Das dan mooi kut als je op je bek geslagen bent...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:25 schreef MetBas het volgende:
Leuke app: Visidon AppLock. Gebruikt de front camera met gezichtsherkenning als beveiliging.
Je kan een wachtwoord als zekerheid instellen voor als hij je niet herkend. Dus dat gaat niet op.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:28 schreef netolk het volgende:
[..]
Das dan mooi kut als je op je bek geslagen bent...
Nog niet voor elkaar gekregenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:13 schreef MetBas het volgende:
Kan het ook als lock screen? Het werkt erg goed inderdaad.
Bijzonder, bij mij is dat juist andersom... bij Wifi gebruikt hij meer.... niet veel overigens.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:32 schreef alwaysonhold het volgende:
trouwens ben er sinds vandaag eindelijk achter wat mijn slechte batterij vandaan komt, namelijk gewoon 3g internet. heb vandaag wifi modus kunnen gebruiken en in de buurt gehad, gewoon dubbele accuduur. 3g internet zuipt flink batterij op dit ding, wifi niet
Cool ding! Moet ik onthouden voor als ik een paar maanden de jungle in trekquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:30 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Op mijn rondreis op de tourfiets door frankrijk had ik een Portable Power Station bij me.
Dat ding stel je in op 5V en kan je vrijwel elke telefoon via USB op aansluiten.
Ik heb bijna 2 weken continue zonder stroom kunnen navigeren met de Samsung Galaxy SII.
De standaard batterij is 1650mAhX3,7Volt=~6.1Wh
PPS=130Wh / 6.1Wh=~21x
Zonder externe batterij kon ik maximaal 16 uur continue navigeren.
Met externe batterij dat bijna in dagen: 21x16=336/24=~14 dagen
[ afbeelding ]
Dat ding is al 4 jaar oud, heeft o.a. 3 maanden Kenia overleefd.
Het is ook wel een blok van 1Kg maar zeker het geld waard!
http://www.thebatterygeek(...)p130_batterygeek.htm
Oh en zoek je een kleinere:
http://www.discountcell.c(...)s2-attain_IGNITEXT_1
3600Mah of te wel 13.3Wh zo uit het vuistje aansluiten.
Dat is idd bijzonder dat je met wifi meer gebruikt... normaal gesproken zou 3g meer moeten verbruiken dan wifiquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bijzonder, bij mij is dat juist andersom... bij Wifi gebruikt hij meer.... niet veel overigens.
Kan ik dat dan ergens uitschakelen? Want ik vind het handiger om voor 'berichten' alleen contactpersonen met telefoonnummers erin te hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:06 schreef netolk het volgende:
Ja, je het uitzetten dat ie ze niet meer in contacten weer geeft maar als je een sms wil sturen via berichten (en dan nieuw) dan staan ze er ook allemaal in omdat je dr ook mee kan mailen
Ja dat kan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:10 schreef Kings het volgende:
[..]
Kan ik dat dan ergens uitschakelen? Want ik vind het handiger om voor 'berichten' alleen contactpersonen met telefoonnummers erin te hebben.
Ondanks dat ik dat aanvink, bevinden alsnog al mijn gmail contactpersonen zich in mijn contactpersonenlijst als ik een smsje wil sturen...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:14 schreef mapampa het volgende:
[..]
Ja dat kan.
contacten > menuknop> meer >weergaveopties> en dan alleen contactpersonen ... aanvinken.
Gek, zojuist even getest en bji mij doet ie dat niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:34 schreef Kings het volgende:
[..]
Ondanks dat ik dat aanvink, bevinden alsnog al mijn gmail contactpersonen zich in mijn contactpersonenlijst als ik een smsje wil sturen...
quote:Hij was al een tijdje uit voor de iPhone, in april kwam de bèta uit, maar nu kan iedereen dan eindelijk ook gratis bellen en berichten sturen onderling. Viber is een hit in communicatieland: volgens de firma wordt er per dag voor 11 miljoen minuten gebeld via de service en dat aantal zal de komende dagen heel erg snel stijgen.
Hoezo zeker weet? Nu heb ik 3 jaar een iPhone gehad en op een enkel krasje na geen enkele schade gehad.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:40 schreef Ofresca het volgende:
Het is dus niet, zoals met de Iphone, dat je zeker weet dat je je scherm een x sloopt?
Ohw... Alle 3 de mensen die ik ken die een iPhone hebben, hebben het scherm kapot (gehad) door hem te laten vallen. Dus nee, dat is niet zeker weten, maar ik weet wel dat ik dan een behoorlijke grote kans op valschade heb.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoezo zeker weet? Nu heb ik 3 jaar een iPhone gehad en op een enkel krasje na geen enkele schade gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |