Proberen met een "verse" minecraft?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:45 schreef drumstickNL het volgende:
Aww, krijg telkens een black screen en saving chunks error bij Aether. FFUU!!
Hij is echt episch, ik zou 'm installeren. De bosses hebben ook aparte loot en echt goede mechanics.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:02 schreef KneusTeun het volgende:
Maar waarom gaat iedereen over op deze mod?
Kan je de difficulty op Peacefull hebben staan voor bosses?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hij is echt episch, ik zou 'm installeren. De bosses hebben ook aparte loot en echt goede mechanics.
Toomanyitems werkt iig wel, kan je ook alle aether items mee spawnen, maar dat is lame.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:01 schreef Pi-mol het volgende:
Heb net even Aether geïnstalleerd. Het valt me op dat je geen INVedit meer kan gebruiken?!
Voorderest ben ik net pas onderweg en het ziet er nu al ongelovelijk vet uit! Hopen dat Notch ook zoiets in de ''echte'' Minecraft implementeert:)
ditquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:22 schreef drumstickNL het volgende:
Holy crap, holy crap. Vet hoor die mod alleen DONDERS moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |