Ben ik ook zo lang mee aan het klooien geweest!quote:
Ja tis nu eindelijk gelukt. Wel gaar dat het zo moeilijk moet hehe.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben ik ook zo lang mee aan het klooien geweest!
Ik heb dat met me naam uit de muur ook gemaakt, dat was ook 1dag klooien. Ze mogen van mij wel wat updates doen met die pistons and red stone, soms heb ik het idee dat het veel makkelijker moet kunnen.quote:Op maandag 25 juli 2011 08:36 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja tis nu eindelijk gelukt. Wel gaar dat het zo moeilijk moet hehe.
Welke server speel je?quote:Op maandag 25 juli 2011 08:36 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja tis nu eindelijk gelukt. Wel gaar dat het zo moeilijk moet hehe.
je kan toch verticaal? torch, blokje erboven, torch erop, blokje erboven etc?quote:
Ja dat ruimte is dus een ramp. Soms kom je er net te laat achter hoeveel ruimte je nodig hebt.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je kan toch verticaal? torch, blokje erboven, torch erop, blokje erboven etc?
Ik vind die redstone dingen erg interessant, maar damn, wat een ruimte neemt het in beslag.
Je hebt een half gebouw nodig om een deur te maken.
Wat me nog wel leuk lijkt, is als pistons hun "spanning" doorgeven.
Dus als ie aan staat (uitgeschoven) dat je dan ook "stroom" hebt staan op het blok wat aan de piston vast zit. Desnoods met een soort van sticky-redstone ofzo (slime en redstone combi)
Je kan met een piston wel een redstone circuit verbreken enzo.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je kan toch verticaal? torch, blokje erboven, torch erop, blokje erboven etc?
Ik vind die redstone dingen erg interessant, maar damn, wat een ruimte neemt het in beslag.
Je hebt een half gebouw nodig om een deur te maken.
Wat me nog wel leuk lijkt, is als pistons hun "spanning" doorgeven.
Dus als ie aan staat (uitgeschoven) dat je dan ook "stroom" hebt staan op het blok wat aan de piston vast zit. Desnoods met een soort van sticky-redstone ofzo (slime en redstone combi)
lolololquote:Op maandag 25 juli 2011 17:00 schreef Verbodsbord het volgende:
Geapplied voor het Middle-Earth project. Ze hebben 18 pagina's aan applications van vandaag en gister, zal dus wel even duren voor ik wat hoor![]()
Wat is dat? Soort wereld in de grond?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:00 schreef Verbodsbord het volgende:
Geapplied voor het Middle-Earth project. Ze hebben 18 pagina's aan applications van vandaag en gister, zal dus wel even duren voor ik wat hoor![]()
Grapje dit?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is dat? Soort wereld in de grond?
Aether is voor SP, je kan met glowstone portal en daar water in naar Aether, als je de MOD hebt iig.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:48 schreef Stokstaart het volgende:
Kun je in Singleplayer ook naar die Aether toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |