We zullen maar zeggen: 'het houd je jong!!' ![]()
grtz N
quote:Ja...
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:30 schreef bierglas het volgende:
Ik vraag me af kan je er soms niet problemen mee krijgen met het leeftijdsverschil?
Vooral als een jongen meerderjarig is en het meisje minderjarig?
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:03 schreef Makri het volgende:
Mijn vriend is 35 en ik ben 21 en we zijn samen gelukkig!!! Who cares? Het gaat er toch om dat 2 mensen samen gelukkig zijn? Hoevel leeftijdsverschil er ook tussen zit......
quote:in bovenstaand voorbeeld geldt jouw vraag wel vind ik. Ik vraag me ook af hoelang Makri en der vriend al samen zijn....dat zal geen 5 jaar zijn....een man van 30 met een meisje van 16.....mwah.....daggut nie !!!
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:30 schreef bierglas het volgende:
Ik vraag me af kan je er soms niet problemen mee krijgen met het leeftijdsverschil?
Vooral als een jongen meerderjarig is en het meisje minderjarig?
Leeftijdsverschil maakt steeds minder uit als je ouder wordt.
80 en 60 is een heel verschil als 30 en 10 terwijl het toch voor beide een verschil van 20 jaar is....
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 20:43 schreef Hooghoudt het volgende:
Alle relaties met een verschil van meer dan vijf jaar zijn fout. Ja, ook die van mijn ouders.
quote:kan prima hoor
een man van 30 met een meisje van 16.....mwah.....daggut nie !!!
BHFH en Sylvana
Ik geloof de leeftijdsdiscussie verder wel. Zolang ik niet met oma hoef vind ik het best. Leuke oefening voor de jonge rukkertjes: fantaseer voortaan dat het meisje van je dromen binnen een paar minuten oud en gerimpeld wordt. Niet onthouden hoor!
quote:Ik ben 25 en vriendje is 40... Dus ja het kan...
Op dinsdag 13 mei 2003 10:20 schreef Smurfer het volgende:
Een vrouw van 25 en een man van 36, kan dat? Natuurlijk is het wel legaal.Maar heeft iemand dat meegemaakt, van een van beide zijden en hoe ging/gaat dat? Waren en problemen waar je tegenaan liep?
Problemen... Het is maar net wat je problemen noemt... maar leuke anecdotes:
Collega van vriendje: Goh.. Was dat jouw dochter? Ik wist niet dat jij al zulke grote [1m58cm] kinderen hebt...
Vriendje: Dat is m'n vriendin...
Collega
: Goh... dan ziet ze er wel jong uit voor d'r leeftijd...
Vriendje
: Ja dat is ze ook!
quote:(40 / 2) + 6 = 26
Op vrijdag 16 mei 2003 20:34 schreef Dissolved het volgende:
een simpel sommetjeoudste partner : 2+6
bijv: 20:2+6=16 dus een twintigjarige kan met een zestienjarige nemen. daaronder is no no.
Tuurlijk werkt dat zo niet!
Liefde is een gevoel... en een gevoel is niet uit te leggen of te begrijpen door anderen...
Daarom heet het gevoel... dat moet je dus VOELEN...
En als het bij beiden goed voelt, dan is het ook goed...
HELP
quote:Ja hoor, m'n ouders zijn daar het voorbeeld van. Ze ontmoetten elkaar toen m'n moeder 19 was en m'n vader 36. Twee jaar later stapten ze in het huwelijksbootje en nog eens twee jaar later kwam ikke
Op dinsdag 13 mei 2003 10:20 schreef Smurfer het volgende:
Een vrouw van 25 en een man van 36, kan dat? Natuurlijk is het wel legaal.
Maar heeft iemand dat meegemaakt, van een van beide zijden en hoe ging/gaat dat? Waren en problemen waar je tegenaan liep?
Zelf heb ik nog geen relatie (al lijkt het wel die kant op te gaan), maar ik verschil met haar 9 jaar, zij is 17 en ik 26.
quote:Goedemiddag.
Op woensdag 13 augustus 2003 02:20 schreef SEMTEX het volgende:[..]
![]()
Dag broekie!
Betere titel : "Centrale extreme leeftijdsverschil topic" (how ironic, een naamtopic voor topicstarter
)
Niemand heeft een relatie waarbij precies iemand even oud is op de seconde. Dus er is altijd leeftijdsverschil
quote:Agree....Het wordt pas lastig als het gaat over iemand van 4 en iemand van 36 terwijl iemand van 80 met iemand van 50 niemand iets zegt...
Op zondag 17 augustus 2003 18:29 schreef EggsTC het volgende:
Snap het nut van dit topic niet...Betere titel : "Centrale extreme leeftijdsverschil topic" (how ironic, een naamtopic voor topicstarter
)
Niemand heeft een relatie waarbij precies iemand even oud is op de seconde. Dus er is altijd leeftijdsverschil
En er zijn daarom ook veel uitzonderingen van mensen die meer volwassen zijn en toch betrekkelijk jong, of minder volwassen zijn en toch betrekkelijk oud, en als die dan iemand vinden van het gelijke volwassenheidsniveau, dan kan de leeftijd best een heel stuk verschillen...........
En er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die gewoon et goed kunnen vinden met iemand van een ander niveau...........
quote:I agree totally
Op vrijdag 22 augustus 2003 10:21 schreef BlackSheep het volgende:
En er zijn daarom ook veel uitzonderingen van mensen die meer volwassen zijn en toch betrekkelijk jong, of minder volwassen zijn en toch betrekkelijk oud, en als die dan iemand vinden van het gelijke volwassenheidsniveau, dan kan de leeftijd best een heel stuk verschillen...........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |