Dé FM-zender van 3FM (de 96.8FM vanuit Lopik) staat sinds gistermiddag uit ivm brand en kortsluiting in de toren. In het noorden van NL is er zelfs een mast ingestort...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:23 schreef willemwaus het volgende:
Heeft 3fm een storing ofzo? kraakt als een beest en valt constant weg in m'n auto :s Rest werkt wel naar behoren ..
De hashtag op Twitter is EO, ik vermoed Extrema Outdoor en niet de omroepquote:
Juist, hoorde 't net, thanks iig!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dé FM-zender van 3FM (de 96.8FM vanuit Lopik) staat sinds gistermiddag uit ivm brand en kortsluiting in de toren. In het noorden van NL is er zelfs een mast ingestort...
Ik vind er ook niets aan, ik schakel zo maar eens over op Qmusic! En dan is het hier ook nog eens stil, bahquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind er nou niet echt veel aankutkwaliteit muziek trouwens, zullen wel 96kb mp3tjes zijn..
En dat was het geluidquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Tot zover de beeldverbinding...
[ link | afbeelding ]
Voetbalquote:Op zondag 17 juli 2011 00:56 schreef borisz het volgende:
Erg leuk duel tussen Argentinie en Uruguay. 1-1. Uruguay met 10 man. Diego Perez rood na 2x geel.
Harde wedstrijd.
Ja godver... Wilde ik net naar bed, wordt het gezellig. Ik zie een verband...quote:
Ik verplicht je niet tot wakkerblijven.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja godver... Wilde ik net naar bed, wordt het gezellig. Ik zie een verband...
Tot zoquote:Op zondag 17 juli 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja godver... Wilde ik net naar bed, wordt het gezellig. Ik zie een verband...
En word ik ook nog ff teruggepakt hier... Kutleven heb ik ookquote:
Nee, dat weet ikquote:Op zondag 17 juli 2011 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik verplicht je niet tot wakkerblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |