Wat moest ie anders.. Topic openen duurde lang en Gert was net lekker bezig..quote:
Vrouw van Cavendish was ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:39 schreef marcodej het volgende:
Eindelijk een tweet die wat opleverde: een goed verhaal.
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:40 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Vrouw van Cavendish was ook niet verkeerd
weet ik ook niet echt, ik weet wel dat hij ook speelt in de reclames en "om het programma heen"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oja nog even over de band.
Wat doet Danny Vera daar? 30x per uitzending hetzelfde kut riedeltje spelen op z'n gitaar.
Hij verlaagt zich zo tot hetzelfde niveau als Dries, behalve dat hij er wat stuivers voor krijgt.
Tsjah.. Iedereen kent ze nuquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oja nog even over de band.
Wat doet Danny Vera daar? 30x per uitzending hetzelfde kut riedeltje spelen op z'n gitaar.
Hij verlaagt zich zo tot hetzelfde niveau als Dries, behalve dat hij er wat stuivers voor krijgt.
I know (ben er geweest weet je nog), maar ook zulke dingen zou ik niet doen als artiest die zichzelf nog serieus wil nemen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef timm_95 het volgende:
[..]
weet ik ook niet echt, ik weet wel dat hij ook speelt in de reclames en "om het programma heen"
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
De tour van morgen brengt een bazenetappe
En of...toch is de etappe naar de Galibier nog net iets bazigerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
De tour van morgen brengt een bazenetappe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |