het is idd wel regio gebonden , maar er zitten ook wel afwijkingen in "het systeem" maar dat is voor mij al een hele tijd terugquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:59 schreef Peter het volgende:
Ligt er aan of je in dezelfde wijk / hetzelfde dorp woont.
En of je in het zelfde gebied woont ( oud essent-noord, essent-zuid, multikabel of casema).
We wonen beide in de provincie Groningen. Ik in de stad (Groningen) en zij in Haren (is een plaats welke direct tegen Groningen aan ligt)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:59 schreef Peter het volgende:
En of je in het zelfde gebied woont ( oud essent-noord, essent-zuid, multikabel of casema).
Bij mij : Roden / Winschotenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:59 schreef Peter het volgende:
Volgens mij moet dit prima willen. Test het uitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:02 schreef kijkmij het volgende:
[..]
We wonen beide in de provincie Groningen. Ik in de stad (Groningen) en zij in Haren (is een plaats welke direct tegen Groningen aan ligt)
Zou geen probleem mogen zijn, hoogstwaarschijnlijk zelfde hoofdcentrale ( het activatiesignaal voor de kaart wordt naar 1 centrale gestuurd, alles wat daarvan signaal krijgt is geen probleem)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:02 schreef kijkmij het volgende:
[..]
We wonen beide in de provincie Groningen. Ik in de stad (Groningen) en zij in Haren (is een plaats welke direct tegen Groningen aan ligt)
ligt aan de ontvanger.. kan ik niet voorspellenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:05 schreef kijkmij het volgende:
En de ontvanger hoeft niet iedere keer te zoeken of opnieuw te instaleren als ik mijn kaart er in doe om EL te kijken en als we daarna haar kaart erin doen om film 1 te kijken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |