abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99522902
Hallo,

Weet iemand of het mogelijk is om mijn ziggo smartcard op een ander adres te gebruiken? Het volgende is het geval: ik heb op dit moment maar 1 smartcard (ik mag er dus nog 2 aanvragen). Ik heb zelf eredivisie live erbij. Mijn vriendin (we wonen niet samen) heeft geen eredivisie live. Omdat we in het weekend bij elkaar zijn (soms in mijn huis soms in haar huis) kan ik in de weekenden dat ik bij haar ben dus geen eredivisie live kijken. Ik dacht dus als ik nog zo'n kaart erbij bestel en die in haar digitale ontvanger doe kan ik dan bij haar ook eredivisie live kijken? En als ik dan toch bezig ben: zij heeft film 1. Als zij nu ook een extra kaartje besteld en die heb ik thuis dan kan zou ik bij mij thuis dus film1 kunnen kijken als ik die kaart in mijn ontvanger stop?
  Milf vrijdag 15 juli 2011 @ 22:58:16 #2
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_99522977
Dit werkte bij mij en mijn ouders wel.
Ik had analoog Ziggo en heb hun kastje gekregen met hun kaartje. Mijn ouders hadden een nieuwe kast besteld en hierbij een nieuwe kaart gekregen.
Heb twee jaar digitaal gekeken.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_99523058
Ligt er aan of je in dezelfde wijk / hetzelfde dorp woont.
En of je in het zelfde gebied woont ( oud essent-noord, essent-zuid, multikabel of casema).
dag
  vrijdag 15 juli 2011 @ 23:02:07 #4
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_99523168
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:59 schreef Peter het volgende:
En of je in het zelfde gebied woont ( oud essent-noord, essent-zuid, multikabel of casema).
het is idd wel regio gebonden , maar er zitten ook wel afwijkingen in "het systeem" maar dat is voor mij al een hele tijd terug
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_99523174
quote:
We wonen beide in de provincie Groningen. Ik in de stad (Groningen) en zij in Haren (is een plaats welke direct tegen Groningen aan ligt)
  Milf vrijdag 15 juli 2011 @ 23:02:31 #6
16000 nikky
pi_99523189
quote:
Bij mij : Roden / Winschoten
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf vrijdag 15 juli 2011 @ 23:03:03 #7
16000 nikky
pi_99523218
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:02 schreef kijkmij het volgende:

[..]

We wonen beide in de provincie Groningen. Ik in de stad (Groningen) en zij in Haren (is een plaats welke direct tegen Groningen aan ligt)
Volgens mij moet dit prima willen. Test het uit :)
pi_99523235
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:02 schreef kijkmij het volgende:

[..]

Zou geen probleem mogen zijn, hoogstwaarschijnlijk zelfde hoofdcentrale ( het activatiesignaal voor de kaart wordt naar 1 centrale gestuurd, alles wat daarvan signaal krijgt is geen probleem)
dag
pi_99523237
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:02 schreef nikky het volgende:

[..]

Bij mij : Roden / Winschoten
Dan moet Groningen/Haren ook lukken.
pi_99523342
En de ontvanger hoeft niet iedere keer te zoeken of opnieuw te instaleren als ik mijn kaart er in doe om EL te kijken en als we daarna haar kaart erin doen om film 1 te kijken?
pi_99523434
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:05 schreef kijkmij het volgende:
En de ontvanger hoeft niet iedere keer te zoeken of opnieuw te instaleren als ik mijn kaart er in doe om EL te kijken en als we daarna haar kaart erin doen om film 1 te kijken?
ligt aan de ontvanger.. kan ik niet voorspellen :+
dag
pi_99526909
waarom dan niet 1 abo afsluiten met beide er in en twee kaartjes aanvragen zodat je beide alles kunt kijken met maar 1 abo??
pi_99529004
Doe ik al 2 jaar zo :P! Maar heb thuis dan ook 2 kaartjes, boven en beneden :)

Gaat dus gewoon lukken TS :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_116270410
Is er een manier waarop ziggo kan zien of je op 2 adressen 'hetzelfde' abonnement gebruikt?! en zo ja, zijn hier boetes aan verbonden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')