abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:20:44 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99503898

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_99504004
Dat van het definitieve punt heb ik ook wel bereid , alleen het punt is dat als ik hem weer zie het vaak weer fout gaat, dan doe ik dingen die ik van mezelf niet gewend ben.

Op het moment ben ik wel sterk maar ik hoop voor mezelf dat het sterk zijn nu ook blijvend is en niet een tijdelijk iets.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:28:55 #3
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99504243
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja, het is vooral verwarrend omdat ik dacht dat dat mijn leven betekenis zou geven. Ik weet nog steeds niet goed wat daar nou uiteindelijk voor moet gaan zorgen.
Dat is een gebrek aan ervaring. Je kwam voor het eerst in een andere positie. Voorheen was je positie: Ik wil een vriendin maar dat lukt niet. Toen kwam je in de positie dat een meisje had, en meteen voelt dat anders en ben je weer in verwarring. Het pad is het doel.

Wat vinden jullie van de zweefteef levensfilosofie (was overigens verliefd toen ik dit schreef. Na een wandelvakantie in de bergen):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 15-07-2011 15:44:45 ]
The view from nowhere.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:33:56 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99504410
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:15 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk dat ik geheim voor haar kan houden dat ik niet lekker in mijn vel zit en sociaal wat zwakker ben. Ik wil eigenlijk helemaal niet dat ze daar dan achter komt.

Maar als ze er wel achter komt dan zal ze inderdaad wegrennen denk ik.
Kijk dat gaat je dus nooit lukken.
En zou je je dan niet nog slechter voelen dat een meisje bij je wegrent omdat je je zaakjes niet op orde hebt? Dat moet je dus voorkomen.

quote:
[..]

Ben het eigenlijk al lang met je eens, maar dan ga ik nooit meer een vriendin vinden. Want zoals het er nu voor staat heb ik eigenlijk geen goed beeld van hoe ik het moet gaan fixen. Ik heb geen idee waar ik over een paar jaar ben :)
Daarom moet je met iemand praten die je hier beter inzicht in heeft en jou daar meer inzicht in kan geven. Want ik zou me ook niet in mijn eentje niet uit de situatie waar jij in zit kunnen redden. Ik denk niemand niet.

quote:
Ik weet nog niet hoe ik mezelf kan fixen en ik wil die wachttijd tot dat ik het wel weet graag wat comfortabeler maken met een vriendin. En zelfs als dat ook een slecht idee is, dan nog kan het denk ik geen kwaad om te leren versieren, flirten en al die andere dingen die ik niet snap. Sterker nog, misschien lost het ook het gebrek aan zelfvertrouwen en eigenwaarde al een beetje op: Ik zou er veel voor geven om te leren hoe ik gesprekken met vrouwen aanknoop, oogcontact kan maken met vrouwen :)
Oefenen met vrouwen kan geen kwaad. Zelfvertrouwen opbouwen is namelijk nooit mis. Maar bedenk je goed of het wel verstandig is om een vrouw in jou wereld te trekken die niet zo rooskleurig is.

Praten met vrouwen is niet moeilijk. Een vrouw versieren is een stuk moeilijker dus begin bij iets heel simpels als de weg vragen. Ga dan naar een leuke tent en vraag iets aan een vrouw daar.

quote:
Ik weet gewoon niet goed wat ik wel moet doen, en daarom maak ik die vriendin in mijn hoofd zo belangrijk. Het lijkt een quick fix voor veel problemen en voorlopig zie i geen betere optie om al mijn problemen op te lossen.
Ik snap dat je gaat denken na al die jaren. Want al die jongens die een vriendin hebben zijn toch ook gelukkig, dus dan word ik toch ook vanzelf gelukkig als ik een vriendin krijg?

Helaas werkt het niet zo, een vriendin gaat je niet meteen gelukkig maken. En ze zal al helemaal niet lang bij je blijven als je afhankelijk van haar bent. Je werkt verstikkend als je geen eigen leven hebt en zij het middelpunt is van jouw wereld.

quote:
Het punt is: ik geef jullie gelijk: die focus op het krijgen van een vriendin is niet goed en het zou beter zijn om voordat ik een relatie aanga eerst veel sterker in mijn schoenen te staan. Alleen zie ik geen andere optie dan het krijgen van een vriendin om dingen op te lossen. Het punt is, ik heb gewoon niet veel keuze zolang ik geen andere opties heb en daardoor moet ik tegen jullie advies (waar ik het mee eens ben) heen gaan. Ik moet namelijk toch iets doen.
Je moet je denkwijze veranderen en daar kunnen wij je niet bij helpen van achter onze PCtjes en laptopjes. Het spijt me dat ik daar opnieuw over moet beginnen maar voordat moet je hulp zoeken. Anders blijf je vastgeroest in oude en foute denkwijze's die je geen meter vooruit helpen.
C'est la vie
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:35:00 #5
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_99504440
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef formerjellybean het volgende:
Dat van het definitieve punt heb ik ook wel bereid , alleen het punt is dat als ik hem weer zie het vaak weer fout gaat, dan doe ik dingen die ik van mezelf niet gewend ben.

Op het moment ben ik wel sterk maar ik hoop voor mezelf dat het sterk zijn nu ook blijvend is en niet een tijdelijk iets.
Jaja, emotionele prietpraat.

Eigenlijk wil je hem niet kwijt, maar het is een lul omdat je geen hoogte van hem kunt krijgen.
Denk dan eens goed na wat je van hem wil en confronteer hem daarmee.
Duidelijkheid he? Dat hebben mannen graag, of het nou positief of negatief is.

Dan weten jullie allebei waar jullie aan toe zijn.
Je moeder is een hamster
pi_99506785
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:14 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Zo'n raadsel is dat niet hoor als die in het echt ook zo opschept over ouders en spullen dan kan ik dat goed voorstellen en waarschijnlijk is het een engels meisje uit de arbeidersklasse en vind ze het moeilijk dat ze het zelf niet zo breed heeft.
Vind ik een erg rare reactie, aangezien ik nooit opschep over dingen. Ik heb vroeger al geleerd dat ik niet mag opscheppen van mijn ouders.

Ook vind ik het apart dat jullie zeggen dat ik verwend ben (ik word sowieso moe van mensen die dat beweren, ook IRL) - ik ga zondag naar Afrika toe om ook iets bij te dragen daar. Ik ben naar veel arme landen geweest om iets bij te dragen. Wat denken jullie, dat ik daar alleen maar ga genieten? ;) Ik werk voor mijn geld, al is dat feitelijk niet eens nodig. Ik studeer, ook is dat feitelijk niet eens nodig. Jullie kennen mij niet eens, weten niet wat ik heb meegemaakt etc, dus hoe kan je dan oordelen op basis van een paar posts dat ik verwend ben?

Ik word doodmoe van mensen die altijd maar oordelen terwijl ze niets weten van de situatie. Ik maak dit eigenlijk al van kleins af aan mee, er zijn áltijd mensen die beweren dat wij verwend zijn en daarom maar dom doen tegen ons. Wij zijn echt niet verwend.

Ik kan me niet inleven? Ik kan me heel goed inleven in haar, ik begrijp haar heel goed en ik weet dat ik niet eerlijk ben geweest (heb m'n excuses al aangeboden) maar ik heb simpelweg geen zin meer in haar en ik ben geirriteerd aangezien ze mij heeft laten wachten. Ook ga ik binnenkort op vakantie met vrienden en daar leer ik genoeg andere (en wss leukere) meisjes kennen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:53:48 #7
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99507389
Net terug van werk begin het meisje op het werk toch steeds leuker te vinden :@ vandaag per ongeluk langs haar tieten gegaan met m'n hand (was echt per ongeluk, leg ik later wel uit), ik lolz (vanbinnen dan). Nu even snelsnel eten en dan voor 1ste keer werken als afwasser; jammer dat het inwerken met een jongen moet :'( zit wel een meisje bij het afwasteam dus moet even zorgen dat ik daar een keer mee kan afwassen.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_99509014
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 16:37 schreef Mpj het volgende:

[..]

Vind ik een erg rare reactie, aangezien ik nooit opschep over dingen. Ik heb vroeger al geleerd dat ik niet mag opscheppen van mijn ouders.

Ook vind ik het apart dat jullie zeggen dat ik verwend ben (ik word sowieso moe van mensen die dat beweren, ook IRL) - ik ga zondag naar Afrika toe om ook iets bij te dragen daar. Ik ben naar veel arme landen geweest om iets bij te dragen. Wat denken jullie, dat ik daar alleen maar ga genieten? ;) Ik werk voor mijn geld, al is dat feitelijk niet eens nodig. Ik studeer, ook is dat feitelijk niet eens nodig. Jullie kennen mij niet eens, weten niet wat ik heb meegemaakt etc, dus hoe kan je dan oordelen op basis van een paar posts dat ik verwend ben?

Ik word doodmoe van mensen die altijd maar oordelen terwijl ze niets weten van de situatie. Ik maak dit eigenlijk al van kleins af aan mee, er zijn áltijd mensen die beweren dat wij verwend zijn en daarom maar dom doen tegen ons. Wij zijn echt niet verwend.

Ik kan me niet inleven? Ik kan me heel goed inleven in haar, ik begrijp haar heel goed en ik weet dat ik niet eerlijk ben geweest (heb m'n excuses al aangeboden) maar ik heb simpelweg geen zin meer in haar en ik ben geirriteerd aangezien ze mij heeft laten wachten. Ook ga ik binnenkort op vakantie met vrienden en daar leer ik genoeg andere (en wss leukere) meisjes kennen.
Misschien mede omdat jij wel eens gezegd hebt het doodnormaal te vinden dat jouw vader je rijbewijs betaald, en dat je het zonde van je geld zou vinden en er niet eens aan begonnen was als je het zelf zou moeten betalen.
En dat je helemaal geen zin had in je vakantie naar Afrika maar dat je mee moest, daar ben je op terug gekomen ofzo dat het nu opeens wel een teken van je goedheid is?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:36:19 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99509071
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:34 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Misschien mede omdat jij wel eens gezegd hebt het doodnormaal te vinden dat jouw vader je rijbewijs betaald, en dat je het zonde van je geld zou vinden en er niet eens aan begonnen was als je het zelf zou moeten betalen.
En dat je helemaal geen zin had in je vakantie naar Afrika maar dat je mee moest, daar ben je op terug gekomen ofzo dat het nu opeens wel een teken van je goedheid is?
Nou ik ben allesbehalve rijk maar mijn moeder betaalt straks ook mijn rijbewijs en als zij dat niet kan om een of andere reden. Dan ga ik er ook niet aan beginnen.
C'est la vie
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:38:55 #10
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_99509144
Huh, topic 201 alweer ... ??

Afijn, afgelopen werkweek bijna 'n date gehad. Er was een mailwisseling gaande met een vrouwelijke collega die echter op een andere vestiging werkzaam is. Enkele dagen geleden vroeg ze me hoe ik mezelf zou omschrijven. Ik was van plan mezelf realistisch te omschrijven en aldus geschiedde; ik antwoordde dat ik een persoon ben met (zeer) positieve instelling, maar tegelijkertijd ook gierig, gemakzuchtig en met de charme van een frikandel. Ik schreef verder dat vrijheid een hoge prioriteit heeft in mijn leven en dat ik kinderen haat.
Hierop haakte ze echter af, desalniettemin ben ik nog altijd van mening dat een realistische karakterschets zeer zeker in je voordeel kan uitpakken bij een date. >:O
pi_99509159
Topic 201, dat gaat snel zeg. :)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:40:12 #12
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99509188
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:39 schreef Halcon het volgende:
Topic 201, dat gaat snel zeg. :)
Als een malle.
C'est la vie
pi_99509210
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ik ben allesbehalve rijk maar mijn moeder betaalt straks ook mijn rijbewijs en als zij dat niet kan om een of andere reden. Dan ga ik er ook niet aan beginnen.
Ok, nu ben je verwend.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:34 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik vind het ook normaal. Ik ga na mijn vakantie zelfs een spoedcursus doen en mag vervolgens een auto uitzoeken (net zoals mijn broer en zus), dat maakt mij nog steeds niet verwend. Ik heb gewoon het geluk dat mijn ouders dingen voor mij kunnen betalen.

Tuurlijk heb ik er ergens geen zin in, aangezien daar helemaal geen luxe is, en dan ook helemaal niet; electriciteit die uitvalt, raar eten, vieze beesten etc. Verheugen doe ik me er ook niet op, maar ik wéét dat het voor een goed doel is en dat andere mensen er beter van worden. En natuurlijk ben ik nieuwsgierig. :) Maakt mij dat verwend? Kom op zeg..
pi_99509289
Verwend vind ik dat ook niet. Rijbewijs is gewoon een nuttige investering waar je jarenlang mee vooruit kunt, net zoals studie. Niet zo raar dat ouders dat betalen.
pi_99509329
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:37 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Leiden O+ Een mooi historisch stadje.
Even op de fiets naar Alphen. Het kan allemaal

[..]

Eind goed, al goed. Dat is een mooi voorbeeld van erin groeien. Je wordt zelfverzekerder als je tevreden bent met wat je hebt. En jeugdproblemen maken je tot een beter mens.
Ik kan dit alleen maar beamen :Y
Ik heb trouwens best veel familie in Leiden wonen, dus dat is ook wel weer leuk, ergens :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:15 schreef formerjellybean het volgende:
Welkom terug maar serieus wat moet ik doen als die wel contact opneemt ???
:{
Former, dit is een grapje, toch? Want als je dat nog moet vragen...
pi_99509359
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:40 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ok, nu ben je verwend.

[..]

Ik vind het ook normaal. Ik ga na mijn vakantie zelfs een spoedcursus doen en mag vervolgens een auto uitzoeken (net zoals mijn broer en zus), dat maakt mij nog steeds niet verwend. Ik heb gewoon het geluk dat mijn ouders dingen voor mij kunnen betalen.

Tuurlijk heb ik er ergens geen zin in, aangezien daar helemaal geen luxe is, en dan ook helemaal niet; electriciteit die uitvalt, raar eten, vieze beesten etc. Verheugen doe ik me er ook niet op, maar ik wéét dat het voor een goed doel is en dat andere mensen er beter van worden. En natuurlijk ben ik nieuwsgierig. :) Maakt mij dat verwend? Kom op zeg..
Als vrij veel mensen vinden dat je verwend bent moet je het misschien bij jezelf zoeken.

En het is vast de optelsom waardoor mensen het vinden.
pi_99509386
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:45 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als vrij veel mensen vinden dat je verwend bent moet je het misschien bij jezelf zoeken.

Afgunst?
pi_99509442
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat vind ik ook niet raar, maar ik kan me wel voorstellen dat je anderen voor het hoofd stoot als je zegt dat het doodnormaal vind om zoiets te krijgen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:47:58 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99509471
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:45 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik weet niet wat hij allemaal heeft, hij komt een klein beetje verwend over qua sommige dingen. Maar so what? Hij studeert en hij werkt gewoon hij kan ook op zijn luie reet gaan zitten en niks doen. Gewoon leven en laten leven.
C'est la vie
pi_99509526
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Afgunst?
Tsja, wie zal het zegen? Ik ken hem verder niet maar het zal vast een beetje van beide zijn.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:50:59 #21
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_99509587
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:28 schreef deelnemer het volgende:
Wat vinden jullie van de zweefteef levensfilosofie (was overigens verliefd toen ik dit schreef. Na een wandelvakantie in de bergen):

SPOILER
Goed geschreven, spreekt me wel aan dit. :Y O+
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_99509619
Met wat kom ik ooit verwend over :') :') :') ?
pi_99509623
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik weet niet wat hij allemaal heeft, hij komt een klein beetje verwend over qua sommige dingen. Maar so what? Hij studeert en hij werkt gewoon hij kan ook op zijn luie reet gaan zitten en niks doen. Gewoon leven en laten leven.
Mij kan het ook weinig interesseren wat hij heeft of krijgt, maar hij maakte zich blijkbaar druk over dat veel dat over hem zeggen. Dus misschien kan hij dan ook eens bij zichzelf kijken als hij het zo vaak te horen krijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2011 17:54:03 ]
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:53:16 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99509668
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:51 schreef Mpj het volgende:
Met wat kom ik ooit verwend over :') :') :') ?
Je kan geld gewoon wat makkelijker uitgeven dan anderen, zo lijkt het tenminste. Ik stoor me er niet aan en misgun het je verder ook niet ofzo.
C'est la vie
pi_99509706
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:38 schreef MissionPhailed het volgende:
Huh, topic 201 alweer ... ??

Afijn, afgelopen werkweek bijna 'n date gehad. Er was een mailwisseling gaande met een vrouwelijke collega die echter op een andere vestiging werkzaam is. Enkele dagen geleden vroeg ze me hoe ik mezelf zou omschrijven. Ik was van plan mezelf realistisch te omschrijven en aldus geschiedde; ik antwoordde dat ik een persoon ben met (zeer) positieve instelling, maar tegelijkertijd ook gierig, gemakzuchtig en met de charme van een frikandel. Ik schreef verder dat vrijheid een hoge prioriteit heeft in mijn leven en dat ik kinderen haat.
Hierop haakte ze echter af, desalniettemin ben ik nog altijd van mening dat een realistische karakterschets zeer zeker in je voordeel kan uitpakken bij een date. >:O
Haha, sucker _O- zelfs de grootste datingnitwit weet dat dat niet erg slim is :D
- Dat je zegt gierig te zijn betekent dat je haar niet snel zult verwennen en dat het waarschijnlijk niet echt van harte gaat wanneer je het echt doet - althans, zo kan ze het mogelijk (waarschijnlijk) hebben opgevat
- "Gemakzuchtig" zegt haar vast dat je geen moeite voor haar zult willen doen.
- De charme van een frikandel... Lompe boer, dus?
- Je houdt van je vrijheid.. Op het gebied van relaties? Want ik zou dan denken dat je graag met andere vrouwen zou blijven flirten :{
- En je haat kinderen? Zeker geen daddy-material, dus - en dus ook geen blijvertje, in mijn geval (en genoeg vrouwen die daar hetzelfde in zijn)
:{w !

Maar ik snap wel waarom je dit zo hebt aangepakt.
Die ene uitzondering die je dan nog leuk vindt ( :o ) is dan wel gelijk een goede match voor je. En geen verrassingen ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door HappyGirl91 op 15-07-2011 17:59:45 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')