Ok.quote:
Slaap lekkerquote:
lolquote:Op zaterdag 16 juli 2011 03:28 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Weenie, ik moest iraans ijs een keer proberen en als ik daar dan toch ben moest ik ook om iraanse suikerspin vragen, maar daar wist ze het woord niet voor, dus moest ik om "snor" vragen.
vinger in de bipsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 03:31 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Nog tips die ik zeker moet proberen?
Nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 03:31 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Nog tips die ik zeker moet proberen?
truequote:
Awh, je was gewoon aan het zoeken naar de 3e band he?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 03:36 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ik ben een nep-nederlander, daar is onze 3e band
Oja, wist ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 03:40 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Nederlander. Die zich Europeaan voelt. Met overdreven veel interesse in de Oriënt.
Lang geleden van Penisbaard gehoord.quote:
Ach, een beetje een vreemde eend, wel prima verder.quote:
Ja, schijnt dat hij dat verkondigt. Jongens met hun jongensdromen he.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 03:48 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Woord op de straat is hij is God enzo.
Fieuw, ik was even bang dat ik alleen met hem was overgebleven.quote:
Zometeen wel, ga zo slapen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 03:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fieuw, ik was even bang dat ik alleen met hem was overgebleven.
Je trekt me aan en stoot me af, trekt me aan, stoot me af, trekt me aan en stoot me af.quote:
Ja, ik baal er soms ook van.quote:
quote:
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 04:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Tsja, ander ritme nu he. Gewend om om 6 uur naar bed te gaan enzo.
Waarom?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 04:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik moet morgen al om 10 uur opstaan.
Ja, en als je als man seks wil vraag je het gewoon aan een vrouw, en ze zegt altijd ja enzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 04:07 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Man zijn is ook niet alles enzo. Zo heb ik nooit opeens een kut waar bloed uit stroomt. Zwaar.
Omdat m'n ouders dan naar de winkel willen en ik moet nog wat dingen kopen voordat we op vakantie gaan dus moet ik mee.quote:
neuke?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 04:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, en als je als man seks wil vraag je het gewoon aan een vrouw, en ze zegt altijd ja enzo.
Als vrouw daarentegen is het zowat onmogelijk om aan seks te komen als ze dat wil.
Vrouwen die nog ongesteld worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 04:07 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Man zijn is ook niet alles enzo. Zo heb ik nooit opeens een kut waar bloed uit stroomt. Zwaar.
Nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 04:10 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Ben je een overrijpe dame? Heerlijk.
Damn, ik voelde me nog zo jong met monkyyy nog hier.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 04:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
23 is tegenwoordig overrijp hoor, wel met je tijd meegaan.
Ja.quote:
Welterustenquote:
Blij dat je niet zegt dat je een man bent.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 04:14 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Heet. Ik niet. Ik ben een jongen.
23quote:
Je bent ook een jongen. Nog net een jochie meer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 04:16 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Volgens de wet wel ofzo, maar ik voel mij een jongen.
Zucht, ik ben oud.quote:
Klopt.quote:
Haha daar moest serieus GEEN staan. Nog net geen jochie meer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 04:18 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Je denkt het is een belediging, maar ik ben daar blij mee. Ik ben een jochie. (A)
Haha, jij bent oud genoeg om vriendjes te zijn met Justin Bieber.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 04:19 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Hier hoort dan een reactie te staan van ja nee je bent niet oud valt mee haha, maar helaas ben ik een lul. Oude vrouw.
Als jij een jochie wilt zijn, dan mag dat. No hard feelings.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 04:21 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik een jongen, ook leuk.
(a) enzo
Dat zit wel goed. Heb een lekker jong ding van nét 21 op het oog.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 04:22 schreef SalveRegina het volgende:
Haha monkie komt bijna op de leeftijd dat ze maar eens moet gaan nadenken over een serieuze partner enzo en huisje boompje beestje enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |