quote:
Je weet best dat ik niet zo snel aangeschoten ben.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen "aangeschoten" wild wordt
truequote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet best dat ik niet zo snel aangeschoten ben.
Ja, daarom zeg ik; pas maar op.... want dan heb je er aardig wat opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet best dat ik niet zo snel aangeschoten ben.
je had me toch al neergeschotenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen "aangeschoten" wild wordt
tja.. daar willen er wel meer op schietenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:13 schreef clevy het volgende:
[..]
tja.. daar willen er wel meer op schieten
niet zeuren en complimentje aannemen schatquote:
Iets over zigeunermeisjes die gaan trouwen, damn, wat zien ze er uit..quote:
Ik vind het een bedenkelijk compliment!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:14 schreef clevy het volgende:
[..]
niet zeuren en complimentje aannemen schat
Ah... dan laat ik mijn TV uit....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iets over zigeunermeisjes die gaan trouwen, damn, wat zien ze er uit..
mwa.. moet t goede met t slecht nemenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het een bedenkelijk compliment!
Ik vind het ergens wel boeiend, hoe die cultuur in elkaar zit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah... dan laat ik mijn TV uit....
Vond het interessanter om er achter te kamen dat Coco Chanel en Igor Stravinsky elkaar gewoon hebben liggen nakken....
Mja, als iemand ze eens leert om niet te stelen en gewoon belasting te betalen....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel boeiend, hoe die cultuur in elkaar zit.
ik kan een goede goulash maken.. dan ben ik al half op weg toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
Voor de wanhopige mannen: wordt zigeuner, gouden tip.
Je bent een vent dat is als ik het zo zie al meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:24 schreef clevy het volgende:
[..]
ik kan een goede goulash maken.. dan ben ik al half op weg toch?
Nee joh, een zigeuner man kookt toch niet zelfquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:24 schreef clevy het volgende:
[..]
ik kan een goede goulash maken.. dan ben ik al half op weg toch?
jammer.. ik wilde ooit kok wordenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, een zigeuner man kookt toch niet zelf
Dat ook ja, werken moet je en haar meerdere zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, een zigeuner man kookt toch niet zelf
Een echte zigeuner is eerder een louche handelaar in bestelbusjes.quote:
das wel hendigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook ja, werken moet je en haar meerdere zijn.
Ze openen de beentjes voor je wanner je wil, ze koken, ze maken schoon. En ze zijn er nog blij mee ook.
quote:
Enorm handig. Wat een prachtige wereld.quote:
Best een enge gedachte.quote:
joepie.. dan zou ik al zo bejaard zijn als ik me voelquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Best een enge gedachte.
Als ik een zigeuner was zou ik waarschijnlijk net gaan trouwens of al getrouwd zijn.
Ik las deze week dat er mensen zijn wiens 'Grootste Nachtmerrie' het is om 30 en single te zijn. Dat schijnt heel naar te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik las deze week dat er mensen zijn wiens 'Grootste Nachtmerrie' het is om 30 en single te zijn. Dat schijnt heel naar te zijn.
Maar je kent me, living on the edge, dus ik waag de sprong.
Same here!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik las deze week dat er mensen zijn wiens 'Grootste Nachtmerrie' het is om 30 en single te zijn. Dat schijnt heel naar te zijn.
Maar je kent me, living on the edge, dus ik waag de sprong.
jij ook al?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je, mijn leven is een nachtmerrie.
Je hebt tieten babe. Stel je niet aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je, mijn leven is een nachtmerrie.
Oh ja!quote:
Quote van de dag.quote:
FTWquote:
Mwah.quote:
op t randje.. tis al bijna morgenquote:
that's mequote:
klimmen dan.. en niet zeurenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:43 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mooie stukje maan, die berg, is 15 kilometer breed en 2 kilometer hoog
Australiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:03 schreef dawg het volgende:
dat ocean view filmpje, ziet er wel vet uit
waar is die ergens gemaakt?
2 uur geleden een vechtpartij voorkomen. Op het moment zelf ben ik de rust zelve en kan ik rationeel handelen...quote:
Ja dan zal zoiets er best inhakken. Maar toch goed dat je het hebt kunnen voorkomen, anders had je er nu ms nog meer last van gehad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
2 uur geleden een vechtpartij voorkomen. Op het moment zelf ben ik de rust zelve en kan ik rationeel handelen...
Maar als het allemaal voorbij en veilig is, wordt weer pijnlijk duidelijk dat ik de laatste tijd zoooo NIET stressbestendig ben.....
Heb de laatste paar weken best wel een terugval. Nu heb ik zat oxazepam, (net een halfje genomen) maar dat moet niet de oplossing zijn. Loop al wel weer bij een psycholoog, maar heeft ook zijn tijd nodig helaas.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dan zal zoiets er best inhakken. Maar toch goed dat je het hebt kunnen voorkomen, anders had je er nu ms nog meer last van gehad.
Gaat het wel iets beter weer, of nog steeds hetzelfde?
Ja dat snap ik wel, maar ms moet je ook accepteren dat je soms wat hulp nodig hebt en dat het dan wel fijn is dat je medicatie hebt. En idd, een psycholoog kost gewoon tijd he.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb de laatste paar weken best wel een terugval. Nu heb ik zat oxazepam, (net een halfje genomen) maar dat moet niet de oplossing zijn. Loop al wel weer bij een psycholoog, maar heeft ook zijn tijd nodig helaas.
Mja, ben nu al dus bijna 2 jaar bezig en er zit al een paar maanden geen verbetering in; de laatste maanden val ik zelfs terugquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar ms moet je ook accepteren dat je soms wat hulp nodig hebt en dat het dan wel fijn is dat je medicatie hebt. En idd, een psycholoog kost gewoon tijd he.
Hoop dat je je snel wat beter voelt.
Dat zal wel frustrerend zijn. Ik ken jouw verhaal natuurlijk niet, maar weet je waar het vandaan komt?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja, ben nu al dus bijna 2 jaar bezig en er zit al een paar maanden geen verbetering in; de laatste maanden val ik zelfs terug
Yep...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zal wel frustrerend zijn. Ik ken jouw verhaal natuurlijk niet, maar weet je waar het vandaan komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep...Oh maar dat is ook erg zwaar lijkt me. Je zal, vooral in het begin, wel weinig aan jezelf toe zijn gekomen.. Hoop dat je dat nu wel lukt. Als je veel te verwerken hebt, zal dat ook tijd kosten he, niet te hard zijn voor jezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
3 hartjes nog wel! Hoe dat zo?quote:
Ah nicequote:
Vooral van dat laatste heb ik lastquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dat is ook erg zwaar lijkt me. Je zal, vooral in het begin, wel weinig aan jezelf toe zijn gekomen.. Hoop dat je dat nu wel lukt. Als je veel te verwerken hebt, zal dat ook tijd kosten he, niet te hard zijn voor jezelf.
Ja, ik ken het hoor.quote:
Dus godt is straks stiefpapa!quote:
Goh, niet eens?quote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, meteen volle bak dus! Zie jij het als een erg groot probleem?
Tja, het is niet niks natuurlijk, 3 kids nog wel.. Hoe oud is ze dan, als ik vragen mag?quote:
Ze is getrouwd, 35 en 3 kids.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, het is niet niks natuurlijk, 3 kids nog wel.. Hoe oud is ze dan, als ik vragen mag?
Maar soms blijkt iets toch minder onmogelijk dan je zelf had gedacht..
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze is getrouwd, 35 en 3 kids.
Wel lekker
Kloptquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:55 schreef Spezza19 het volgende:
How to train your dragon is een leuke film
Jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wtf zit jij nou achter een getrouwde vrouw aan?
foei!
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:55 schreef Spezza19 het volgende:
How to train your dragon is een leuke film
Gewoon, vind ik niet netjes. Zat zij ook achter jou aan eigenlijk?quote:
Ja oke, maar dan nog. Ik zou niet zo graag 'the other woman' zijn.. Beetje respectloos enzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:59 schreef Spezza19 het volgende:
Mja als een getrouwde vrouw net zo hard mee doet, dan zit er iets niet goed in haar huwelijk. Vroeg of laat gaat het dan stuk.
Of het is gewoon een hoer
Uhmmm ze stond te flirten wel. Beetje onwennig maar flirten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon, vind ik niet netjes. Zat zij ook achter jou aan eigenlijk?
Dan moet ze dat lekker met hem uitvechten, niet gaan flikflooien met andere mannen. Of er een eind aan breien en dan fijn op mannenjacht gaan. Maar goed, dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm ze stond te flirten wel. Beetje onwennig maar flirten.
Zal vast niks gebeuren maar man werkt te veel en heeft geen aandacht voor gezin
True. Of in dit geval dus the other manquote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan nog. Ik zou niet zo graag 'the other woman' zijn.. Beetje respectloos enzo.
Niet mijn probleemquote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet ze dat lekker met hem uitvechten, niet gaan flikflooien met andere mannen. Of er een eind aan breien en dan fijn op mannenjacht gaan. Maar goed, dat is mijn mening.
Ik deel deze mening.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet ze dat lekker met hem uitvechten, niet gaan flikflooien met andere mannen. Of er een eind aan breien en dan fijn op mannenjacht gaan. Maar goed, dat is mijn mening.
Dat kan. Maar mijn keuze zou het niet zijn.quote:
Dat dus. Relatie van vriendje en zijn ex was eigenlijk al voorbij (uit elkaar gegroeid), maar hij is eerst netjes gescheiden voordat hij met mij ging flikflooien cq een poging tot een relatie wilde ondernemen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt geen kerelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan. Maar mijn keuze zou het niet zijn.
Nee, maar ik zou geen werk maken van een man die al bezet is.quote:
Leuk is leukquote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou geen werk maken van een man die al bezet is.
Zeg ook nergens dat ik er werk van maakquote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou geen werk maken van een man die al bezet is.
Dat is waarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg ook nergens dat ik er werk van maak
Ja dat ken ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:16 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik wilde dat ik mijn hoofd uit kon zetten..
quote:
Ik momenteel ook. Niet goed dus. Als de huisarts terug van vakantie is, dan even alternatieven bespreken.quote:
Jouw UIquote:
Maar hij is geen kroegbaasquote:
Nog plannen voor vandaag?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:56 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, heeft iedereen een leven gekregen ofzo?
Dus heb je voor niks kleding aangetrokken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:19 schreef -Engel- het volgende:
Zo... ik heb eindelijk kleding aan... mijn haar gewassen en nu weet ik niet wat ik wil gaan doen.
Nee.... ik moet nog een keer naar buitenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus heb je voor niks kleding aangetrokken.
Dat kan ook naakt natuurlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... ik moet nog een keer naar buiten
Gewoon doen!!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
He verdomme. M'n haarhomo heeft geen tijd. Ik zit er serieus over de denken naar een andere kapper te gaan
.
Ik doe het gratisquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
He verdomme. M'n haarhomo heeft geen tijd. Ik zit er serieus over de denken naar een andere kapper te gaan
.
Ik wil er nog wel een beetje leuk uitzien na de tijd. Dus ik pasquote:
Kaal of kammen!quote:
Wat een vertrouwen weerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil er nog wel een beetje leuk uitzien na de tijd. Dus ik pas.
Jij ziet er altijd leuk uitquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil er nog wel een beetje leuk uitzien na de tijd. Dus ik pas.
Slijmbalquote:
Ik heb je niet naakt gezien toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nehe... je hebt mij gezien... dus je weet dat ik gelijk heb
Dan nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slijmbal.
Ik denk dat ik even een dutje ga doen.
En jij hebt wat meer zelfvertrouwen nodig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nehe... je hebt mij gezien... dus je weet dat ik gelijk heb
Dat ook... lukt nog niet zoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:38 schreef Barbusse het volgende:
En jij hebt wat meer zelfvertrouwen nodig.
Over het hartje kijk je voor 't gemak even heen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan niet![]()
[..]
En jij hebt wat meer zelfvertrouwen nodig.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... dat is ook niet goed voor je ogen
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kom naar NL... hier is het bewolkt met hier en daar een spatje regen
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over het hartje kijk je voor 't gemak even heen?
Dat is dan jouw probleemquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk nietMaar nuance is aan mij vandaag niet besteed
Dank je welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:39 schreef Royco1 het volgende:
Dat maak ik zelf wel uit.
Op basis van wat ik heb gezien met kleren aan zal het zonder kleren aan ook wel de moeite waard zijn.
Volgens mij nietquote:
Ach... dat is nederland.... nat enzoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:40 schreef Barbusse het volgende:
![]()
Dit soort berichten maken mij helaas niet echt de toerist hoor![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)g-als-gisteren.dhtml
Bad....das geen slecht planquote:
Nat?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ach... dat is nederland.... nat enzo
Ik heb wel vaker goede ideeën, maar nu al beginnen met cocktails is er geen van.quote:
Nice! Pics?quote:
Kijk, als er meer mensen zoals wij waren, was de wereld een betere plekquote:
Om 4 uur beginnen met cocktails, is dat goed?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker goede ideeën, maar nu al beginnen met cocktails is er geen van.
Dus doe ik dan ook maar niet
Ik zou gaan slapenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, aan de ene kant wil ik naar een andere kapper gaan, aan de andere kant wil ik op bed gaan liggen slapen.
Zeker, nice, maar geen pica's nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nice! Pics?
Wat een lekkere dag... Geen verplichtingen. Onderweg naar de sportschool, sporten met een vriend die ik opnieuw heb mogen leren kennen. En vandaag t inzicht hebben dat mensen gewoon mooie wezens zijn...
Ik kan altijd na m'n dutje nog naar de kapper iddquote:
Waarom een nieuwe sportschool?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zeker, nice, maar geen pica's nee.
En fijn dat je dat inzicht hebt mogen krijgen.
Oja over sportscholen gesproken ik moet nog een nieuwe zoeken...
Tuurlijk ... je hoeft niet te rijden met een auto en het zijn lekkere.... heb je er nog aangenaam gezelschap bij?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om 4 uur beginnen met cocktails, is dat goed?
Altijd hequote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan altijd na m'n dutje nog naar de kapper idd. Goed idee!
Dat is perfectquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om 4 uur beginnen met cocktails, is dat goed?
Nu slapen....je bent toch geen 5 of 65 jaar oud?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan altijd na m'n dutje nog naar de kapper idd. Goed idee!
Een gare britquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tuurlijk ... je hoeft niet te rijden met een auto en het zijn lekkere.... heb je er nog aangenaam gezelschap bij?
Mooi.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan altijd na m'n dutje nog naar de kapper idd. Goed idee!.
Want alleen op die leeftijd kan je doodmoe zijn?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu slapen....je bent toch geen 5 of 65 jaar oud?
Hmmm....welke sportschool is dat?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn oude is voorgoed gesloten. De overnameplannen zijn niet doorgegaan.
Nee. Maar waarom ben je doodmoe op een zaterdagmiddag?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Want alleen op die leeftijd kan je doodmoe zijn?
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Maar waarom ben je doodmoe op een zaterdagmiddag?
Das minderquote:
Oke, dan ken ik hem nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze gaven een soort van curves en 't was alleen te bezoeken door vrouwen
Ook morgen zit ik weer vol met goede ideetjes jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een gare britMaar iedereen is uitgenodigd
![]()
[..]
Mooi.Morgen ook neem ik aan?
Nou, dat valt ook wel mee.quote:
En die heet?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke, dan ken ik hem niet
In Amersfoort-noord zit een goede btw.
Aw crap, kan er zo niet opkomen.quote:
Das te praktischquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk even kunnen bellen van te voren
Ja, heb ik gedaan. Over een half uurtje. Dus zo maar eens richting Glanerbrug, nog even langs de Kruidvat, nagellakjesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk even kunnen bellen van te voren
Denk dat ik weet welke je bedoeldquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aw crap, kan er zo niet opkomen.Maar als je de fietsbrug vanaf Vathorst neemt, zit hij aan de overkant.
Tis een behoorlijk grote, met tennis en squash banen.quote:
Jouw weekend kan niet meer stukquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
Oh, mooi. Ook nog eens tien procent korting.
Yeah... Of nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Succes, we zien de pics straks wel verschijnen
Hier begint het al aardig te waaien.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
De lucht betrekt. Zou het gaan stormen?.
Vast niet.
Het waait hier de hele dag al. Maar de lucht trekt dicht.quote:
Hier regent het inmiddels pijpenstelen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
De lucht betrekt. Zou het gaan stormen?.
Vast niet.
Echt?quote:
Luxe hoor, een zwembad voor je paardquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt?
Dan ga ik me zo maar eens omkleden, voor het een zwembad is op stal.
Hier waait hetquote:
Hoeren!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:24 schreef CherryLips het volgende:
HoerenweerDan ga je daar toch naartoe?
hmm.. link doet t nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:29 schreef Q. het volgende:
www.hoerbezorgd.nl zou een gat in de markt zijn.
nah.. maar een massage zou wel wat zijnquote:
Met happy end?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:17 schreef clevy het volgende:
[..]
nah.. maar een massage zou wel wat zijn
mag.. hoeft niet. heb m'n rug flink verrekt met stenen sjouwen en slijpen.quote:
dag stuiterbol. haartjes weer netjes?quote:
Ja, zit weer leukquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:36 schreef clevy het volgende:
[..]
mag.. hoeft niet. heb m'n rug flink verrekt met stenen sjouwen en slijpen.
[..]
dag stuiterbol. haartjes weer netjes?
als je geen foto durft te maken dan doe maar een beschrijvingquote:
Oh, ik heb een pony laten knippen, bij laten punten en lagen in m'n haar laten zetten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:47 schreef clevy het volgende:
[..]
als je geen foto durft te maken dan doe maar een beschrijving
lagen van wat?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik heb een pony laten knippen, bij laten punten en lagen in m'n haar laten zetten..
M'n haar in lagenquote:
pff.. dus de kapper kan niet eens recht knippen. en moet je daar nog voor betalen ook?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n haar in lagen. Verschillende lengtes zeg maar.
Kutweer!quote:
dat ja,quote:
Ik heb alleen een fiets en geen zin om minimaal een kwartier door de stromende regen te fietsen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je je daardoor al laat tegenhouden.....
fietsen trekt me ook even niet. die staat al wel buiten maar dat is omdat ik in de schuur aan t verbouwen ben. ga zo maar ff met de auto.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb alleen een fiets en geen zin om minimaal een kwartier door de stromende regen te fietsen.
Goede vraag.quote:
Telt mijn zusje ook? Of een collega?quote:
En jij? Jochie?quote:
Is het een neukbare collega?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Telt mijn zusje ook? Of een collega?
Jaquote:
Ik durf de weg gewoon te vragen hoor.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik durf de weg gewoon te vragen hoor.
Nee ben niet echt buiten geweest vakantie/weer/enz. je kent het wel.
Ghehequote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahadat durf ik ook wel en de weg kan je beter aan een man vragen. Vrouwen hebben geen richtingsgevoel
Weer, vakantie ofzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:01 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
BeterWaar ging het gesprek over?
Zo ver ik weet wel, maar ik vind haar wel aardig maar daar blijft het bij het is niet mijn typequote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:04 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
Okee, dat is een begin. Is ze single?
Why not?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo ver ik weet wel, maar ik vind haar wel aardig maar daar blijft het bij het is niet mijn type
Totaal andere levensstyle als mij oaquote:
Wat is jouw levensstyle dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Totaal andere levensstyle als mij oa
Die heb ik nietquote:
Sportiefquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:30 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
Okee, wat is haar levensstyle dan?
Het is gelijk een stuk zonniger hierquote:
Dat effect heb ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is gelijk een stuk zonniger hier
Waar moet ik naartoe?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:40 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
Wil je dan even snel hier komen?
Het is veel te donker hierzo.
Meerdere keren sporten per weekquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:38 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een sportieve levensstijl?
Waarom ben je er weg gegaan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een blauwe maandag gewoond.
Het was vast een helderblauwe maandag danquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een blauwe maandag gewoond.
Mja verandering van omgeving kan iemand goed doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn relatie eindigde en ik wilde daar niet blijven.
Snap ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:44 schreef L-E het volgende:
[..]
is waar je nu woont beter?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb een chocoladetaart gemaakt waar nog een deel van over is, die staat naar me te lonken..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:44 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
Het was vast een helderblauwe maandag dan
Hoe laat kom je?
Chocoladetaartquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb een chocoladetaart gemaakt waar nog een deel van over is, die staat naar me te lonken..
Chocoladetaartquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb een chocoladetaart gemaakt waar nog een deel van over is, die staat naar me te lonken..
Dat is heul niet goed voor je die taart geef maar aan mijquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:45 schreef L-E het volgende:
[..]
beetje verveeld, wat ik tracht op te lossen door mezelf te bedwelmen met een jointje terwijl er relaxe muziek opstaat.quote:
Ik heb zo'n trek in taart.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is heul niet goed voor je die taart geef maar aan mij
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:47 schreef dawg het volgende:
[..]
beetje verveeld, wat ik tracht op te lossen door mezelf te bedwelmen met een jointje terwijl er relaxe muziek opstaat.
y tu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |