Zoals ik net al zei; hier in de supermarkt zijn grolsch flesjes te koop waar je gratis een glas bij krijgt. Maar op dat glas staat "Op Arnhem" oftewel, je proost op Arnhem....quote:
Ik begreep de vraag... En wil t antwoord...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei; hier in de supermarkt zijn grolsch flesjes te koop waar je gratis een glas bij krijgt. Maar op de glas staat "Op Arnhem" oftewel, je proost op Arnhem....
Lijkt mij niet logisch als je buiten Arnhem woont....
Ah, mja, ik weet het antwoord dus ook niet....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik begreep de vraag... En wil t antwoord...
Dorpje...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:42 schreef Straatcommando. het volgende:
He. Wat nou geen Arnhem.
ARNHEM IS EEN VERDOMD FIJNE STAD JA.
quote:
quote:Arnhem ( uitspraak (info·uitleg)) is een stad en gemeente in Nederland.
Nijmegen is een gek links bolwerk. Binnenstad is wel ruimer, maar niet mooier.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:47 schreef Kluts het volgende:
Arnhem is tof. Nijmegen is eigenlijk leuker, maar totaal anders.
Ik zei ook niet dat het mooier was, maar leuker. En anders.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nijmegen is een gek links bolwerk. Binnenstad is wel ruimer, maar niet mooier.
Koop er 1quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:57 schreef Kluts het volgende:
*luchtdrummen op Metallica*
Ik wil een drumstel.
Vooral dat. In de auto waan je je daar een VIP...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nijmegen is een gek links bolwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan beter Lars op zijn lelijke kop slaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:57 schreef Kluts het volgende:
Ik wil een drumstel.
We wonen in een bovenwoning in Utreg, lijkt me geen goed plan.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:57 schreef Kluts het volgende:
Ik wil een drumstel.
Ja, maar die is hier niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan beter Lars op zijn lelijke kop slaan
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vooral dat. In de auto waan je je daar een VIP...True, Nijmegen heeft me heel wat geld gekostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop je een electrische en sluit je de koptelefoon er op aanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
We wonen in een bovenwoning in Utreg, lijkt me geen goed plan.
Het overleven van die vreselijke rotonde (Keizer Karelplein) is al lastig genoeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True, Nijmegen heeft me heel wat geld gekost
1e keer dat ik daar kwam, meteen een boetequote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True, Nijmegen heeft me heel wat geld gekost
Ja, maar dat is niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Koop je een electrische en sluit je de koptelefoon er op aan
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ook. Maar ja, waar plaats je zoiets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |