abonnement Unibet Coolblue
pi_100831879
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh een lock machine! Die zou ik ook wel willen, maar ik naai daar dan weer niet genoeg voor om dat voor mezelf goed te praten. :D
+1
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_100832630
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh een lock machine! Die zou ik ook wel willen, maar ik naai daar dan weer niet genoeg voor om dat voor mezelf goed te praten. :D
+2

Wat een mooie creaties allemaal weer zeg! Ik moet ook weer echt achter m'n machine kruipen, wat nieuwe knuffels maken voor dochter 2.0

Ik dacht heel leuk zelf de geboortekaartjes te gaan drukken, maar ik heb niet genoeg supplies meer voor m'n gocco en de levering duurt te lang om het te riskeren. Wel erg jammer...

En een crea meet *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:44:25 #128
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_100832743
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 21:36 schreef Kleurdoos het volgende:
mefke, er liggen nu zelfs haaknaalden bij de wibra :)
maar dat zijn geen fijne, dus ik raad ze van harte AF! (de maten kloppen ook helemaal niet, ze zijn dunner dan wat erop staat). u bent gewaarschuwd. :P
in de haak.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:45:26 #129
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_100832806
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:01 schreef YPPY het volgende:
Geen idee of jullie het kunnen zien. Het pas eigenlijk beter in het andere topic, maar dit staat nu in m'n AT.

[ afbeelding ]

Komende vrijdag kinderfeestje, voor de duidelijkheid. ;)
leuk! onze cato maakte de N-en eerst ook altijd zo trouwens! :D
in de haak.
pi_100832825
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:42 schreef wickie het volgende:

[..]

+2

Wat een mooie creaties allemaal weer zeg! Ik moet ook weer echt achter m'n machine kruipen, wat nieuwe knuffels maken voor dochter 2.0

Ik dacht heel leuk zelf de geboortekaartjes te gaan drukken, maar ik heb niet genoeg supplies meer voor m'n gocco en de levering duurt te lang om het te riskeren. Wel erg jammer...

En een crea meet *O*
oh moet het materiaal uit Japan komen?

En hoeveel en wat?
Misschien kan ik via-via wel wat voor je regelen anders?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_100833093
Ja ik had wat dingen via eBay gevonden. Ik heb screens nodig en wat andere kleuren inkt. En ook lampjes... Eigenlijk alles..
Maar ik heb er sinds vandaag goede vrede mee, we hebben net ook meer kleuren in het ontwerp gezet, we zijn niet meer gebonden ikzelf wilde niet meer dan 2 kleuren druk doen, en ik ben best happy nou. Ook inmiddels een drukker gevonden met het papier wat we wilden. Dus voor nu heb ik geen supplies nodig op de korte termijn. Maar ik houd me wel aanbevolen Huup!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100833468
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:50 schreef wickie het volgende:
Ja ik had wat dingen via eBay gevonden. Ik heb screens nodig en wat andere kleuren inkt. En ook lampjes... Eigenlijk alles..
Maar ik heb er sinds vandaag goede vrede mee, we hebben net ook meer kleuren in het ontwerp gezet, we zijn niet meer gebonden ikzelf wilde niet meer dan 2 kleuren druk doen, en ik ben best happy nou. Ook inmiddels een drukker gevonden met het papier wat we wilden. Dus voor nu heb ik geen supplies nodig op de korte termijn. Maar ik houd me wel aanbevolen Huup!
okay fijn dat t okay is :D

in oktober gaat een goede vriend die kant uit, als het vrij makkelijk te vinden is in Kyoto dan kan ik hem vragen om voor iets te kijken. Als er iets besteld moet worden via een Japans bedrijf dan kan ik het ook altijd naar zijn vriendin laten sturen en dat hij het dan mee naar NL neemt. Maar dan moet je er dus wel een tijdje op wachten. Hoewel ik denk dat je in oktober druk zat zult zijn :+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_100833975
:D

Ik ga eens rustig kijken wat ik allemaal aan wil schaffen en pm je dan. Alvast ontzettend bedankt :*
Als je het een keertje wil proberen geef maar een gil hoor, ik heb ook materiaal om op stof te kunnen drukken. Dan gaan we een keer een middagje goccoen :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100834238
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 00:08 schreef wickie het volgende:
:D

Ik ga eens rustig kijken wat ik allemaal aan wil schaffen en pm je dan. Alvast ontzettend bedankt :*
Als je het een keertje wil proberen geef maar een gil hoor, ik heb ook materiaal om op stof te kunnen drukken. Dan gaan we een keer een middagje goccoen :)
oh! ja leuk O+ kom ik zeker een keertje doen O+

en ik zie het wel tegemoet tzt. Doe maar via de mail sturen, das makkelijker.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_100851948
mijn hema en mijn zeeman hadden helaas geen haaknaalden -O-
Dus ik denk dat ik maar even ga wachten tot zaterdag, dan is ons mam terug van vakantie en die heeft er vast wel. Of ik moet vrijdag tijd hebben om even naar de stad te gaan, naar de 'grote' hema en zeeman.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 17 augustus 2011 @ 14:21:56 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_100852148
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

+1
Jij naait hartstikke veel! :o
***
pi_100852710
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 14:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Jij naait hartstikke veel! :o
mwah, met vlagen. Iig zeker niet zoveel als Oeke doet.
En ik vind die dingen wel best een beetje aan de prijs nog. Maar goed, ik lust er wel een. En dan van die sjieke zoompjes erin enzo O+ O+

en weet je....

ik heb geen flauw idee hoe zo'n ding werkt _O-

maar ik wil het!
:)
pi_100852828
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 14:35 schreef mignonne het volgende:

[..]

mwah, met vlagen. Iig zeker niet zoveel als Oeke doet.
En ik vind die dingen wel best een beetje aan de prijs nog. Maar goed, ik lust er wel een. En dan van die sjieke zoompjes erin enzo O+ O+

en weet je....

ik heb geen flauw idee hoe zo'n ding werkt _O-

maar ik wil het!
De grondslag van al mijn verslavingen.... :@
  woensdag 17 augustus 2011 @ 14:57:35 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_100853812
Mijn vriendinnetje heeft er een en het is wel zo verdomd handig! Als ik nl ergens een schurfthekel aan heb is het dat zigzaggen voor je kan gaan naaien. Zo makkelijk dat je dat gewoon over kan slaan! O+

Lidl heeft ze af en toe in de 'aanbieding'. Nog wel prijzig, maar toch... Mss toch eens voor gaan sparen. :@
***
pi_100853883
Ik doe alles met de hand

ambacht mensen :+
en kramp
pi_100854122
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 14:59 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik doe alles met de hand

ambacht mensen :+
en kramp
kramp ja. En 48 uur doen over iets wat ook in anderhalf uur strakker en netter in elkaar zit met een machine :P Ik heb ooit een jas voor mezelf gemaakt met de hand en me daarna voorgenomen om zulke dingen nooit meer met de hand te doen :')

BE ja, Lidl heeft goeie naai-aanbiedingen van tijd tot tijd :Y
en het lijkt me ook echt zo'n ding waarvan je je afvraagt waarom je het in vredesnaam niet eerder aangeschaft hebt als je hem eenmaal hebt :D maar ik heb nog steeds zoiets van och, zo gaat het ook.

Daar heb ik met alles last van hoor. T heeft ook heel lang geduurd voordat ik een behoorlijke stofschaar heb gekocht in plaats van alles met de keukenschaar te knippen :')

Krijtjes die je in een soort pennetje steekt was ook al zo'n geniale aankoop die ik veel eerder had moeten doen, ipv die stomme blokjes }:|
en nu staat zo'n wieltje op mn wensenlijstje. Ik ben erg van t gemak.
:)
pi_100854416
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:04 schreef mignonne het volgende:

[..]

kramp ja. En 48 uur doen over iets wat ook in anderhalf uur strakker en netter in elkaar zit met een machine :P Ik heb ooit een jas voor mezelf gemaakt met de hand en me daarna voorgenomen om zulke dingen nooit meer met de hand te doen :')

BE ja, Lidl heeft goeie naai-aanbiedingen van tijd tot tijd :Y
en het lijkt me ook echt zo'n ding waarvan je je afvraagt waarom je het in vredesnaam niet eerder aangeschaft hebt als je hem eenmaal hebt :D maar ik heb nog steeds zoiets van och, zo gaat het ook.

Daar heb ik met alles last van hoor. T heeft ook heel lang geduurd voordat ik een behoorlijke stofschaar heb gekocht in plaats van alles met de keukenschaar te knippen :')

Krijtjes die je in een soort pennetje steekt was ook al zo'n geniale aankoop die ik veel eerder had moeten doen, ipv die stomme blokjes }:|
en nu staat zo'n wieltje op mn wensenlijstje. Ik ben erg van t gemak.
door mn gebrek aan een naaimachine eh :P
pi_100854572
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:11 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

door mn gebrek aan een naaimachine eh :P
ja had k toen ook niet.
en daarna wel :P

ik kreeg op mn 17e de oude masjien van mn oma, met een bak van gietijzer nog, dat ding woog lood, en nu heb k een wehkampje van 90 euro.
:)
pi_100854694
ik had laatst een oude machine..en die begon tegen me te schelden en schoppen..
dus ik ga dus voor een kijkshopje van 89 volgende week :) ff wat lekkere doeken voor polle in elkaar creanaaien :+ (zonder patroontjes :P want daar word ik boos van)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 15:35:44 #145
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_100855455
Lockmachine _O_
ik kan echt niet meer zonder :D
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_100855879
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:18 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had laatst een oude machine..en die begon tegen me te schelden en schoppen..
dus ik ga dus voor een kijkshopje van 89 volgende week :) ff wat lekkere doeken voor polle in elkaar creanaaien :+ (zonder patroontjes :P want daar word ik boos van)
naaien is gewoon verbind de puntjes voor gevorderden :Y)
:)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 16:07:45 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_100856789
Ok, nu MOET ik ineens een lockmachine... :') :+

Oh, en een krijtje in een pennetje ken ik niet. Wel die k*tblokjes! :Y
Schaar had ik dan al wel weer snel. Omdat we vroeger altijd vreselijk op onze donder kregen als we met m'n moeder d'r naaischaar gingen knippen. Ik had wel door dat die 'waardevol' was zeg maar. :P

Wat bedoel je met een wieltje? Zo'n radeerwieltje? Die heb ik wel, 2 zelfs, ook de oude van mijn O+ oma O+ . Zij was coupeuse en het ding heeft amper meer scherpe puntjes. O+
Ik doe er alleen nooit wat mee. :o :D

Nouhou! Nu wil ik naaien, maar daar heb ik helemaal nog geen tijd voor!
***
  woensdag 17 augustus 2011 @ 16:24:47 #148
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_100857566
Mignonne bedoelt denk ik krijt in vulpotlood-vorm idd hartstikke handig :Y (klik)

Ik zag laatst een radeerwieltje met op 1cm breedte een extra wieltje dat krijt afgeeft. Lijkt me erg handig om naadbreedte af te tekenen. (klik)

[ Bericht 24% gewijzigd door E.T. op 17-08-2011 16:50:19 ]
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_100874941
Wij hebben voor de carnavalskostuums een lockmachine staan, heb er nog niet eerder mee gewerkt.
Het zal van het jaar voor het eerst zijn aangezien ik het meeste naaiwerk op me genomen heb.
Troetelbeer pakken maken ;)

Radarwieltje heb ik nog niet, maar staat wel op mijn lijstje.

Heb trouwens vandaag bij de boekenvoordeel een leuk boek gekocht over verschillende naaitechnieken, en naaitips.
En volgende week opent er hier achter een naaicafe waar je dus zo met je werk naartoe kan gaan, en daar kunt werken en er hulp bij de hand is.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 23:07:21 #150
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_100875104
Wat moet je eigenlijk met een radeerwieltje doen? Ik heb er nog nooit een gebruikt :D
I`m not weird. I`m limited edition.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')