Wat is je in-game naam? En voor mijn server krijg je automatisch als Fokker rechten in beide worlds.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:41 schreef vogelkooi het volgende:
Admin voor drumpie.nl online? wil graag rechten voor survival.
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:03 schreef MrEarcheese het volgende:
Tering, ben ik op survival en beland ik midden tussen de zombies en creepers.. In de verte zie ik een gebouw van bedrock waar ik probeer te schuilen, ben ik er bijna bots ik tegen een glazen wand op die me tegenhoud waardoor ik ingesloten word door allerlei mobs - dood.
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUU.
quote:
Staat in de op : vogelkooi-remlof.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is je in-game naam? En voor mijn server krijg je automatisch als Fokker rechten in beide worlds.
[..]
[ afbeelding ]
Ja klopt, sorry duurt even wat langer dan verwacht.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik blijf heel de tijd krijgen dat ik niet ge white-list benis dat omdat je met dat gedoe bezig bent
jajaja een nieuwe hunger-bar, een exp-bar (of een vernieuwde armor-bar) en kippen slachten voor voedselquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:57 schreef maurisioo het volgende:
[ afbeelding ]
Wow!
Dit betekent trouwens 2 dingen:
- maphoogte veranderd naar 512 las ik.
- honger
edit: map hoogte is makkelijker te veranderen las ik. Dus nog steeds 128 standaard. Ach, ook goed.
Heb zin in update 1.8.
en nog wat gevonden:
[ afbeelding ]
En wat informatie nog: http://notch.tumblr.com/
Vet, betekent wel meer memory maar als het daadwerkelijk kan ga ik even goede host zoeken of zelf hosten om deze shit te laten draaien.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:57 schreef maurisioo het volgende:
[ afbeelding ]
Wow!
- honger
edit: map hoogte is makkelijker te veranderen las ik. Dus nog steeds 128 standaard. Ach, ook goed.
Heb zin in update 1.8.
en nog wat gevonden:
[ afbeelding ]
Ik weet nog dat Notch een tijd geleden zei dat ze niks van 1.8 wilden verklappen qua inhoud, en kijk nu eens.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:57 schreef maurisioo het volgende:
[ afbeelding ]
Wow!
- honger
Heb zin in update 1.8.
en nog wat gevonden:
[ afbeelding ]
Notch heeft ook al lang aangekondigd dat ze zo nu en dan (deels vaag) dingen verklappen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:08 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Notch een tijd geleden zei dat ze niks van 1.8 wilden verklappen qua inhoud, en kijk nu eens.
Wel ongelofelijk tof die maphoogte, ik vond 't altijd al jammer dat je nooit superhoge bergen tegenkwam zoals op die screenshot. Ik kan niet wachten op die update.
Ook wel fijn is dat voortaan de grondhoogte 0 is, en niet 32 (wat nu geloof ik de standaart is), alles onder 0 is stone waar dus caves in worden gegenerate.
Ga weg.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:21 schreef Berend. het volgende:
Kan ik weer posten?
OMGZ0R Geen ban meer!
Dat komt geloof ik ook in 1.8, Die C418-gozer heeft een heleboel geluidseffecten gemaakt om de sfeer te versterken van je omgeving en monsters/dieren, dus dat komt wel. Ben ik ook blij mee aangezien het vaak gewoon complete stilte is terwijl je in een donker bos staat..quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:44 schreef SosuaCafe het volgende:
Het wordt tijd dat ie het spel wat meer laat leven. Meer sound effects. Vogels of insecten. Wind (bries door de bomen). Evt vlinders ofzo. Snachts krekels ofzo. Wolf op de achtergrond. Het oogt nu nog zo klinisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |