Dat filmpje! Dat getrappel!quote:

En bedankt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:01 schreef Takaiki het volgende:
En Cat's kleine 8-potige groene vriendje op de voordeur![]()
[ afbeelding ]

The pleasure was all minequote:Op woensdag 20 juli 2011 22:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat filmpje! Dat getrappel!En Polleke had geen honger blijkbaar...
Bedankt Taikiki Takaiki.. het was weer super! Je hebt leuke foto's gemaakt..
*gaat blij slapen*

Ik dacht dat het aan mij lag, ik heb het inderdaad ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En bedankt.![]()
![]()
Lieve foto's.Je hebt de close up goed gebruikt zie ik.
![]()
Het lijkt wel alsof ze bij mij niet goed op de pagina passen, soms zie ik halve of driekwart kittens.

Gelukkig kan Puma het beter hebben als haar kinders, die trekt wel weer bij.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:12 schreef indaha het volgende:
Het worden lekkere dikkertjes,als Puma zelf maar niet te mager wordt als de kittens alles pakken

quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:10 schreef Cat22 het volgende:
Puma heeft groeihormoon geslikt.![]()
De kittens wegen allemaal ruim boven de 190 gram!Ze zouden nu zo'n 160 gram moeten wegen.
![]()
Ollie en een zwartwitje hebben de navelstreng ook afgegooid, alleen smalle streep heeft hem nog. En verder gaat het gewoon prima eigenlijk. Ze wennen er aardig aan dat mamma zich op hen gooit en kruipen er maar weer onderuit ipv te klagen, en ze bewegen zich steeds sneller. Niet gek, met zulke spekkige pootjes.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |