Ik zeg: Bring it on!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:28 schreef Freddeh het volgende:
Narcotical
Neo-Mullen
Freddeh
KnutdeIJsbeer
hetgrotesucces
Captain_Fabulous
Ga dan bij een toerclubquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:19 schreef Freddeh het volgende:
Vast verzet wordt ook geaccepteerd hoor
Heb al wel eens naar een sportmaatje hier in de regio gezocht, ééntje uitgekomen en die laat niets meer van zich horen. Dan maar niet.
Ik heb voor na de verhuizing m'n zwager als fietsmaatje, maar dat zal ook wel een mooi weer rijder worden net als ik.
Ik sta op het punt te verhuizen naar de andere kant van het land, zodoende wil ik dat hier niet meer gaan doen. Ik heb overigens nog niet gezocht naar een club aan die kant, zal vanavond even zoekenquote:
Ik heb je toegevoegd. PM me je mailadres even, dan geef ik je rechten om het zelf aan te passen iedere week.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:04 schreef vault_tec het volgende:
Als iemand mij dan vanaf de 18e ook in het spreadsheetje kan zetten. (A)
Hardlopen is natuurlijk wel prettig dat het wat minder tijd in beslag neemt. Avondje fietsen ben ik zo 3 uur weg. Voetbaltraining ook een uur of 2. Rondje hardlopen sta ik 3 kwartier later uitgeput onder de douche.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:53 schreef Freddeh het volgende:
Zwemmen hou ik niet zo van, lopen ook niet. Hardlopen op de Wii is wel grappig, je voeten bewegen en ondertussen een film kijken tot je Wii-tijd op is bijvoorbeeld kan ik wel om lachen. Maar het levert je minder op dan echt hardlopen. Eens kijken of ik dat niet eens op wil gaan pakken, kan het prima gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |