Ja een zilveren poot-spalk,quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:51 schreef tombolafan het volgende:
Net het elastiek tussen de pootjes van Peuk weggehaaldEn ze staat meteen weer in spagaat
![]()
Maar goed, ondanks dat huppelt ze de kooi door met behulp van haar vleugels en kwam ze als eerste op mijn hand met eten af(ze zijn wel een stuk schuwer geworden sinds ik weg ben
)
Dus voorlopig is het groen licht voor het Peukie, desnoods maak ik later als ze volgroeid is een zilveren poot-spalk voor altijd
Foto's later
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:55 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Volgens mij loopt Peuk de kantjes er een beetje vanaf.
Ja, maar ik wil dan ook een zilveren kettinkje bijvoorbeeld doenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Denk dat elastiek beter werkt dan iets wat niet meegeeft.
Elastiek werkt heel ander dan een ketting. Een ketting van zilver geeft niet mee, dus of hij kan dan niet bewegen, of het zit te los en de ketting valt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil dan ook een zilveren kettinkje bijvoorbeeld doendus niet een staafje ofzo
Maar eerst maar eens kijken hoe het gaat
Ik denk niet dat je het helemaal snaptquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Elastiek werkt heel ander dan een ketting. Een ketting van zilver geeft niet mee, dus of hij kan dan niet bewegen, of het zit te los en de ketting valt.
Ow okay. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het helemaal snaptHet zou dan niet af kunnen vallen omdat het om zn pootjes (vast) zit, en het geeft meer mee dan elastiek omdat de elastiek-spalk vastgetaped zit en dus helemaal niet kan bewegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
ik heb het verbeterdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaarrrrrrr zijn de kuikens?![]()
ZIJ doet het best goed
Ja hequote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaarrrrrrr zijn de kuikens?![]()
Hij doet het best goed
Ja hequote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:20 schreef Greys het volgende:
Spliff met de krulveren![]()
En Peuk hupst idd best goed!
Wat is ze tof met dat zwart-witte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:22 schreef Cat22 het volgende:
Kleine kuikens worden groot.
Ja:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Uhoh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |