Em, hoe heet jij eigenlijk? Emma ofzo?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:08 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Boeit mij niet.
Niet weten dat er iemand anders bedoeld wordt
Omdat voornamen niet uniek hoeven te zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ook.. wow.. hoe kan dat!!@#$?
Exact.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Em, hoe heet jij eigenlijk? Emma ofzo?
Het boeit jou misschien niet, maar het gaat jou wel aan. Mij treft in ieder geval geen blaam.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:08 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Boeit mij niet.
Niet weten dat er iemand anders bedoeld wordt
Ik heb nooit gezegd dat jou enige blaam treft betreffende dit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het boeit jou misschien niet, maar het gaat jou wel aan. Mij treft in ieder geval geen blaam.
Jawel, want je verbeterde mijn reactie door Sam te benadrukken in jouw bericht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat jou enige blaam treft betreffende dit.
Jij woonde in Deventer toch? Zijn daar nog leuke dingen te doen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, want je verbeterde mijn reactie door Sam te benadrukken in jou bericht.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Klopt. Nouja, niet extreem veel, de clubs zijn allemaal ver buiten de binnenstad, er is 1 club in de binnenstad, maar dat is ene turkendisco, kom ik nooit, je hebt wel leuke kroegjes e.d. En tja ik ga wel eens naar de bioscoop, of aan de ijssel chillen met vrienden als het lekker weer is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij woonde in Deventer toch? Zijn daar nog leuke dingen te doen?
Nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet met die woorden, maar je hebt het expliciet genoeg geďmpliceerd.
Iets expliciet impliceren..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet met die woorden, maar je hebt het expliciet genoeg geďmpliceerd.
Ik hoop dat het je goed af gaat, ik heb je helemaal niks aangedaan. Dus ik snap niet vanwaar die vijandigheid jegens ondergetekendequote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:12 schreef Dastan het volgende:
Ik geloof dat ik vertrek. Wees vooral onverschillig, blij en `onbezorgd` in je simplistische wereldbeeld, naamgenoot.`
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Iets expliciet impliceren..
[..]
Ik hoop dat het je goed af gaat, ik heb je helemaal niks aangedaan. Dus ik snap niet vanwaar die vijandigheid jegens ondergetekende. Ik ben overigens totaal niet onbezorgd. Ik heb wel zorgen, alleen die benadruk ik niet. En ik zie dingen van de positieve kant als het even kan. Mijn wereldbeeld is ook totaal niet simplistisch, daar ken je mij ook niet goed genoeg voor.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:11 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Klopt. Nouja, niet extreem veel, de clubs zijn allemaal ver buiten de binnenstad, er is 1 club in de binnenstad, maar dat is ene turkendisco, kom ik nooit, je hebt wel leuke kroegjes e.d. En tja ik ga wel eens naar de bioscoop, of aan de ijssel chillen met vrienden als het lekker weer is.
Oja. Lekker is dat, hoe ver buiten de stad moet ik me daarbij voorstellen?quote:
In Bathmen zit de bekendste, dat is voor mij iets van 12 kilometer fietsenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja. Lekker is dat, hoe ver buiten de stad moet ik me daarbij voorstellen?
Ik woon in een gat met 12.900 inwoners aan de Duitse grens. In ons dorp zelf is ook echt bijna geen flikker te doen behalve een beetje winkelen en in cafétjes zitten. We hebben wel een erg bekende discotheek/feestzaalcomplex in een nabijgelegen dorpje, Varsseveld. Ik hoorde dat mensen uit zelfs andere delen van Gelderland daarnaartoe komen.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:24 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
In Bathmen zit de bekendste, dat is voor mij iets van 12 kilometer fietsenEn het probleem is dat het ook nog eens een eng stukje is om te fietsen, dus als je midden in de nacht naar huis gaat moet je eigenlijk in een grote groep.. beest onpraktisch allemaal.
In Nijmegen halen we alles wel in Sam, genoeg te doen daar
Ja, ik heb ook wat honger opgewekt. Succes en smakelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Maar ik moet even koken, spreek je later
Dankuquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wat honger opgewekt. Succes en smakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |