Eigen ervaring: zeer betrouwbaar. Ik heb zelf al vaker hier dingen besteld en ook collega's en vrienden. Volgende dag lijkt hier echt, de volgende dag te zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:58 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ja dat beweren meerdere webshops maar hoe betrouwbaar is dag?
Ik heb de Galaxy SII bij Telecomlink vandaan.quote:
Ok, heb het bij ze besteld, hopen dat ik het dinsdag binnen krijg.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:48 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Ik heb de Galaxy SII bij Telecomlink vandaan.
Pin je niet vast op de voorraadindicatie op de site.
Want die was in mijn geval ook voorradig, maar zodra ik de bestelling had gedaan.
Stond hij ineens niet meer als voorradig vermeldt.
Toen dacht ik, dan had ik zeker de laatste uit de voorraad.
Maar dat bleek niet zo te zijn.
Er lagen nog 2 exemplaren in de winkel die ze die zelfde! dag nog hadden verkocht.
En de voorraadindicatie op de site niet snel genoeg hadden bijgewerkt.
Maar 1 belletje was genoeg, en had m toen alsnog binnen 5 werkdagen.
Terwijl de levering door Samsung destijds(half juni) minimaal was door de grote vraag.
Doet jouw browser ook raar?quote:
Ja en mijn mail doet het niet... Gmail lijkt het nu wel te doen en als ik de Twitter App van Launcher Pro gebruik en ik scroll naar boven (en ik ben helemaal bovenaan) dan wordt het beeld langzaam blauw bovenin...quote:
Dat ga ik nu proberen.... ik ben nu toch al aan het kloten met mijn S2.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef jogy het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1124396 erop zetten.
Ik heb ook Vodafonequote:Op maandag 25 juli 2011 00:54 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm vreemd, ja ik zit nu wel bij Vodafone en hiervoor bij T-Mobile alleen weet ik niet of het direct trager geworden is bij Vodafone. Wat kan ik doen om mijn internet sneller te maken? Aangezien Vodafone gewoon aangaf dat dit de snelste snelheid is die hun aanbieden.
Ik draai deze nu. Hij is stabiel en zo te zien werkt alles, voelt snel aan en de batterij houdt het ook aardig lang uit (schat ik in)quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef jogy het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1124396 erop zetten.
Misschien ga ik die er ook op zetten, de browser doet het namelijk niet lekker in lite'ning 3.2. Jammer alleen dat die rom een full wipe nodig heeft.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef jogy het volgende:
True maar dan heb je ook meteen nieuwere firmware volgens mij. Goed backuppen in ieder gevalquote:Op maandag 25 juli 2011 11:40 schreef deepart het volgende:
[..]
Misschien ga ik die er ook op zetten, de browser doet het namelijk niet lekker in lite'ning 3.2. Jammer alleen dat die rom een full wipe nodig heeft.
Na de installatie van deze Rom had ik grotendeels van de programma's al weer terug... backuppen via Google is wat dat betreft ideaal.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
True maar dan heb je ook meteen nieuwere firmware volgens mij. Goed backuppen in ieder geval.
Bel ze, zou ik zeggen. Het verschilt nogal per bedrijf.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:16 schreef FoolWithMokey het volgende:
"Nieuwe status: Order verzonden"
Betekent dit dat de order onderweg is naar mijn huis of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |