Ik zeg: Bring it on!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:28 schreef Freddeh het volgende:
Narcotical
Neo-Mullen
Freddeh
KnutdeIJsbeer
hetgrotesucces
Captain_Fabulous
Ga dan bij een toerclubquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:19 schreef Freddeh het volgende:
Vast verzet wordt ook geaccepteerd hoor
Heb al wel eens naar een sportmaatje hier in de regio gezocht, ééntje uitgekomen en die laat niets meer van zich horen. Dan maar niet.
Ik heb voor na de verhuizing m'n zwager als fietsmaatje, maar dat zal ook wel een mooi weer rijder worden net als ik.
Ik sta op het punt te verhuizen naar de andere kant van het land, zodoende wil ik dat hier niet meer gaan doen. Ik heb overigens nog niet gezocht naar een club aan die kant, zal vanavond even zoekenquote:
Ik heb je toegevoegd. PM me je mailadres even, dan geef ik je rechten om het zelf aan te passen iedere week.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:04 schreef vault_tec het volgende:
Als iemand mij dan vanaf de 18e ook in het spreadsheetje kan zetten. (A)
Hardlopen is natuurlijk wel prettig dat het wat minder tijd in beslag neemt. Avondje fietsen ben ik zo 3 uur weg. Voetbaltraining ook een uur of 2. Rondje hardlopen sta ik 3 kwartier later uitgeput onder de douche.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:53 schreef Freddeh het volgende:
Zwemmen hou ik niet zo van, lopen ook niet. Hardlopen op de Wii is wel grappig, je voeten bewegen en ondertussen een film kijken tot je Wii-tijd op is bijvoorbeeld kan ik wel om lachen. Maar het levert je minder op dan echt hardlopen. Eens kijken of ik dat niet eens op wil gaan pakken, kan het prima gebruiken.
Avondje fietsen lukt me op dit moment nog niet, veel langer dan een uur moet ik het niet maken, moet nog flink opbouwen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hardlopen is natuurlijk wel prettig dat het wat minder tijd in beslag neemt. Avondje fietsen ben ik zo 3 uur weg. Voetbaltraining ook een uur of 2. Rondje hardlopen sta ik 3 kwartier later uitgeput onder de douche.
Vind het alleen niet leuk..
Heb ik gisteravond ook gedaan, je moet toch iets met dit weerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:44 schreef cafca het volgende:
Gisteren lekker uurtje spinning gedaan, eens kijken of ik in de loop van de week nog de kans krijg om de fiets te pakken.
Ook ik ga a.s. weekend op vakantie (zonder fiets), moet ff kijken hoe ik daar mijn beweging ga pakken. Veel lopen en zwemmen maar, en misschien een keer een fiets huren.
Hardlopen doe ik ook niet aan, ik wil nog minstens 60 jaar met m'n knieën doen..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:53 schreef Freddeh het volgende:
Zwemmen hou ik niet zo van, lopen ook niet. Hardlopen op de Wii is wel grappig, je voeten bewegen en ondertussen een film kijken tot je Wii-tijd op is bijvoorbeeld kan ik wel om lachen. Maar het levert je minder op dan echt hardlopen. Eens kijken of ik dat niet eens op wil gaan pakken, kan het prima gebruiken.
Ja, ben ook zeer tevreden. Het maakt het voor mij natuurlijk ook wel een stuk makkelijker nu ik resultaat (blijf) zien. Dan laat je die reep chocolade in de kiosk of het koude biertje op vrijdag in de trein net wat makkelijker staanquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:31 schreef Freddeh het volgende:
Jij gaat lekkerHeb hem geupdate.
Gisteravond druk gehad en dus niets met lichaamsbeweging gedaan. Behalve dat 2 flinke borden chinees op, ook niet heel goed voor je gewicht over het algemeen. Vanochtend toch even op de weegschaal gestaan want ik probeer het een beetje bij te houden om te zien wat ik beter wel/niet kan eten. Lijkt het erop dat ik alsnog ben afgevallen iets. Maar goed, ik zal niet te vroeg juichen, want bij mij gaat het om de maandagochtend gewichten.
Zou wel willen maar moet vandaag echt een paar sollicitaties de deur uit gaan doen, gisteren helaas maar 1 kunnen afmaken omdat ik een uitlopende vergadering had. Donderdag bloeddonor spelen, dus mag dan ook even een dagje niet rijden. Vrijdagavond misschien een ritje, of anders zaterdag.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, ben ook zeer tevreden. Het maakt het voor mij natuurlijk ook wel een stuk makkelijker nu ik resultaat (blijf) zien. Dan laat je die reep chocolade in de kiosk of het koude biertje op vrijdag in de trein net wat makkelijker staan![]()
Weer word weer beter Fred, nog 2x sporten voor a.s. maandag!
Je buiksopieren zijn heel belangrijk voor je core strength, en die is belangrijk voor je houding, conditie van je rug etc. het lukt me de laatste tijd goed om ook als ik weinig tijd heb, of me moe voel, toch de 6 uur buikspierklas een paar keer per week mee te pakken, als ik daarnaast een kwartiertje op de spinfiets buffel, heb ik toch minstens een half uur gesport, ben je je avond niet kwijt, maar heb ik wel bewogen!quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:58 schreef Freddeh het volgende:
Ik probeer in ieder geval wel iedere dag 40 situps te doen, uiteindelijk zal het wel wat helpen voor de buikspieren.
Komt nog wel naar mate jullie meer verwesterenquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:40 schreef Oksel het volgende:
Stoplichten / rotondes? Dat hebben we in Twente niet..
Nee, die schuine situps doe ik niet. Ik doe russian twists met 4kg.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je buiksopieren zijn heel belangrijk voor je core strength, en die is belangrijk voor je houding, conditie van je rug etc. het lukt me de laatste tijd goed om ook als ik weinig tijd heb, of me moe voel, toch de 6 uur buikspierklas een paar keer per week mee te pakken, als ik daarnaast een kwartiertje op de spinfiets buffel, heb ik toch minstens een half uur gesport, ben je je avond niet kwijt, maar heb ik wel bewogen!
Freddeh, als je sit ups doet, ook schuin doen! Dus met je rechterhand je linkerknie aantikken enzo, anders doen de helft van je spieren niet mee!
HEEL raarquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat moest ik even opzoeken...die doen we soms ook, maar dan met een koker die gevuld is met zand. Vind dat wel een leuke oefening moet ik zeggen. Alleen je balans vinden is in het begin wat raar.
Goed bezig!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gewoon diep gegaan...krijg je borsthaar van![]()
Ik heb een heerlijk probleem de laatste paar dagen. m'n broek zit zo ruim om m'n middel dat ik de riem naar het laatste gaatje moet trekken, om er nog een beetje netjes uit te zien(m'n overhemd blijft anders niet goed zitten). Als dit zo door gaat, kan ik binnenkort een broek afdanken omdat ik teveel ben afgevallen...![]()
![]()
Ik wil best een keer met je fietsen hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:19 schreef Freddeh het volgende:
Vast verzet wordt ook geaccepteerd hoor
Heb al wel eens naar een sportmaatje hier in de regio gezocht, ééntje uitgekomen en die laat niets meer van zich horen. Dan maar niet.
Ik heb voor na de verhuizing m'n zwager als fietsmaatje, maar dat zal ook wel een mooi weer rijder worden net als ik.
Al helemaal afgetraind? Ik denk dat het bij velen de eerste kilo's makkelijk gaat, daarna wordt het steeds moeilijker...quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:03 schreef Oksel het volgende:
Ik was 88, nu 86. 85 is haalbaar, veel lager wordt moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |