We zullen zien wat Frank in gedachten heeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:50 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik denk dat Lukoki de eerste in de pikorde is na Sulejmani.
Ik kan me heel moeilijk voorstellen dat Lodeiro de minste van die 3 is. Rits werd in eerste instantie gehaald voor Jong Ajax, maar schijnt het goed te doen. Zijn tijd komt nog wel, voor Lodeiro is het alles of niets. Serero kan verrassen, wie weet. Overigens kan het ook geen kwaad om één van hun 2 verhuren om te laten wennen aan de Eredivisie. Kans is wel groot dat het voor Lodeiro nooit echt gaat lukken bij Ajax. Veel pech, weinig kansen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:50 schreef Burrito het volgende:
[..]
Er gaat, gezien de bezetting op het middenveld, gewoon in ieder geval één speler zijn die amper speeltijd gaat krijgen, als dit Loderio is (dus Rits en Serero als vervanger) dan moet hij of verhuurd worden of verkocht want anders is het zonder van zijn carriere.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:50 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik denk dat Lukoki de eerste in de pikorde is na Sulejmani. Een van de weinige aanvallers in onze selectie met specifieke eigenschappen, de rest is veel meer allround. Vooral bij een op het oog leuke speler als Ozbilliz speelt dit parten. Zo kun je een wedstrijd niet duidelijk genoeg sturen d.m.v. een omzetting in speelstijl. Hangt ook samen met punt vooruit of achteruit en inschuivende nummer 4 of op lijn verdedigen.
Aangezien alles en iedereen binnen Ajax weet dat Lukoki reserve achter Sulejmani is, en aangezien De Boer zeer content was met het verschil dat 2 klassieke buitenspelers konden maken t.o.v. de inverted wingers, en aangezien Ozbilliz vaak in de spits staat dit seizoen, terwijl De Jong dat ook gewoon zou kunnen, lijkt het me duidelijk wat Frank in gedachten heeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
We zullen zien wat Frank in gedachten heeft.
Vorig seizoen bracht hij ook steeds Ozbilitz en die speelt nu in de voorbereiding weer veelquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:55 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Aangezien alles en iedereen binnen Ajax weet dat Lukoki reserve achter Sulejmani is, en aangezien De Boer zeer content was met het verschil dat 2 klassieke buitenspelers konden maken t.o.v. de inverted wingers, en aangezien Ozbilliz vaak in de spits staat dit seizoen, terwijl De Jong dat ook gewoon zou kunnen, lijkt het me duidelijk wat Frank in gedachten heeft.
Hij is dan ook 2 jaar ouder dan Lukoki.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vorig seizoen bracht hij ook steeds Ozbilitz en die speelt nu in de voorbereiding weer veel
Beiden hebben meer techniek in hun kleine teen dan Babel in 300 wedstrijden kan laten zien. Toch schort er nog genoeg aan beide spelers.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:58 schreef Burrito het volgende:
Ik vind zelf Ozbili beter dan Ebi maar beiden doen mij denken aan Babel..en dit is geen compliment (ondanks Liverpool)
Daarom vind ik het niet zo duidelijk dat Frank sowieso voor Lukoki zou kiezen, maar goed jij zal wel een Ajax insider zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:58 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hij is dan ook 2 jaar ouder dan Lukoki.
Je hoeft niet persoonlijk te worden hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Daarom vind ik het niet zo duidelijk dat Frank sowieso voor Lukoki zou kiezen, maar goed jij zal wel een Ajax insider zijn.
Araz is technisch beter en lukoki is sneller, lukoki zou beter tot z'n recht komen tegen een team dat ver voor eigen doel verdedigt waar araz beter is in kleinere ruimtes.. Beide nuttig op een andere manier dusquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:58 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hij is dan ook 2 jaar ouder dan Lukoki.
Klopt, wat ze toch gemeen hebben is dat ze alledrie te eenzijdig zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:58 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Beiden hebben meer techniek in hun kleine teen dan Babel in 300 wedstrijden kan laten zien. Toch schort er nog genoeg aan beide spelers.
Dat is ook zijn probleem, die jongen kan echt wel goed voetballen maar heeft nu inprincipe de Jong, Eriksen en Jansen (in mindere mate) voor zich, dus echt makkelijk is het niet voor emquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:53 schreef DeNummer10Kans is wel groot dat het voor Lodeiro nooit echt gaat lukken bij Ajax. Veel pech, weinig kansen.
En voor Araz heb je Sulejmani al, ergens vergelijkbaar. Meer dan met Lukoki. Lukoki is de enige klassieke rechtsbuiten in de selectie. Genoeg wedstrijden dat je hem dus nodig gaat hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:01 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Araz is technisch beter en lukoki is sneller, lukoki zou beter tot z'n recht komen tegen een team dat ver voor eigen doel verdedigt waar araz beter is in kleinere ruimtes.. Beide nuttig op een andere manier dus
Hij is wel zo'n beetje de enige speler die precies kan wat Eriksen moet doen bij Ajax, dus ik zie Janssen en De Jong niet echt als zijn concurrenten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:07 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Dat is ook zijn probleem, die jongen kan echt wel goed voetballen maar heeft nu inprincipe de Jong, Eriksen en Jansen (in mindere mate) voor zich, dus echt makkelijk is het niet voor em
In de wedstrijden dat ik Lodeiro heb zien spelen kom ik totaal niet tot die conclusie....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:21 schreef Smoofie het volgende:
Loderio is veel en veel beter dan de Jong. Alleen kleiner
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In de wedstrijden dat ik Lodeiro heb zien spelen kom ik totaal niet tot die conclusie....
Eens. Viel mij alleen positief op in één van die wedstrijden in Amerika net na het kampioenschap. De invalbeurtjes in de competitie waren louter wedstrijden die al waren gespeeld en waar hij eigenlijk alleen maar wat balletjes breed gaf.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In de wedstrijden dat ik Lodeiro heb zien spelen kom ik totaal niet tot die conclusie....
Van der Heijden maakte niet eens het verschil bij Willem 2 dus hij heeft nog niet veel te zoeken bij ajax.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Leuk interview van Frank op Ajax.tv
Van der Heijden is er ook nog.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:21 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Van der Heijden maakte niet het verschil bij Willem 2 dus hij heeft nog niet veel te zoeken bij ajax.
Twee totaal verschillende spelers. Kun je niet met elkaar vergelijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:21 schreef Smoofie het volgende:
Loderio is veel en veel beter dan de Jong. Alleen kleiner
Zegt niet altijd alles, maar Van der Heijden heeft in 2 jaar zo weinig laten zien dat ik hem persoonlijk ook met moeite het voordeel van de twijfel kan geven. Al geloof ik wel dat hij bij Willem 2 zelfs af en toe als centraal verdediger moest spelen dus helemaal eerlijk is het niet.quote:
Rodney Sneijder zuigt, moet maar eens zien of midden motor eredivisie haalt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Rodney Sneijder gaat dit seizoen ook flink wat invalbeurten maken denk ik, is 19 jaar dus mag nu ook wel eens wat laten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker uitlenen aan De Graafschap ofzo. Maar daar zal hij zich wel te goed voor voelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:42 schreef Burrito het volgende:
Hij is trouwens, 20, niet 19 en het feit dat hij nog niet eerder heeft "mogen ruiken" zegt al genoeg.
quote:Ajax heeft niet genoeg aan Sigthórsson: ‘We zijn in ieder geval op zoek’
Zaterdag, 16 juli 2011 om 13:34
Ajax heeft met Kolbeinn Sigthórsson de gewenste spits te pakken, maar de club staakt de zoektocht naar een nummer 9 voorlopig nog niet. Hoewel Geoffrey Castillion en Siem de Jong in staat zijn in te vallen voor Sigthórsson wil trainer Frank de Boer het liefst nog een spits hebben. Dat laat hij weten in gesprek met RTV Noord-Holland.
“Dat zou best kunnen, ja”, reageert De Boer op de vraag of hij nog een nieuwe spits zoekt. “Geoffrey heeft nu weer vocht in zijn knie. We moeten dat afwachten, maar we kunnen ook niet te lang wachten. We zijn in ieder geval wel op zoek. Stel dat we moeten ingrijpen, moeten we ook kunnen ingrijpen”, aldus De Boer.
Sigthórsson zelf heeft zin in het dienstverband bij Ajax. Zaterdag speelt hij zijn eerste oefenwedstrijd. “Als je nummer 9 bij Ajax bent is er extra druk”, geeft de voormalig aanvaller van AZ aan. “Ik ga mijn best doen voor de club en hoop dat ik veel goals ga maken en titels ga winnen. Dat is onze doelstelling.”
Komt ook gewoon op EL TV, 3 uur.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:10 schreef mash_ het volgende:
Hoe laat is die oefenwedstrijd? is die ergens te zien?
edit: ik zie het al. eredivsie live zend het wel uit. maar geen zin om 6 euro te betalen
Ja alleen ik heb geen elquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Komt ook gewoon op EL TV, 3 uur.
Geen digitale tvquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja alleen ik heb geen elOuders willen geen digitale tv
Dus kan ook geen el kopen. Dus ga dit seizoen maar weer voor 99euro op internet bestellen
Boerrichter speelt niet denk kquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:44 schreef Burrito het volgende:
Ik hoop Boerrichter en Kolbein aan het werk te zien zo
https://www.ajax.nl/Ajax-TV/De-Boer-Weer-kampioen-worden.htmquote:
Tnx. Dat heb ik nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Unibet. Moet je wel 1 cent of meer op je rekening hebben.
nummer?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tnx. Dat heb ik niet
Ik heb wel een sopcast stream gevonden.
Klopt. Ik vind het allemaal nog niet zo goed ogen. Verdedigend rommelig en kwetsbaar, aanvallend onmachtig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Sneijder is best goed ..
Edit:
Ik heb geen geluid, nummer 20 is Serero toch?
Sarcastisch hoop ik? Ozbiliz heeft wederom nul rendement. Serero lijdt tot nu toe veel onnodig balverlies en Anita wordt aan alle kanten voorbij gespeeld.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Janssen is sneller geworden
Vind Aras ook wel goed spelen in de spits .. En Serero is![]()
Anita heel zwak als back jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:37 schreef Devz het volgende:
[..]
Sarcastisch hoop ik? Ozbiliz heeft wederom nul rendement. Serero lijdt tot nu toe veel onnodig balverlies en Anita wordt aan alle kanten voorbij gespeeld.
Ozbiliz is geen spits, dat kun je ook zien. Maar slecht doet hij het niet. Serero moet nog wennen aan het niveau. maar je kunt zien dat hij snel is, een geweldige techniek heeft en inzet toont.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:37 schreef Devz het volgende:
[..]
Sarcastisch hoop ik? Ozbiliz heeft wederom nul rendement. Serero lijdt tot nu toe veel onnodig balverlies en Anita wordt aan alle kanten voorbij gespeeld.
Als je niet scoort en niet of nauwelijks voor dreiging zorgt doe je het in ieder geval ook niet goed als spits. Serrero heb ik wel vertrouwen in, ook al speelt hij vandaag nog niet heel lekker. Ik hoop in ieder geval dat er nog een spits bij komt, gaan we echt nodig hebben.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ozbiliz is geen spits, dat kun je ook zien. Maar slecht doet hij het niet. Serero moet nog wennen aan het niveau. maar je kunt zien dat hij snel is, een geweldige techniek heeft en inzet toont.
Anita faalt.
Ebe - Ozbiliz - Micky is hetzelfde als Ebe - Mounir - Micky.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
De hele aanval is echt bijzonder zwak. Micky, Ebe en Oziblitz hebben de hele voorbereiding op de 11-0 na tegen een amateur ploeg nog helemaal niets laten zien. Hoop echt dat Boerrigter en Sigthorsson een hele stap vooruit is.
Steeds maar weer dat balletje terug of breed van beide vleugelspelers.
Waarom is dat duidelijk? We hebben Kolbein nog geen een keer zien spelen, eerst maar zien of hij wel wat potten kan breken. En zoals ik zei, sowieso een extra spits halen. We hebben nu veeeel te weinig slagkracht.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:56 schreef Burrito het volgende:
Volgens mij komt dat omdat alle 3 die spelers de bal in de loop willen hebben, dan een mannetje uitspelen en dan voorgeven op de spits/inlopende mids. Maar als je dan 3 van die voorin hebt staan dan staan ze alle 3 op een eiland en hebben ze niet de diepte pass om elkaar zo'n bal te geven.
Volgens mij stelt De Boer nu geen spits op omdat dat juist de positie is waar het wel duidelijk is wie 1ste keus gaat worden.
De Jong heeft het op de kampioenswedstrijd na ook niet goed gedaan in de spits. Jammer dat iedereen dat door de laatste wedstrijd opeens vergeten is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ebe - Ozbiliz - Micky is hetzelfde als Ebe - Mounir - Micky.
Het loopt beide niet.
Je moet een type de Jong als spits hebben, ben benieuwd of Sight het goed kan invullen.
Het is duidelijk omdat er geen andere serieuze kandidaat is op dit moment behalve Kolbeinquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:59 schreef Devz het volgende:
[..]
Waarom is dat duidelijk? We hebben Kolbein nog geen een keer zien spelen, eerst maar zien of hij wel wat potten kan breken. En zoals ik zei, sowieso een extra spits halen. We hebben nu veeeel te weinig slagkracht.
Zie nu trouwens pas de samenvatting tegen Emmen op EL, was ook niet best zeg... (zacht uitgedrukt)
Inderdaad hij is normaal de schakel tussen verdediging en het aanvallende middenveldquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
Je krijgt natuurlijk met Janssen - Anita - Eriksen, veel meer creativiteit op het middenveld. Anita kan gewoon echt niet op de back maar is een prima Ajax speler als controleur.
Jammer dat jij er niks van snapt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:00 schreef Devz het volgende:
[..]
De Jong heeft het op de kampioenswedstrijd na ook niet goed gedaan in de spits. Jammer dat iedereen dat door de laatste wedstrijd opeens vergeten is.
Denk het ook ja ;'(quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We gaan degraderen
Verliezen van Nurnberg en gelijkspelen tegen Emmen.
We verliezen niet van Nurnberg, we scoren nog wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We gaan degraderen
Verliezen van Nurnberg en gelijkspelen tegen Emmen.
Zelfs al winnen we, we gaan degraderen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
We verliezen niet van Nurnberg, we scoren nog wel.
Hij heeft les nodig van Bommel, hoe sloop ik mensen zonder dat het iemand opvalt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:37 schreef vincerusso het volgende:
1 oog heeft maar 30 sec nodig om weer de bal te verspelen en vervolgens een overtreding te maken
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Wtf?!
Haalt de Boer SERERO ERUIT?!
![]()
Weg met de Boer.
Dat staat denk ik wel vast inderdaadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs al winnen we, we gaan degraderen!
Lijkt me ook, ja. In een verdedigende rol komt er weinig uit bij Janssen, terwijl je er veel meer uit haalt als je hem aanvallender laat spelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk toch dat het beter is om Janssen aanvallender te laten spelen.
...........Anita.........
Eriksen - Janssen
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
We verliezen niet van Nurnberg, we scoren nog wel.
Ik word nu toch maar fan van Twente denk ik, nu ik dit ziequote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:44 schreef Smoofie het volgende:
We gaan Feyenoord achterna, Ajax wordt een middenmotor
Was het maar zo. Middenmoter ..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:44 schreef Smoofie het volgende:
We gaan Feyenoord achterna, Ajax wordt een middenmotor
Wie ben jij ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik word nu toch maar fan van Twente denk ik, nu ik dit zie
3 STERRENquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:45 schreef Autodrop het volgende:
Whaha, dit lijkt meer op een of andere bierploeg dan op een kampioen...
Wel realistisch blijven, 11 jaar denk ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
3 STERREN
en over 10 jaar, 4 STERRREN!
10x kampioen van de Jupiler league is geen ster waardquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
3 STERREN
en over 10 jaar, 4 STERRREN!
Hoe kan je nou 10x kampioen worden in de JL in 10 jaar?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
10x kampioen van de Jupiler league is geen ster waard
Erg scherp opgemerktquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 10x kampioen worden in de JL in 10 jaar?
Smoofie heeft zijn dag niet vandaagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 10x kampioen worden in de JL in 10 jaar?
Wel handig zo'n oefenwedstrijd. We hebben kunnen zien dat Enoh er niks van kan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:51 schreef S0nic het volgende:
Als je elke oefenwedstrijd zo dramatisch speelt speel ze dan gewoon niet.
geen oefenwedstrijd voor nodig,quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel handig zo'n oefenwedstrijd. We hebben kunnen zien dat Enoh er niks van kan.
Je hebt je dag niet frint.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel handig zo'n oefenwedstrijd. We hebben kunnen zien dat Enoh er niks van kan.
Wat een drama oefenwedstrijden worden er gespeeld van Ajax zeg.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
We krijgen een spannende klassieker dit seizoen.
Lukoki is ook gewoon veelte licht voor het Ajax niveau is nooit geen fatsoenlijke vervanger voor de rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:56 schreef S0nic het volgende:
---Boer-----Ziggy----Mickey
----Janssen--------Eriksen--
---------------Anita---------------
--Boil----Jan---Toby---Greg
--------------Steek---------------
En het liefst iemand anders voor rechtsbuiten halen.
Het leek niet eens op voetbal.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
Was het slecht of werd er, net als voorgaande wedstrijden, weer niet gescoord ondanks goed spel?
Ik snap ook niet echt waar Micky al dat krediet vandaan heeft gehaald...?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:25 schreef Devz het volgende:
Wat een wanprestatie, hierbij is in ieder geval aangetoond dat het opportunisme van na het kampioenschap nergens op gebaseerd is. Slechts 1x gescoord tegen 3 zeer matige tegenstanders.
Met deze selectie zonder versterkingen zie ik ons niet nogmaals kampioen worden
Ik heb een paar redelijke aanvallen gezien, maar het was niet veel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
Was het slecht of werd er, net als voorgaande wedstrijden, weer niet gescoord ondanks goed spel?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:25 schreef Devz het volgende:
Wat een wanprestatie, hierbij is in ieder geval aangetoond dat het opportunisme van na het kampioenschap nergens op gebaseerd is. Slechts 1x gescoord tegen 3 zeer matige tegenstanders.
Met deze selectie zonder versterkingen zie ik ons niet nogmaals kampioen worden
quote:Ajax heeft niet genoeg aan Sigthórsson: ‘We zijn in ieder geval op zoek’
Zaterdag, 16 juli 2011 om 13:34Ajax heeft met Kolbeinn Sigthórsson de gewenste spits te pakken, maar de club staakt de zoektocht naar een nummer 9 voorlopig nog niet. Hoewel Geoffrey Castillion en Siem de Jong in staat zijn in te vallen voor Sigthórsson wil trainer Frank de Boer het liefst nog een spits hebben. Dat laat hij weten in gesprek met RTV Noord-Holland.
De volgende Bernard Parker, ben ik bang. De Zuid-Afrikaanse competitie is tactisch érg zwak - dat zie je direct. Die man heeft géén idee...quote:
Dit zou inderdaad een goeie zijn, maar of Frank dat op tijd door gaat krijgen... Volgens mij ziet hij Theo puur als verdedigende spelverdeler.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk toch dat het beter is om Janssen aanvallender te laten spelen.
...........Anita.........
Eriksen - Janssen
Snap ook niet echt waar hij dat enthousiasme nu al vandaan haalt. Dat Serero kan voetballen zie ik ook wel maar hij is vooralsnog veelte licht. Hij moet duidelijk wennen aan het tempo en lijd mede daardoor nog veel balverlies. Kan wel een heel goede worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De volgende Bernard Parker, ben ik bang. De Zuid-Afrikaanse competitie is tactisch érg zwak - dat zie je direct. Die man heeft géén idee...
En laat Theo zijn baard staan?
Ik zou na, Benny McCarthy, geen (semi) geslaagde Zuid-Afrikaan in Europa kunnen noemen. Ruud Krol wordt daar kampioen, en vervolgens ontslagen. Rare competitie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Snap ook niet echt waar hij dat enthousiasme nu al vandaan haalt. Dat Serero kan voetballen zie ik ook wel maar hij is vooralsnog veelte licht. Hij moet duidelijk wennen aan het tempo en lijd mede daardoor nog veel balverlies. Kan wel een heel goede worden.
Pienaar?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik zou na, Benny McCarthy, geen (semi) geslaagde Zuid-Afrikaan in Europa kunnen noemen. Ruud Krol wordt daar kampioen, en vervolgens ontslagen. Rare competitie.
En ze noemen die ijslander Ziggy? Dat is ergens best grappig, want hij is wit en heeft helemaal geen rasta's..
Hee, hee, een beetje respect!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:25 schreef Urquhart het volgende:
In drie wedstrijden één keer gescoord door nota bene André Ooijer
I rest my case
Misschien had ik even eenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Loop je nu te trollen? Zo niet, hij komt uit Zuid-Afrika...
Het wordt ook een hele goede. Zeker voor de Eredivisie. CL niveau gaat lastig worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Snap ook niet echt waar hij dat enthousiasme nu al vandaan haalt. Dat Serero kan voetballen zie ik ook wel maar hij is vooralsnog veelte licht. Hij moet duidelijk wennen aan het tempo en lijd mede daardoor nog veel balverlies. Kan wel een heel goede worden.
Als je op een oefenwedstrijd gaat baseren dat je geen kampioen wordt, dan snap je er helemaal niks van ...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:32 schreef Devz het volgende:
[..]
Ga even ergens anders het vervelende kind uithangen svp.
3 oefenwedstrijden kijken naar een slap elftalquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je op een oefenwedstrijd gaat baseren dat je geen kampioen wordt, dan snap je er helemaal niks van ...
Drie oefenwedstrijden en het afgelopen seizoen. Je kunt er niet vanuit gaan dat de concurrentie het weer zo laat liggen als vorig jaar. Maar daar zal je vast wel niks van snappen. In ieder geval liever safe dan sorry, dus gewoon een extra spits halen voor de concurrentie voorin. En dan hopen dat we Hamdaoui nog ergens kunnen slijten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je op een oefenwedstrijd gaat baseren dat je geen kampioen wordt, dan snap je er helemaal niks van ...
laat hem alsjeblieft met zijn roze brilquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:59 schreef Devz het volgende:
[..]
Drie oefenwedstrijden en het afgelopen seizoen. Je kunt er niet vanuit gaan dat de concurrentie het weer zo laat liggen als vorig jaar. Maar daar zal je vast wel niks van snappen. In ieder geval liever safe dan sorry, dus gewoon een extra spits halen voor de concurrentie voorin. En dan hopen dat we Hamdaoui nog ergens kunnen slijten.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
laat hem alsjeblieft met zijn roze bril
Ajax liet het ook vaak genoeg liggen terwijl het niet nodig was, net als PSV en Twente. Natuurlijk is het altijd handig om een extra spits te hebben. Maar het is niet zo dat als je geen nieuwe spits haalt, je geen kampioen gaat worden, zoals jij voorspelt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:59 schreef Devz het volgende:
[..]
Drie oefenwedstrijden en het afgelopen seizoen. Je kunt er niet vanuit gaan dat de concurrentie het weer zo laat liggen als vorig jaar. Maar daar zal je vast wel niks van snappen. In ieder geval liever safe dan sorry, dus gewoon een extra spits halen voor de concurrentie voorin. En dan hopen dat we Hamdaoui nog ergens kunnen slijten.
Dat weet je niet van tevoren. Afgelopen seizoen hadden we de kampioensstrijd met een extra spits veel eerder in ons voordeel kunnen beslechten. Waarom het risico nemen? Een extra spits achter de hand hebben is altijd prettig, en financieel is het nu geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax liet het ook vaak genoeg liggen terwijl het niet nodig was, net als PSV en Twente. Natuurlijk is het altijd handig om een extra spits te hebben. Maar het is niet zo dat als je geen nieuwe spits haalt, je geen kampioen gaat worden, zoals jij voorspelt.
Denk dat Ajax niet meer dan 3 miljoen wil uitgeven aan een 2e spits. Denk dat zo'n spits niet veel beter is dan Siem.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:41 schreef Devz het volgende:
[..]
Dat weet je niet van tevoren. Afgelopen seizoen hadden we de kampioensstrijd met een extra spits veel eerder in ons voordeel kunnen beslechten. Waarom het risico nemen? Een extra spits achter de hand hebben is altijd prettig, en financieel is het nu geen enkel probleem.
Zo makkelijk is het niet om maar even een nieuwe spits te kopen zo. Je hebt nu Sightorsson voor 4 miljoen gehaald. Als je bijvoorbeeld een spits haalt nu moet het een routinier zijn want voor een jonkie ga je niet veel geld uitgeven om hem vervolgens op de bank te zetten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:41 schreef Devz het volgende:
[..]
Dat weet je niet van tevoren. Afgelopen seizoen hadden we de kampioensstrijd met een extra spits veel eerder in ons voordeel kunnen beslechten. Waarom het risico nemen? Een extra spits achter de hand hebben is altijd prettig, en financieel is het nu geen enkel probleem.
Maak er maar 2 jaar van.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:44 schreef King_of_cubes het volgende:
Misschien is het een idee om Lukoki even een weekje in het krachthonk op te sluiten.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het niet om maar even een nieuwe spits te kopen zo. Je hebt nu Sightorsson voor 4 miljoen gehaald. Als je bijvoorbeeld een spits haalt nu moet het een routinier zijn want voor een jonkie ga je niet veel geld uitgeven om hem vervolgens op de bank te zetten.
Ik vind dat je beter een fatsoenlijke stand-in CV kan halen want Ooijer kan echt niet.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk dat Ajax niet meer dan 3 miljoen wil uitgeven aan een 2e spits. Denk dat zo'n spits niet veel beter is dan Siem.
Heb dan liever een goede CV erbij.
Inderdaad, als je nu een spits erbij haalt die veel beter is dan Siem, dan is Sigthorsson weer een miskoop. Frank wil er wel een 2e spits bij hoop dat hij vandaag heeft gezien dat er ook een CV bij moet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk dat Ajax niet meer dan 3 miljoen wil uitgeven aan een 2e spits. Denk dat zo'n spits niet veel beter is dan Siem.
Heb dan liever een goede CV erbij.
Wat mij betreft mag er nog best wat geld voor uitgetrokken worden (zeker als we El Ham ook nog verkopen, dat geld kan je er prima voor gebruiken). Het betaalt zich vanzelf terug als je volgend jaar weer kampioen wordt (en misschien wel overwintert in de CL). Maar eigenlijk zou een club als Ajax zo'n spits gewoon moeten kunnen scouten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het niet om maar even een nieuwe spits te kopen zo. Je hebt nu Sightorsson voor 4 miljoen gehaald. Als je bijvoorbeeld een spits haalt nu moet het een routinier zijn want voor een jonkie ga je niet veel geld uitgeven om hem vervolgens op de bank te zetten.
Ik vind dat je beter een fatsoenlijke stand-in CV kan halen want Ooijer kan echt niet.
Ja, dus gelijk weggooien dat geld aan 'talenten'.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:10 schreef Smoofie het volgende:
We hebben nog minimaal 25 miljoen in cash over van winst van vorig jaar en CL gelden..
Als je goed investeert is dat zeker geen weggooien. We moeten gewoon leren van de foute aankopen uit het verleden. En natuurlijk geef je lang niet dat hele bedrag uit. Maar het gaat uiteindelijk wel om de sportieve resultaten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, dus gelijk weggooien dat geld aan 'talenten'.
Mataz...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:31 schreef Devz het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag er nog best wat geld voor uitgetrokken worden (zeker als we El Ham ook nog verkopen, dat geld kan je er prima voor gebruiken). Het betaalt zich vanzelf terug als je volgend jaar weer kampioen wordt (en misschien wel overwintert in de CL). Maar eigenlijk zou een club als Ajax zo'n spits gewoon moeten kunnen scouten.
En de kans dat Sightorsson goed presteert wordt alleen maar groter wanneer hij concurrentie heeft. Laat ze elkaar lekker scherp gouden.
Als je qua prijs bedoelt, dan snap ik dequote:
Kan zijn (qua techniek), maar zowel Mataz als Sighortson zijn teamspelers.. El Hamdoui denkt helaas dat het elftal om hem draait... liever een spits die een bal gelijk op doel schiet, dan 1 die eerst nog 6 man wil omspelen.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:03 schreef BansheeBoy het volgende:
En eigenlijk is het best wel pijnlijk. Ze hebben een speler in de selectie die beter is dan hun 2 bij elkaar.²
Als je El Hamdaoui goed gebruikt heb je er meer aan dan die 2 bij elkaar. Hij heeft 2 teams kampioen gemaakt. Ofschoon ik wel overtuigd ben van de kwaliteiten van die 2 spitsen moeten we erkennen dat ze nog niet veel hebben laten zien.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:05 schreef peaceman het volgende:
Kan zijn (qua techniek), maar zowel Mataz als Sighortson zijn teamspelers.. El Hamdoui denkt helaas dat het elftal om hem draait... liever een spits die een bal gelijk op doel schiet, dan 1 die eerst nog 6 man wil omspelen.
Qua prijsquote:Op zondag 17 juli 2011 00:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je qua prijs bedoelt, dan snap ik de. Qua talent snap ik de
dan weer niet.
Matavz is een Makaay de 2e. Totaal geen Ajax spits.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Qua prijs![]()
Zou wel wat zijn, Kolbein en Matavz
Makaay heeft nooit bij Ajax gespeeld, dus dat kun je niet zo zeggen.quote:Op zondag 17 juli 2011 06:59 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Matavz is een Makaay de 2e. Totaal geen Ajax spits.
precies.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:08 schreef Omega het volgende:
Matavz moet je zeker niet kopen. dan ga je of Sighortson of Matavz op de bank zetten. En dat minimaal een jaar lang. Die 2e spits zal waarschijnlijk een spits op zijn retour zijn, maar die nog wel genoeg ervaring heeft. Die het niet erg vind om minder minuten te maken, en er toch kan staan als het moet. Zoals Mido vorig jaar, alleen had die nog een probleem van overgewicht.
Verder moeten we ook niet te veel waarde aan die oefenwedstrijden geven. Ja het loopt nog niet, maar er zijn zoveel spelers net pas terug van vakantie, en dan hebben ze ook nog zwaar getraind. Ik heb nog steeds vertrouwen dat Ajax mee strijdt om de titel. En als Jan blijft, dan zijn we top favoriet.
Hij heeft een kutmentaliteit.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je El Hamdaoui goed gebruikt heb je er meer aan dan die 2 bij elkaar. Hij heeft 2 teams kampioen gemaakt. Ofschoon ik wel overtuigd ben van de kwaliteiten van die 2 spitsen moeten we erkennen dat ze nog niet veel hebben laten zien.²
Een type Koevermans ofzo zou ik er wel graag bij willen hebben.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:08 schreef Omega het volgende:
Matavz moet je zeker niet kopen. dan ga je of Sighortson of Matavz op de bank zetten. En dat minimaal een jaar lang. Die 2e spits zal waarschijnlijk een spits op zijn retour zijn, maar die nog wel genoeg ervaring heeft. Die het niet erg vind om minder minuten te maken, en er toch kan staan als het moet. Zoals Mido vorig jaar, alleen had die nog een probleem van overgewicht.
Verder moeten we ook niet te veel waarde aan die oefenwedstrijden geven. Ja het loopt nog niet, maar er zijn zoveel spelers net pas terug van vakantie, en dan hebben ze ook nog zwaar getraind. Ik heb nog steeds vertrouwen dat Ajax mee strijdt om de titel. En als Jan blijft, dan zijn we top favoriet.
Charisteas was ook al zo'n kutspits.quote:Op zondag 17 juli 2011 08:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Makaay heeft nooit bij Ajax gespeeld, dus dat kun je niet zo zeggen.
Als we Bergkamp nou mee laten doen in de champions league, volgens mij overwinteren we dan.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Geef Bergkamp maar een contract, die is beter dan alle spitsen in de Eredivisie bij elkaar.
Maar worden de andere schoonmakers dan niet verdrietig?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je El Hamdaoui goed gebruikt heb je er meer aan dan die 2 bij elkaar. Hij heeft 2 teams kampioen gemaakt. Ofschoon ik wel overtuigd ben van de kwaliteiten van die 2 spitsen moeten we erkennen dat ze nog niet veel hebben laten zien.²
Charisteas vergelijken met Matavz?!quote:Op zondag 17 juli 2011 12:49 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Charisteas was ook al zo'n kutspits.
Ja, Charisteas had er ook 20 ingeschopt bij Groningen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Charisteas vergelijken met Matavz?!
Dat is verspilling van zijn kwailiteiten. Die man hoort in de as thuis.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:52 schreef peaceman het volgende:
Gelukkig speelt De Jong dan ook gewoon op rechtsmidden...
Tja dan zal Frank het wel verkeerd zien..quote:Op zondag 17 juli 2011 13:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is verspilling van zijn kwailiteiten. Die man hoort in de as thuis.
Frank is nog aan het experimenteren - voorbereiding noemen ze dat. Uiteindelijk zal Siem terechtkomen waar hij thuis hoort.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja dan zal Frank het wel verkeerd zien..
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:08 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ja, Charisteas had er ook 20 ingeschopt bij Groningen.
Dat zijn jouw woordenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vitesse is officieel titelkandidaat dan.
Resultaten boeien mij geen zak, als er maar goed wordt gespeeld.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Nou ja dankzij die derde ster heeft hij nog een beetje krediet bij mij, maar de resultaten zullen snel beter moeten worden hoor! (Dat kan toch niet al die rust bij Ajax)
Natuurlijk is resultaat belangrijk man wat lul je nou.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
Resultaten boeien mij geen zak, als er maar goed wordt gespeeld.
Ik begin sowieso een beetje bang te worden dat ik de enige was die licht aan het trollen was om een beetje vuur te creëren in deze saaie weken op Ajax gebiedquote:Op zondag 17 juli 2011 18:36 schreef Smoofie het volgende:
We weten nog steeds niet of ze 100% speelden die wedstrijden of gewoon dachten van "sjiet..cba"
Die komen vanzelf als je streeft naar het spelen een goede pot, als je vanaf je basis streeft naar resultaat krijg je kut voetbalquote:Op zondag 17 juli 2011 18:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Natuurlijk is resultaat belangrijk man wat lul je nou.
Net als Arsenal?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
Die komen vanzelf als je streeft naar het spelen een goede pot, als je vanaf je basis streeft naar resultaat krijg je kut voetbal
Ik meende het dat we kunnen degraderen volgend jaar hoor, maximaal plaats 11quote:Op zondag 17 juli 2011 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin sowieso een beetje bang te worden dat ik de enige was die licht aan het trollen was om een beetje vuur te creëren in deze saaie weken op Ajax gebiedNee dat kan niet, niemand is zo opportunistisch.
Zou je plaats 11 en CL winst willen of liever plaats 1 en in de CL poule er al uit?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik meende het dat we kunnen degraderen volgend jaar hoor, maximaal plaats 11
Dat eerste natuurlijk , want dan ben je ook verzekerd van CLquote:Op zondag 17 juli 2011 18:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zou je plaats 11 en CL winst willen of liever plaats 1 en in de CL poule er al uit?
Er wordt wel eens gezegd dat domme vragen niet bestaan, maar jij komt er wel akelig dichtbij..quote:Op zondag 17 juli 2011 18:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zou je plaats 11 en CL winst willen of liever plaats 1 en in de CL poule er al uit?
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Er wordt wel eens gezegd dat domme vragen niet bestaan, maar jij komt er wel akelig dichtbij..
Wat zou jij liever willen dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Er wordt wel eens gezegd dat domme vragen niet bestaan, maar jij komt er wel akelig dichtbij..
Laat ik jouw vraag beantwoorden met een wedervraag:quote:
Een vraag wat je liever wilt staat gelijk aan een realistisch scenarioquote:Op zondag 17 juli 2011 18:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Laat ik jouw vraag beantwoorden met een wedervraag:
Hoe groot is de kans dat Ajax de titel pakt t.o.v. een CL-winst?
Als je deze vraag aan menig Ajacied zou stellen, zou 99% of meer antwoorden met een Cl winst+11e plek.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een vraag wat je liever wilt staat gelijk aan een realistisch scenario
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je deze vraag aan menig Ajacied zou stellen, zou 99% of meer antwoorden met een Cl winst+11e plek.
Waarom? Omdat men de kans op nog een CL-winst 1% is en de kans op ieder jaar een titel minstens 33.3% (daar er altijd maar max. 3 kanshebbers zijn).
Dus dit is op zich een vraag die je denk ik wel van te voren kan beantwoorden.
Jij zou keus 1 tock ook nemen niet waar?
Heb liever gewoon een geldschieter.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar ik snap je punt en heb liever gewoon de treble
Je kan dan meer spelers kopen maar Ajax spelers zijn ambitieus. Die blijven niet voor het geldquote:
Kun je wel ieder jaar de hele Eredivisie opkopen, heb je altijd de beste spelers op iedere plek.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je kan dan meer spelers kopen maar Ajax spelers zijn ambitieus. Die blijven niet voor het geld
Een treble maar? Nee joh..niet genoeg. De Johan Fruit Schaal, Europese Supercup en de Wereldbeker erbij en wij maken het succesvolste Ajax-seizoen ooit mee.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar ik snap je punt en heb liever gewoon de treble
En de Chippie Polar Cupquote:Op zondag 17 juli 2011 19:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Een treble maar? Nee joh..niet genoeg. De Johan Fruit Schaal, Europese Supercup en de Wereldbeker erbij en wij maken het succesvolste Ajax-seizoen ooit mee.
Het thuisshirt is fugly idd.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:20 schreef Boudibou het volgende:
Jammer trouwens van het Ajax-thuisshirt...vind een ronde kraag mooier dan dat kakkerlakken-kraagje wat we nu hebben. Het uit-shirt vind ik wel heel vet. Even halen maar binnenkort.
Had wel graag dit jaar het thuisshirt gehaald..maarja..laat maar hangen.quote:
Euhhhhhhhhhhh nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Huh? JIj had vroeger toch een ava met Twente en Ajax?![]()
Oké.twitter:ajax1nl twitterde op zondag 17-07-2011 om 22:08:29Dimitri Bulykin gespot bij de Amsterdam ArenA. Er gingen al geruchten dat hij morgen gepresenteerd zou worden.. #Ajax (Via @BasScharwachter) reageer retweet
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
Oké.twitter:ajax1nl twitterde op zondag 17-07-2011 om 22:08:29Dimitri Bulykin gespot bij de Amsterdam ArenA. Er gingen al geruchten dat hij morgen gepresenteerd zou worden.. #Ajax (Via @BasScharwachter) reageer retweet
Dit MOET troll zijnquote:Op zondag 17 juli 2011 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
Aanspeelpunt, laat de rest van het team beter spelen.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:47 schreef DeNummer10 het volgende:
Type Pantelic?
En waarom een houten klaas halen als je 2 spitsen achter de hand hebt?
Wie? Buylikin?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aanspeelpunt, laat de rest van het team beter spelen.
Je bent vaak bij ADO geweest....als ajaciedquote:Op zondag 17 juli 2011 22:56 schreef Wessiej het volgende:
Moet zeggen, ben vaak bij ado geweest dit jaar (gratis seizoenskaart via werk) en hij was wel erg goed. Maar misschien lag dat ook aan hoe zijn teammaten spelen....
Ja joh, als ajax niet speelde, wat moet je dan doen op de zondagquote:Op zondag 17 juli 2011 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bent vaak bij ADO geweest....als ajacied
Als ik dit spam op een ADO forum ben je volgende wedstrijd doodquote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja joh, als ajax niet speelde, wat moet je dan doen op de zondag? Gratis wedstrijdje kijken maar. Stadion is op 10 minuten afstand.
Kicken toch, mis altijd de spanning als ik daar benquote:Op zondag 17 juli 2011 23:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik dit spam op een ADO forum ben je volgende wedstrijd dood
Mensen die naast/in Den Haag wonen en toch Ajax supportenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja joh, als ajax niet speelde, wat moet je dan doen op de zondag? Gratis wedstrijdje kijken maar. Stadion is op 10 minuten afstand.
Delftquote:Op zondag 17 juli 2011 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die naast/in Den Haag wonen en toch Ajax supportenOh wacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |