Is het wel een lekke kop dan? Ik heb het ANWB wegenwacht met vervangend vervoer in het buitenland pakket.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 03:54 schreef Staal het volgende:
Waarom laat je die auto niet gewoon maken?
Als je gaat sluit een goede verzekering af bij de ANWB.
Misschien dat dat wat lastig gaat, nu je op een openbaar forum al aangeeft dat je auto niet helemaal goed was voordat je op reis ging...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 03:54 schreef Staal het volgende:
Waarom laat je die auto niet gewoon maken?
Als je gaat sluit een goede verzekering af bij de ANWB.
Alleen als hij tekent met 'groenerdangras'.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:03 schreef RetepV het volgende:
[..]
Misschien dat dat wat lastig gaat, nu je op een openbaar forum al aangeeft dat je auto niet helemaal goed was voordat je op reis ging...
Sorry ik ben een leek op dit gebied verder maar wat is een DW10?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
laat het koelsysteem eens GOED ontluchten.
een lekke koppakking bij een DW10 komt eigenlijk niet voor
de warmte wisselaar (olie koeler/koelwater verwarmings element) wil wel eens lek.
waterpomp niet lek? wat die willen nog wel eens lek!
Maar dat ruik én zie je wel (stoom)quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Laat het systeem afpersen, een lekke koppakking betekent nog niet dat olie en kvs zich gaan vermengen.
Natuurlijk kan het ook zo zijn dat je een haarscheurtje hebt in een van je slangen en dat deze dus gaat lekken zodra de motor op temperatuur is, dat zie je niet omdat de vloeistof meteen verdampt. Laat het in ieder geval oplossen voor je zo ver gaat rijden!
Wij hebben wegenwacht europa met vervangend vervoer in het buitenland. Dat is volgens mij wel het uitgebreidste pakket voor europa.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:39 schreef Sounddragon het volgende:
ANWB lidmaatschapje lijkt me toch wel wijs voor je zo'n eind gaat rijden met een auto waarvan de betrouwbaarheid niet helemaal 'je van het' is
Ja als ik het op laat lossen voordat ik op vakantie ga, gaat het me zoveel geld kosten dat ik niet eens meer op vakantie kan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Natuurlijk kan het ook zo zijn dat je een haarscheurtje hebt in een van je slangen en dat deze dus gaat lekken zodra de motor op temperatuur is, dat zie je niet omdat de vloeistof meteen verdampt. Laat het in ieder geval oplossen voor je zo ver gaat rijden!
Ja mochten we wel met deze auto gaan waren we dat ook van plan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:53 schreef 2cv het volgende:
Als je op vakantie gaat, neem dan in elk geval voldoende koelvloeistof mee van het juiste type.
Er is een nieuw reservoir ingekomen plus nieuwe dop. Is het dan niet heel toevallig als de dop van het oude én het nieuwe kapot is?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
is de dop niet kapot? gebeurt met enige regelmaat
Tja, of je laat dat blik van je maken.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:54 schreef GroenerDanGras het volgende:
Het blijkt dat ik een lekker kachelradiateur heb.. betekent ieder uur stoppen om bij te vullen. Naja moet toch elk uur even roken
Hier gaat TS ook al niet op in.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:39 schreef Sounddragon het volgende:
ANWB lidmaatschapje lijkt me toch wel wijs voor je zo'n eind gaat rijden met een auto waarvan de betrouwbaarheid niet helemaal 'je van het' is
Als het maar een klein lekje is moet dat makkelijk te fixen zijn,quote:Op zondag 17 juli 2011 23:54 schreef GroenerDanGras het volgende:
Het blijkt dat ik een lekker kachelradiateur heb.. betekent ieder uur stoppen om bij te vullen. Naja moet toch elk uur even roken
TS heeft al 2 keer aangegeven dat ie lid is van de ANWB.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Tja, of je laat dat blik van je maken.
[..]
Hier gaat TS ook al niet op in.
Fijne vakantie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |