Het is een zwart jurkje. Op de achterkant (halverwege de rug) zit een rijglintje trouwens, daar kan ik ook nog wel een foto van maken als je interesse hebt. Bij mij komt het jurkje tot net boven de knie en ik ben 1,68m.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:24 schreef Rituals het volgende:
Hoe lang is dat jurkje met de witte stippen (boven/op/onder de knie)? Is het trouwens een zwart of een donkerblauw jurkje?
Ik heb eventueel interesse, maar een foto zou fijn zijn ja!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:32 schreef morgane het volgende:
[..]
Het is een zwart jurkje. Op de achterkant (halverwege de rug) zit een rijglintje trouwens, daar kan ik ook nog wel een foto van maken als je interesse hebt. Bij mij komt het jurkje tot net boven de knie en ik ben 1,68m.
Ook nog iemand die niet direct in dit topic gereageerd had, sorryquote:
Oke, daar ben ik blij om! Veel plezier ermeequote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:25 schreef Rituals het volgende:
Jurkje ontvangen! Zit prima. Bij mij valt hij wel een stuk korter dan bij jou, maar dat is niet erg.
Tevens gratis kick.
Voila:quote:Op maandag 18 juli 2011 12:02 schreef Trusten het volgende:
Heb je misschien iets duidelijkere (en/of grotere) foto's van de staat van de schoenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |