoren een lekkere lik op de zeem smeren, en glijen maar in je broekje.
Jammer zeg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:31 schreef piepkuiken21 het volgende:
shit het zwembad is gesloten tot eind augustus, dus rest mij niets anders dan met m'n enkel omhoog, buikspier oefeningen te doen :-(. Overigens denk ik dat ik niet meer terug kom op het festival door m'n enkel, heel spijtig
Moet jouw buikje er ook vanaf dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
Hé, deze had ik helegaar nog niet gezien.. *overweegt* eerst band maar 's fixen morgen
Alsof jij nog 10 kilo kwijt moet..quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
Hé, deze had ik helegaar nog niet gezien.. *overweegt* eerst band maar 's fixen morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |