Dat buiten slapen zal snel voorbij zijn als het weer weer omslaat. Moet je zien hoe snel ze die plank ineens begrijpen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
Peuk gaat soms de loopplank op, soms slapen ze 's nachts op stok buitenGeen idee of het een zij is, maar ze loopt goed genoeg enzo
En ze zijn niet meer hier dus ik zie ze niet meer zo vaak
Klinkt erg goed allemaal!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:15 schreef tombolafan het volgende:
Ze snappen de plankTenminste, niemand heeft ze er nog op en af zien lopen, maar ze zitten 's nachts binnen en overdag buiten
En Peuk komt prima mee, bijt van zich af als ze een vlieg van een ander kipje af wil pakken en kan ook al op de stokken in het buitenhok springen
En ondertussen al duidelijk?quote:Nu nog allemaal vrouw zijn en dan is het helemaal
Nee, nog steeds raarquote:Op zondag 4 september 2011 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt erg goed allemaal!![]()
Lopen gaat ook helemaal goed nu?
Nopequote:En ondertussen al duidelijk?
quote:Op zondag 4 september 2011 21:47 schreef tombolafan het volgende:
En ze zat als eerste in de mussenvoerbak (waar ze niet horen te komen zeg maar) dus ze is cool cooler coolest
Ik heb hajn nog niet verteld dat moederlief op haar eigen eieren niet wilde broeden en op deze welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Nog steeds niet duidelijk dus.![]()
En aangebroede familie voor Peuk.Hoe reageerde hij/zij?
Einde verhaal dusquote:Peuk kraait er lustig op los
zo jammerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:31 schreef tombolafan het volgende:
Helaas helaas
Ik was vanmiddag bij mijn ouders en zei al: Dat gaat niet goed, Peuk krijgt hanen-halsveren en de kinlel wordt groter, dat is een haan
Mn stiefvader wilde er niet aan: "ze kraait niet dus is nog een kip"
Maar net krijg ik een sms:
[..]
Einde verhaal dus
Eh... ja hoor catquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:37 schreef Cat22 het volgende:
Peukie!![]()
![]()
En nu? Hij gaat nu naar een boerderij met heel veel kippetjes waar hij lustig verder kan kraaien he?![]()
ik vind het best zielugquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:38 schreef tombolafan het volgende:
Ja, het is kut
Maar goed, het was het risico
En hij heeft nog lang en redelijk gelukkig (tussen 4 vrouwen) geleefd met zijn sneue poot (die overigens ook steeds slechter wordt), dus het is niet heel vreselijk zielig
Is ie echt wel, want hij wilde echt echt echt dat het een vrouwtje was zodat hij kon blijvenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik hoop dat stiefpapa er inmiddels aan gehecht is geraakt
Ik ook, echt! Ik heb bloed zweet en tranen gestoken in het beestquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind het best zielugmaar ok als ie dan toch moet heeft ie iig geen last meer van zijn poot.
Zo ben ik, ik haat mannenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:41 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik vind het heel seksistisch.
quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Nou, dan kom ik hier niet zeggen dat ik heel sneu voor Peuk, jou en je stiefvader vind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |