Heb ik serieus ook bedacht... Maar ja het was net zo donker als altijd.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:19 schreef Vanyel het volgende:
Misschien vond Sarah het te donker vannacht![]()
Vreemd dat het dan opeens over is.
Geborgenheid hebben we haar in ieder geval gegeven Claudia, maar het is inderdaad die machteloosheid en dan doodmoe zijn en weten dat vandaag een lange drukke dag word!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een kettienkje met een haartje, met haar naam erop. En een babypop met een reiswiegje en kleertjes
Daar word je ook niet blij van. Jij weet dan nog dat het goed voor hem is, maar leg dat maar eens uit..quote:Op zondag 17 juli 2011 12:31 schreef mrien het volgende:
Vind het ook echt rottig om het elke keer in z'n mond te moeten spuiten, je ziet hem gewoon kijken van komt ze weer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van de 1e foto's van ean die dus allemaal mislukt zijn
Hij werd gisteravond in paniek wakker en ik maakte me wat ongerust om hem. Hij was zo benauwd. Eigenlijk slaapt hij nooit bij ons.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:43 schreef danic het volgende:
haha IvanEn Lena in haar eigen bedje?
Wilde hij dat graag of wassie niet zo lekker?
Wat een berg medicatie, zeg!quote:Op zondag 17 juli 2011 12:31 schreef mrien het volgende:
Moeilijk zeg MamaPurk!![]()
En beterschap voor Dottir![]()
Nou het ijzerdrankje wordt er elke keer vakkundig uitgewerkt, die vind hij echt niet te pruimen. Die moet 3x per dag, de antibiotica 2x per dag en het puffen ook 2x per dag. Heb het idee dat ik de hele tijd met medicijnen in de weer ben en wordt daar ook niet zo vrolijk van zo. Geef de ijzer nu maar even 1 keertje minder, gelijk met de antibiotica die hij ook niet zo vind.
Vind het ook echt rottig om het elke keer in z'n mond te moeten spuiten, je ziet hem gewoon kijken van komt ze weer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |