Dan ga ik dat doen als ik tijd heb. Thanksquote:
Dat krijg ik alleen als ik mijn custom launcher uit zet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:24 schreef _Flea_ het volgende:
Mijn Samsung heeft een klein resetje gehad ofzo.
Had in m'n applicatiescherm mappen gemaakt en daar alles ingezet. Zo had ik maar 1 pagina en hoef ik niet zoveel te bladeren. Nu is er iets gebeurd waardoor bijna alles weer uit de mappen is.
Verder ontbreken ineens 2 koppelingen op m'n balk onderin. Iemand dit ook gehad?
hmm, geen last van gehad maar mijn games komen ook gewoon van de marketquote:Op maandag 18 juli 2011 11:58 schreef Blobje het volgende:
Leuke telefoon, heb hem nu een paar weken. Het enige wat me flink tegenvalt zijn de games die zeer matig draaien. Dan maakt Samsung een telefoon met zulke specs en games zoals Pocket Legends en diverse anderen crashen gewoon na 10 minuten. CPU gebruik staat dan soms op 100%. Blijkt een bekend probleem te zijn. Dat valt me toch tegen.
Nou valt er vast een heleboel aan te sleutelen, maar ik verwacht toch gewoon een goed werkende telefoon bij aanschaf.
De mijne ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:27 schreef netolk het volgende:
[..]
hmm, geen last van gehad maar mijn games komen ook gewoon van de market
Ligt toch echt aan de telefoon. Gebeurd bij alle games. Zelfs bij Angry Birds wordt hij heet en trekt de batterij leeg als een gek. Bij de games die iets meer rekenkracht vragen crasht hij simpelweg na 10 minuten terug naar het Home scherm. Android Market staat vol met deze klachten en ook op het forum van Androidworld zijn deze klachten bekend. Nou ja, gewoon maar even afwachten op Android 2.3.4.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:53 schreef Dlocks het volgende:
Bij mij chrasen games ook niet. En als een game crashed en/of 100% CPU gebruikt dan lijkt mij dit een probleem van het spel en niet zozeer van de telefoon.
Vreemd... op bijvoorbeeld http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1458381 (paar honderd pagina's) heeft vrijwel niemand er last van. En dit ondanks dat mensen met problemen eerder een reactie zullen posten.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:25 schreef Blobje het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan de telefoon. Gebeurd bij alle games. Zelfs bij Angry Birds wordt hij heet en trekt de batterij leeg als een gek. Bij de games die iets meer rekenkracht vragen crasht hij simpelweg na 10 minuten terug naar het Home scherm. Android Market staat vol met deze klachten en ook op het forum van Androidworld zijn deze klachten bekend. Nou ja, gewoon maar even afwachten op Android 2.3.4.
Angry Birds is ook een redelijk zwaar spel, en kost daardoor ook redelijk veel energiequote:Op maandag 18 juli 2011 14:25 schreef Blobje het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan de telefoon. Gebeurd bij alle games. Zelfs bij Angry Birds wordt hij heet en trekt de batterij leeg als een gek. Bij de games die iets meer rekenkracht vragen crasht hij simpelweg na 10 minuten terug naar het Home scherm. Android Market staat vol met deze klachten en ook op het forum van Androidworld zijn deze klachten bekend. Nou ja, gewoon maar even afwachten op Android 2.3.4.
op bureaublad snel koppeling naar sd kaart makenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:56 schreef MetBas het volgende:
Simi folder doet het misschien wel voor je, weet niet wat je precies zoekt?
Je bedoelt echt een sd kaart met de gehele mappenstructuur? Dan moet je een manier vinden om een snelkoppeling te maken naar een root explorer.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
op bureaublad snel koppeling naar sd kaart maken
Ja op mijn sd-kaart heb ik verschillende mappen bv muziek, video etcquote:Op maandag 18 juli 2011 18:04 schreef MetBas het volgende:
[..]
Je bedoelt echt een sd kaart met de gehele mappenstructuur? Dan moet je een manier vinden om een snelkoppeling te maken naar een root explorer.
Staat je user agent in de browser wel op mobiel?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:14 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Is er ook een manier om flash te gebruiken in firefox op android? Er staat dan 'klik hier om de plugin te installeren', maar dat werkt niet
widgetlocker.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef Fascination het volgende:
http://digitalvanity.me/tagged/android
Hier staan zoveel mooie dingen.Alleen geen info over hoe je het moet maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |