Je geeft Contador geen kans meer? Ook al fietst hij minder, in mindere vorm en knieproblemen, dan nog zou ik Contador niet uitvlakken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:32 schreef Nober het volgende:
Cadel gaat uiteraard de Tour winnen, want de Schlecks zijn te druk met Contador.
Ben ik ook bang voor, als hij een keer breekt dan kan hij zo minuten verliezen. Maar voorlopig staat hij er goed voor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
4e of 3e plek denk ik, verliest elke aankomst bergop weer wat en het is wachten op een slechte dag waarop ie minuten gaat verliezen.
Gisteren heeft ie al boven zijn macht moeten rijden om verschil binnen de perken te houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, als hij een keer breekt dan kan hij zo minuten verliezen. Maar voorlopig staat hij er goed voor.
Dat zou ik niet willen concluderen, hij zag er sterk uit gisteren vond ik. Maar de tour is nog lang. Ik zie Evans niet met de echte versnellingen meekunnen. Wat wel voor hem pleit is dat Contador en Andy tot nu toe minder lijken dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gisteren heeft ie al boven zijn macht moeten rijden om verschil binnen de perken te houden.
Dat blijft niet goed gaan.
Laatste stuk moest ie vol tempo rijden om het gat beperkt te houden, als de aanvallen eerder komen gaat ie de man met de hamer tegenkomen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zou ik niet willen concluderen, hij zag er sterk uit gisteren vond ik. Maar de tour is nog lang. Ik zie Evans niet met de echte versnellingen meekunnen. Wat wel voor hem pleit is dat Contador en Andy tot nu toe minder lijken dan vorig jaar.
Geef me nu eens één goed argument waarom Cadel Evans zou breken en niet een van de Schleck-drekjes?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, als hij een keer breekt dan kan hij zo minuten verliezen. Maar voorlopig staat hij er goed voor.
Omdat ie klimt op de macht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Geef me nu eens één goed argument waarom Cadel Evans zou breken en niet een van de Schleck-drekjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |