Nou ja, ik zag net dat de anderen ook een kammetje hebben, maar die is (nog) lichter van kleur, misschien dat het komt omdat Peuk ouder is of van een ander rasquote:
Dat wilde ik even horenquote:
Oh ja!quote:
Dat is onzeker, we maken nog ruzie over Wyandotte en Cochinquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:28 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Oh ja!![]()
Haha, we houden nog hoop![]()
Wat voor ras is Peuk eigenlijk?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dan is het een haan vrees ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:47 schreef Sylver_ het volgende:
Oh, kijk!
Dit zijn toch Peukies?
If so, dan moet je nu duidelijk het verschil kunnen zien tussen hennen en hanen ...
bronquote:Nou ik ben van mening dat het geslacht wel vroeg is af te leiden aan de vgeergroei. Iig. bij wyandottekrielen. Ik heb twee geslaagde nestjes van wyandottekrielen gehad, uit elk kwam een hen en een haan. Het verschil dat ik kon zien is dat de hen veel sneller veertjes kreeg. Ook ontwikkelde zij eerder een bolletje op haar achterste.
Ja!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:55 schreef tombolafan het volgende:
Oh wacht:
[..]
bron
En tadaaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
Check dat bolletje![]()
![]()
Ze is een maand ruim nuquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:12 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik vind Peukie (op de foto's iig) meer op de hennen op die foto lijken![]()
Zo niet, dan toch![]()
[ afbeelding ]
Hoe oud is Peuk nu trouwens? Ik zie op de website dat de 4 weken oude haantjes al heel klein rood lelletje onder hun kin hebben ..
Ik ga NU kijken, duim voor me!quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja:
[ afbeelding ][ afbeelding ]dat rood onder dr kin zag je hier toch ook al duidelijk?Zal duimen dat t n hennetje is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:44 schreef tombolafan het volgende:
Maarre:
[ afbeelding ]
Is ook een henDus het is gewoon een zij
Is ze ook gewoon en daarmee bastaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:36 schreef tombolafan het volgende:
Dat ligt er aan hoe hard hij kraait
Maar voorlopig hou ik hoop dat het een hennetje is
Ik zat net te kijken naar de volwassen versies, die hebben idd een aardige lelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:44 schreef tombolafan het volgende:
Maarre:
[ afbeelding ]
Is ook een henDus het is gewoon een zij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |