En weer verder.quote:nu.nl. In de televisiezendmast in het Drentse Hoogersmilde is vrijdagmiddag een grote brand uitgebroken. Dat heeft de brandweer gemeld. De toren is ingestort.
De brand woedde in het bovenste deel van het betonnen deel op 82 meter hoogte. De totale lengte van de tv-toren was een kleine 300 meter. Meerdere brandweerkorpsen zijn uitgerukt. De brandweermannen zouden op veilige afstand hebben gestaan toen de mast instortte.
TV en radio
Het is niet mogelijk om naar RTV Drenthe te kijken. Ook kan in Friesland, Groningen, Drenthe en in delen van Overijssel niet naar de publieke radiozenders worden geluisterd en is er geen digitale etherontvangst mogelijk van Nederland 1, 2 en 3.
Kijkers en luisteraars via de kabel en de satelliet ondervinden geen problemen.
Hij lijkt gekoppeld nu, dus het zou moeten werken. Maar met dit deel van de techniek ben ik niet zo bekendquote:
W'rom? Mag ik even fijn klagen dat mijn horizon eeuwig verneukt is?quote:
Die ander zou er nu uit moeten zijn (hoop ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:47 schreef LintuxCx het volgende:
Ja, ik krijg een fout vervolgtopic in MyAT.
[..]
Ik vind persoonlijk middengolf niks aan. Laat ik het zo zeggen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:45 schreef TJV het volgende:
@Hoken: middengolf werkt, je kunt jezelf verstaanbaar maken in Chili vanaf hier en bent niet afhankelijk van telefoontorens. Het is inderdaad wat anders dan het repertoire van Jannes de lucht in sturen, maar dat het handig is staat vast.
Reeks doet het pas bij deel 3 oidquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die ander zou er nu uit moeten zijn (hoop ik)
Ik heb geen middengolf op mijn gsm en ik wil volgende week weer radio luisterenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:50 schreef Høken het volgende:
Ik vind persoonlijk middengolf niks aan. Laat ik het zo zeggen.
Zat etherpiraten op de 3meterband te beluisteren! :pquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb geen middengolf op mijn gsm en ik wil volgende week weer radio luisteren
Dat is natuurlijk een ander verhaal.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:50 schreef Høken het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk middengolf niks aan. Laat ik het zo zeggen.
Oh ja!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:52 schreef Høken het volgende:
Zat etherpiraten op de 3meterband te beluisteren! :p
Dat is inderdaad jammer. Drie uur nadat de bende was ingestort kwam ik beneden. Pa; 'Verdomme, Høken, als we de zender nou nog hadden zouden we mooi ver komen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:53 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een ander verhaal.De belangen zijn natuurlijk ook anders.. Lokaal een mooi geluid de lucht in gooien tegenover mondiaal jezelf verstaanbaar maken. Al wordt er op de kort golf ook wel eens geklooit door de gangbare middengolfgangers.
Kloteboeren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:52 schreef Høken het volgende:
[..]
Zat etherpiraten op de 3meterband te beluisteren! :p
Die snuiven ether. Heeft geen zin om er naar te luisteren.quote:
'of naar'?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:11 schreef hole1988 het volgende:
Ik ben benieuwd of naar de voorpagina's van de kranten.
hmm, best te doen hoor.. zo rond de 11 meter bandquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Geef jij dan volgende week effe Radio 1 op de FM door in heel Nederland?
27.125MHz is leuker, maak je vrienden mee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmm, best te doen hoor.. zo rond de 11 meter bandweer is goed genoeg
op 27.065 MHz![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |