Niets boeiendsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:13 schreef Chloroform het volgende:
Wat kan je nou met zo'n pimpabbonement?
In het Abo forum, extra functies, functies testen... meer PM ruimte en je hebt een vriendjesfunctiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:13 schreef Chloroform het volgende:
Wat kan je nou met zo'n pimpabbonement?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:15 schreef Dimens het volgende:
Bevalt trouwens goed hier in Engeland voor de mensen die vroegen. Wel de hele dag buiten, daar kan mijn bleke huidje niet tegen.
Wat doe je zoal?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:15 schreef Dimens het volgende:
Bevalt trouwens goed hier in Engeland voor de mensen die vroegen. Wel de hele dag buiten, daar kan mijn bleke huidje niet tegen.
Ohw ja, ik doe genoeg buiten mijn forumquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:13 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Doelde meer op het feit dat ik je de hele dag door heel FOK! zie rondslenteren
Daarom vroeg ik me af of je het wel druk had
Notes zien, meer berichten in je inbox, grotere UI's, eigen stijl van het forum, langere edittijd posts, meer foto's in fobo, reclamevrij en meer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
abonnement chloroform, abonnement. Niet meer zoveel bier drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh iedereen kan het aangezien we allemaal autistjes zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:14 schreef Brownies het volgende:
[..]
Ja ik heb 1x eerder een account aangemaakt maar toen wist ik niet waar ik wat zou moeten posten dus die heb ik verder niet gebruikt.
maar fok is niet zo moeilijk toch
Niet te laat... je vulde het prima aanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:15 schreef gamezz het volgende:
[..]
Notes zien, meer berichten in je inbox, grotere UI's, eigen stijl van het forum, langere edittijd posts, meer foto's in fobo, reclamevrij en meer.
edit, te laat
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dat het woord bier nog niet gevallen is deze nacht
Ik heb zojuist weer een heerlijke goudgele rakker opengetrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Yay...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:15 schreef gamezz het volgende:
[..]
Notes zien, meer berichten in je inbox, grotere UI's, eigen stijl van het forum, langere edittijd posts, meer foto's in fobo, reclamevrij en meer.
edit, te laat
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dat het woord bier nog niet gevallen is deze nacht
Ik heb zojuist weer een heerlijke goudgele rakker opengetrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
De garnalen die op de bodem van de zee hun voedsel zoeken, zijn je buren inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:46 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Daar heb je ook internet. Ik gebruik die van de buren.
Jij bent niet zo snel?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja sorry maar het gaat allemaal zo snel![]()
![]()
quote:
Nee in die plek aan de andere kant van je elleboog zegmaar weet niet hoe dat heet maar kan mn armen nu niet goed strekken. armholte ofzo.quote:
Dat wel, binnenkort ook maar eens een abonnementje aanschaffen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet te laat... je vulde het prima aan
Het regent dus lekker in mijn Tent FOK!ken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |