abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99536252
In het Recreatief Wielrennen topic kwamen we op het idee een challenge te maken. De challenge houdt in: 10kg per persoon afvallen.
Uiteraard kan niet iedere wielrenner dit want niet iedere wielrenner kan nog eventjes gauw 10kg missen. Maar voor degenen die het wél kunnen missen zijn we dus een race gestart.

We hebben inmiddels 6 personen te pakken die melden dat ze mee doen:
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:28 schreef Freddeh het volgende:
Narcotical
Neo-Mullen
Freddeh
KnutdeIJsbeer
hetgrotesucces
Captain_Fabulous
Ik zeg: Bring it on!

Spreadsheet van de voortgang.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 12:12:52 #2
275429 scoloo
Just Popeye the Sailorman
pi_99536271
Zo jij bent snel :9 ik was er ook al mee bezig.
Als je zegt wat je doet, moet je ook doen wat je zegt!
pi_99536301
@ Freddeh

Je moet bij een sportclubje gaan. Dat je 1 of 2 x per week MOET sporten omdat je het nou eenmaal hebt afgesproken. Je doet nu allemaal individuele sporten, dat is gewoon veel makkelijker om te verzaken.

Tip van dietiste lijkt me ook een goede.

Net gespiekt en ga al richting de 83.0 :)
  zaterdag 16 juli 2011 @ 12:19:01 #4
275429 scoloo
pi_99536464
Dat is idd een hele goede. Ik fiets vaak met een maatje en dat stimuleert enorm. Wat voor mij ook werkt is je inschrijven voor een toertocht. Dan wil je hem toch uitrijden en dan ga je er wel voor trainen.
pi_99538194
Ik wil ook graag mee doen. Ik rij zelf op een fiets met een vast verzet dus als dat hier geaccepteerd wordt dan kom ik het hier ook bijhouden. ^O^
  zaterdag 16 juli 2011 @ 14:17:04 #6
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_99540111
Iedereen die een fiets gebruikt om af te vallen, is in principe welkom wat mij betreft!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_99540176
Vast verzet wordt ook geaccepteerd hoor :)

Heb al wel eens naar een sportmaatje hier in de regio gezocht, ééntje uitgekomen en die laat niets meer van zich horen. Dan maar niet.
Ik heb voor na de verhuizing m'n zwager als fietsmaatje, maar dat zal ook wel een mooi weer rijder worden net als ik.
pi_99543888
Als iemand mij dan vanaf de 18e ook in het spreadsheetje kan zetten. (A)
pi_99544462
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 14:19 schreef Freddeh het volgende:
Vast verzet wordt ook geaccepteerd hoor :)

Heb al wel eens naar een sportmaatje hier in de regio gezocht, ééntje uitgekomen en die laat niets meer van zich horen. Dan maar niet.
Ik heb voor na de verhuizing m'n zwager als fietsmaatje, maar dat zal ook wel een mooi weer rijder worden net als ik.
Ga dan bij een toerclub :)
pi_99549222
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ga dan bij een toerclub :)
Ik sta op het punt te verhuizen naar de andere kant van het land, zodoende wil ik dat hier niet meer gaan doen. Ik heb overigens nog niet gezocht naar een club aan die kant, zal vanavond even zoeken :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 16:04 schreef vault_tec het volgende:
Als iemand mij dan vanaf de 18e ook in het spreadsheetje kan zetten. (A)
Ik heb je toegevoegd. PM me je mailadres even, dan geef ik je rechten om het zelf aan te passen iedere week.
Ik heb er even een willekeurige 90kg ingevuld omdat hij anders de grafiek niet weergeeft.
pi_99582038
Net 40 situps gedaan, m'n dochtertje als tegengewicht gebruikt :')
pi_99592990
Gewogen en ik weeg nu 85,5 kg. Langzaam maar zeker lijk ik toch wat lichter te worden. Nu hopen dat het lekker fietsweer wordt de komende dagen.
pi_99593592
Dinsdag wordt het iets minder slecht. Denk niet dat we veel keus hebben, we moeten het maar doen met de regen. In de regen. Whatever.
Ik wil morgenavond gaan rijden, km of 30, misschien 40. Gaat er vanaf hangen hoe ik me voel en hoe slecht het weer precies gaat zijn. Laat die voeten maar drijfnat worden, net als alle overige ledematen. Opdrogen doet het wel weer :)
  zondag 17 juli 2011 @ 22:11:45 #14
275429 scoloo
pi_99594656
Kijk dat zijn de juiste instellingen!
pi_99608139
En dan sta je 's ochtends op de weegschaal en roept die dat je 95.4 weegt. Je werkt er zó hard voor en dít is wat je er voor terug krijgt. Ik word er nu echt een beetje door gedemotiveerd... :{
pi_99608287
Blijven volhouden, Fred!

Hier ook weer wat erbij, weekend helemaal niet gesport, laat gegeten en project afgesloten met een borrel + lekker eten. Meteen 1,5 kilo erbij ;(
Deze week maar een balans-week houden. Maar ik wordt zo wel een beetje bang voor de vakantie, hoeveel zal er dan wel niet bijkomen?
pi_99608656
Ik blijf ook wel volhouden, want ik wil gewoon van die buik af. Mijn beloning gaat een nieuwe fietsoutfit zijn en die wil ik écht een maatje kleiner hebben dan ik nu heb.

Plan van vandaag is géén koffie, véél water, paar koppen groene thee, weinig eten en dan morgen zien wat het effect was. Vanavond een km of 30 fietsen, regen of geen regen, en nog 40 situps er achteraan gooien.
pi_99614707
Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent. Uiteindelijk zul je wel afvallen. Ook al val je niet veel af, het is altijd beter om iets te zwaar te zijn en veel te sporten dan dat je licht bent en dat je nooit sport. Sport is het best voor je lichaam.
Het is beter om niet alleen blind te staren op je gewicht, maar meet ook je taille, borst schouders en nek eens. dat zegt zoveel meer dan alleen je gewicht. Ik heb ook wel eens periodes gehad dat ik weer zwaarder werd, maar ik werd wel dunner in mijn taille.
pi_99634854
Ben terug van een ritje van 25km. Na 12.5km tegen windkracht 5 in te hebben gebeukt ben ik afgeslagen en teruggereden langs een andere weg. Heb de vertraging door de wind niet meer goed kunnen maken helaas. Was wel lekker :)
  maandag 18 juli 2011 @ 21:51:57 #20
308981 Narcotical
Best in the World
pi_99638772
Voorlopig mn laatste weegmomentje ingevuld.. Vanaf hier ga ik 3 weken niet wegen omdat ik komende zondag op vakantie ga.. ;). In de vakantie proberen veel te lopen en buiten te zijn, vaak naar zwembad etc.. :). Dan zien we wel hoeveel ik weeg op de 8e van augustus.. :)
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  maandag 18 juli 2011 @ 22:50:06 #21
275429 scoloo
pi_99642465
@ freddeh : goed bezig. je had ook thuis kunnen zitten maar dat heb je niet gedaan.

@ narcotical : veel plezier.
pi_99654828
Idd lekker gefietst gisteren. Vandaag was beter geweest als ik zo naar buiten kijk, maar dat wisten we gisteren niet natuurlijk. In ieder geval lekkere training gehad, 12,5km tegenwind.
Vandaag wat last van m'n darmen, dus sowieso niet fietsen. Wel vanavond een flinke rits situps in de planning, ik voel m'n abs nog van afgelopen zondag. Efficient dus, een kind op je voeten laten zitten :+
pi_99655193
Gisteren lekker uurtje spinning gedaan, eens kijken of ik in de loop van de week nog de kans krijg om de fiets te pakken.

Ook ik ga a.s. weekend op vakantie (zonder fiets ;( ), moet ff kijken hoe ik daar mijn beweging ga pakken. Veel lopen en zwemmen maar, en misschien een keer een fiets huren.
pi_99655477
Zwemmen hou ik niet zo van, lopen ook niet. Hardlopen op de Wii is wel grappig, je voeten bewegen en ondertussen een film kijken tot je Wii-tijd op is bijvoorbeeld kan ik wel om lachen. Maar het levert je minder op dan echt hardlopen. Eens kijken of ik dat niet eens op wil gaan pakken, kan het prima gebruiken.
pi_99655578
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:53 schreef Freddeh het volgende:
Zwemmen hou ik niet zo van, lopen ook niet. Hardlopen op de Wii is wel grappig, je voeten bewegen en ondertussen een film kijken tot je Wii-tijd op is bijvoorbeeld kan ik wel om lachen. Maar het levert je minder op dan echt hardlopen. Eens kijken of ik dat niet eens op wil gaan pakken, kan het prima gebruiken.
Hardlopen is natuurlijk wel prettig dat het wat minder tijd in beslag neemt. Avondje fietsen ben ik zo 3 uur weg. Voetbaltraining ook een uur of 2. Rondje hardlopen sta ik 3 kwartier later uitgeput onder de douche.

Vind het alleen niet leuk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')