Ja tochquote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:24 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
vaders zijn niet nodig ben altijd mijn eigen vader geweest (zonder seks met moeder) en alles is helemaal goed gekomen toch
zwaar leven heb jij jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:27 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ik lach om mensen met een vader ze weten niet wat struggles zijn ze weten niet van overleven
heb je 2 moeders?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:27 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ik lach om mensen met een vader ze weten niet wat struggles zijn ze weten niet van overleven
Welterusten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Thnx, jij (en sciter) fijne vakantie
Boks, tik 'm aan of een andere vorm van handen tegen elkaar houdenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:27 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Slaap lekker eh!quote:
Wat moet je met een vader?quote:
Nee, waarin hij ligt te kreunen onder zijn dekbed.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:30 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
bedoel je die waar zijn penis te zien is?
Onzinquote:
Nee.quote:
Ja, toen ik 1 was, nooit meer wat van gehoord.quote:
Oo, ook geen stiefvader?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, toen ik 1 was, nooit meer wat van gehoord.
quote:
Inderdaad.quote:
Ik heb hem nu al in mijn kop zittenquote:
Neequote:
Nee, hasret. Die is nog wel open en dan heb je een enorme kebab.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:36 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zie ik dit ook nooit aankomen.
[..]
Inderdaad.
Gelijk gepost op mn facebook.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:36 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik heb hem nu al in mijn kop zitten
Ik ben niet in Groningen nu.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:37 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, hasret. Die is nog wel open en dan heb je een enorme kebab.
Ik ook!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:37 schreef sciter het volgende:
Ik heb beide ouders nog en ben nooit misbruikt. Ben ik nu raar?
En terecht. Hier ook trouwens hoor. 3 jaar terug belde hij ineens omdat hij financieel aan de grond zat en vond dat het tijd was om de papa uit te hangen. Toen maar even vertelt dat 'ie in de stront kon zakken. Maar goed dat hij 3000km verder woont, anders had ik ook wel even een paar plasmaschermen op zn muil geplant.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:37 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Dope, gescheiden toen ik 3 was hier, weer wat van gehoord toen hij dwars ging liggen bij de verkoop van ons zomerhuis omdat zijn naam nog ergens bij de eigendomspapieren stond, sindsdien zeker weten dat baksteen in zijn smoel als ik hem zie.
Ohja, je bent bij je ouders.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben niet in Groningen nu.
[..]
Ik ook!
Je bent zwanger.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:37 schreef sciter het volgende:
quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:37 schreef sciter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |