Ik vraag 't altijd netjes. Maar goed, zit al in een andere trein.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:42 schreef rival het volgende:
gewoon vragen sammetje... let alleen een beetje op de manier hoe....
niet als je dat op een normale toon doet.... ze willen weleens wat in de "verdediging" schieten als het lijkt alsof je ze aanvaltquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag 't altijd netjes. Maar goed, zit al in een andere trein.
Ik durf dat ook nooit aan Marokkanen of zo te vragen. Voor je 't weet een mes in je rug!
Het is ook niet aardig om het te vragen met je rug naar hun toe.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf dat ook nooit aan Marokkanen of zo te vragen. Voor je 't weet een mes in je rug!
Ik heb ooit in de bus gezeten met een groepje turkse jongens die keihard muziek hadden aanstaan. De hele bus durfde er niks van te zeggen en ik heb uiteindelijk de stoute schoenen maar aangetrokken en gevraagd of het zachter kon. Antwoord: Ja hoor, tuurlijk!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij ziet er heel eng en dreigend uit. Ik ben een schijterd.
Die heerlijk provinciale instelling had ik ook voor ik hier kwam wonen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk er niet echt zo over hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heerlijk provinciale instelling had ik ook voor ik hier kwam wonen.
net alsof ze daar geen buitenlanders hebben hequote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heerlijk provinciale instelling had ik ook voor ik hier kwam wonen.
Er zijn ook gewone marokkanen hequote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
een oud hollands vrouwtje zou je het wel vragen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk er niet echt zo over hoor. Maar ik durf 't gewoon niet te vragen.
Die angst is nergens voor nodig. Ik heb hier nog nooit problemen met marokkanen gehad, ik vond de marokkanen in Apeldoorn irritanter dan hier in Utrecht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk er niet echt zo over hoor. Maar ik durf 't gewoon niet te vragen.
Wel minder, en geloof me, dat maakt uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
net alsof ze daar geen buitenlanders hebben he
overal waar ik kom zie ik buitenlanders.... hell laatst in Ede, hele stad vol... is toch wel die regio....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wel minder, en geloof me, dat maakt uit.
Ik heb vroeger nooit bij een allochtoon in de klas gezeten bijvoorbeeld.
Ja. Het is gewoon de houding en vaak ook het uiterlijk dat me afschrikt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
een oud hollands vrouwtje zou je het wel vragen?
Nergens in NL groeit de Turkse populatie zoals in Apeldoorn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
overal waar ik kom zie ik buitenlanders.... hell laatst in Ede, hele stad vol... is toch wel die regio....
ik kreeg de eerste ook pas te zien in groep 8 hoor
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |