Toch maar in de oven geschoven en geproefd.
Het eten van de PZA shoarma is te vergelijken met het naar binnen werken van een blok B-merk frituurvet, bedekt met een laagje kruidenboter van bedenkelijke kwaliteit. Het geheel is afgewerkt met wat GFT-afval dat we niet naar de derde wereld durfden te sturen.
Kortom, de PZA shoarma is niet te vreten. Wel leuke TV-commercial.
Op de grote advertenties op stations e.d. ziet 'ie er trouwens verdomd smakelijk uit......Erg verleidelijk.
quote:[off topic]
Op donderdag 27 juni 2002 08:20 schreefGHaven!!
het volgende:
Je vraagt je af
quote:Bedankt voor de tip, ik stond juist op het punt...
Kortom, de PZA shoarma is niet te vreten.
Dan moet je de Big American Pizza Hawai nemen. Die is echt goed te doen. Wat vinden jullie mensen van de Pizza Hawai van Dr Oetker.
quote:Nee, nog niet.
Op donderdag 27 juni 2002 10:40 schreef Eightball het volgende:Vakantie ofzo?
Kom maar op met dat recept! .
quote:Die vreet ik niet, maar de Mozzarella Pizza van Dr. Oetker is erg goed te doen.
Op donderdag 27 juni 2002 10:44 schreef jcartastic het volgende:
Dan moet je de Big American Pizza Hawai nemen. Die is echt goed te doen.Wat vinden jullie mensen van de Pizza Hawai van Dr Oetker.
quote:Jaaa
Op donderdag 27 juni 2002 08:20 schreef GHaven het volgende:
Wel leuke TV-commercial.
T_R_I_P gaat voor de Big Americans Pepperoni!
Ik moet nog 2 PZA shoarma's naar binnen werken.
quote:Uw review wordt met ongeduld verwacht...ben benieuwd of er nou eens iemand positief gaat reageren!
Op donderdag 27 juni 2002 12:32 schreef MeneerTim het volgende:
Goedenmorgen in "[Review.]De PZA shoarma.", ik ga snel ontbijten en daarna dit topic lezen.Ik moet nog 2 PZA shoarma's naar binnen werken.
quote:Da's dan denk ik toch een kwestie van effe een keer je tanden poetsen.
en die lucht.... Die blijft gewoon een paar dagen in je huis hangen en ook in je mond.
V.
quote:Ik ben benieuwd of we ooit nog iets van MeneerTim zullen vernemen...
Op donderdag 27 juni 2002 12:34 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
ben benieuwd of er nou eens iemand positief gaat reageren!
je kan véél beter de Wagner pizza's gaan eten, de boston (vegetarische pizza) en de tonijn of hawai pizza zijn veel lekkerder!!!
quote:ROFLMAO
Op donderdag 27 juni 2002 12:36 schreef GHaven het volgende:[..]
Ik ben benieuwd of we ooit nog iets van MeneerTim zullen vernemen...
.
The Look!: Ik zag de pizza voor me liggen en ik dacht heb ik wel de shoarma gekocht? na wat beter te hebben gekeken zag ik de shoarma toch liggen...en ik was weer happy maar overal gezien zag die er niet echt smakelijk uit..
Cijfer look: 6
De Geur!: nou normaal als ik aan shoarma denk dan loop ik al met een stijve rond...dus ik ging lekker boven mijn PZA shoarma hangen en haalde ff diep in...:{ het enigste wat ik kon rijken was de geur van knoflook. de 6 stukjes shoarma die erop lagen kwam geen geur vanaf....
Cijfer Geur: 6
The taste!: Nu pakte ik me mesje en ging ik lekker snijden in me PZA shoarma ik natuurlijk alle shoarma op 1 punt gedaan anders heb je op 1 stuk 1 stukje shoarma...:D en de eerste paar hapjes gingen wel redelijk. Als je een hap had met shaorma smaakte het wel aardig maar had je al hellemal niks (80% dus) dan was het niet echt te eten.....
Cijfer Taste: 6.5
TOTAAL CIJFER: 6.2
Conclusie:
nou ik vind em dus niet echt geslaag ik ga em ook zeker nooit meer kopen ik bestel em wel bij de pizzaria daar is die wel te snacken....kortom JE KAN EM EEN KEER TESTEN MAAR MEER NIET!!!
quote:Erg jammer dat ik dit niet mag eten, want ik eet geen ham.
Op donderdag 27 juni 2002 13:53 schreef postinggirl het volgende:
Gewoon Dr Oetker's Big American Hawai pizza nemen, die smaakt wèl lekker. Natuurlijke geur en smaak en lekkere grote lappen ham erop. En veel.
quote:Het was niet lekker? Kom, vertel eens?
Op donderdag 27 juni 2002 14:57 schreef MeneerTim het volgende:
Dit gun je niemand.
quote:Hahaha, wat een dramatische reviews krijgt dat ding zeg...het is zo erg dat ik hem bijna zelf wil gaan proberen om te kijken of jullie niet stiekem de boel aan het flessen zijn.
Op donderdag 27 juni 2002 14:57 schreef MeneerTim het volgende:
Dit gun je niemand.
Misschien moeten we de link van dit topic eens naar de product ontwikkelings afdeling van IGLO sturen. Iemand een e-mail adres?
quote:Vuile sadist! Die jongen voelt zich niet lekker...hij heeft zeer waarschijnlijk het PZA virus aan zijn darmen en jij wil weten hoe het smaakte?
Op donderdag 27 juni 2002 15:01 schreef postinggirl het volgende:[..]
Het was niet lekker? Kom, vertel eens?
quote:*Postinggirl loopt inmiddels zo'n beetje blauw aan van het lachen en voelt zich wat licht in het hoofd.
Op donderdag 27 juni 2002 15:03 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
Vuile sadist! Die jongen voelt zich niet lekker...hij heeft zeer waarschijnlijk het PZA virus aan zijn darmen en jij wil weten hoe het smaakte?
(En zoekt die pizza na negatieve review nr. zoveel nu al helemáál niet uit te proberen.)
Ik heb net even op zo'n PZA Shoarma verpakking staan lezen en jullie begrijpen het gewoon verkeerd. Kijk er staat namelijk het volgende:
quote:Zie je nou wel, ik wist wel dat jullie allemaal iets vergeten waren!!!
Men neme een half pond ShoarmaVlees van een slager naar voorkeur, men bakke dit totdat het goed gaar is, men flikkert dit in zijn geheel op den PZA bodem, men schuive dit vervolgens in den oven alwaar het eindproduct na een kwartier gaar is. Eet U smakelijk!
quote:Ja maar je hebt nu nog de kans om er echt iets van te maken, moet je alleen het recept in mijn vorige post ff volgen.
Op donderdag 27 juni 2002 15:14 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
damn heb er ook nog een in de vriezer liggenLEEK me wel lekker...
quote:Om eerlijk te zijn ben ik er niet aan begonnen. Het onsmakelijke idee weerhield me van een, aan de reacties in dit topic af te lezen, lijdensweg.
Op donderdag 27 juni 2002 15:01 schreef postinggirl het volgende:[..]
Het was niet lekker? Kom, vertel eens?
Ik ben jullie eeuwig dankbaar, .
Kwa diepvries is Dr. Oetker veruit de beste, maar ook deze haalt het nog steeds niet bij een goede, traditionele restaurant pizza, of home-made (alles vers natuurlijk ).
quote:Ik kan niet anders zeggen dat ik me hier bij aansluit.
Op donderdag 27 juni 2002 18:44 schreef MSXUser het volgende:
Iglo maakt wat mij betreft de grootste troep wat betreft 'pizza'. Altijd een grote groentebrei met hier en daar iets ondefinieerbaars wat voor vlees moet doorgaan.Kwa diepvries is Dr. Oetker veruit de beste, maar ook deze haalt het nog steeds niet bij een goede, traditionele restaurant pizza, of home-made (alles vers natuurlijk
).
Dr. Oetker Texas (met pittige salami), Supreme (champignons en stukjes vlees) en Hawaii (ham + ananas) zijn de beste op het gebied van diepvriespizza's.
even voor de duidelijkheid, dat rode in het midden is paprika, het gaat om de bruinachtige stukje vlees
Er lagen welgeteld 15 stukjes shoarma op, en dan nog niet eens van die hele reepjes maar meer van de vierkantje blokjes.
Niet kopen dus!!
quote:Daar heb je helemaal gelijk in, das ook mijn favoriet!
Gewoon Dr Oetker's Big American Hawai pizza nemen, die smaakt wèl lekker. Natuurlijke geur en smaak en lekkere grote lappen ham erop. En veel.
Die foto van dat nieuwe misbaksel is werkelijk ranzig! Hoeveel weken heeft dat ding buiten de koeling gelegen???
quote:Ja dr.Oetker is okee maar dan de visversie,tonijn,mjam.
quote:Die combinatie is juist prima, een pizza is toch ook niet meer als een groot pita broodje.
Op dinsdag 02 juli 2002 07:20 schreef Nuoro het volgende:
Alleen vanwege het bedenken van de combinatie: Pizza + Shoarma verdiend diegene wat mij betreft al een nekschot!
quote:Shoarmapizza is legendarisch!
Alleen vanwege het bedenken van de combinatie: Pizza + Shoarma verdiend diegene wat mij betreft al een nekschot!
quote:Volgens mij heb jij nog nooit een echte pizza gegeten? Het is echt een wereld van verschil. De samenstelling van het deeg is heel anders, evenals de bereidingswijze (zowel het deeg als het volledige proces).
Op dinsdag 02 juli 2002 17:42 schreef D.Rose het volgende:Die combinatie is juist prima, een pizza is toch ook niet meer als een groot pita broodje.
</offtopic>
Zelfde geldt als je bijv. naar de Chinees gaat. Denk je nu echt dat je daar authentiek Chinees eten krijgt?
</offtopic>
quote:Ja. Incl een blikje ansjovis en een half zakje geraspte pizzakaas + wat er nog meer in je koelkast is en erbij past
Op vrijdag 28 juni 2002 22:57 schreef fatima het volgende:Ja dr.Oetker is okee maar dan de visversie,tonijn,mjam.
nieuw idee:
hang de PZA shoarma op in een brillenwinkel en laat de mensen de 6 stukjes shoarma Zoeken.
als ze ze alle 6 binnen een minuut hebben gevonden hebben ze geen bril nodig.
zal denk ik wel een hoge stijging van de brilleninkomsten worden aangezien er maar 5 stukjes of minder op zitten.
D
quote:dat zegt mijn pa nou bijna elke dag bij het avondeten
Op maandag 01 juli 2002 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een gezeik.
Ik weet nog... vroeger, toen aten we bloembollen in de hongerwinter!
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 03:33 schreef zl0p het volgende:[..]
dat zegt mijn pa nou bijna elke dag bij het avondeten
En inderdaad na de PZA shoarma loop je na 3 dagen nog steeds met een grafbek rond, maakt nie uit wat je aan kauwgum vreet en aan tanden poetst het blijft gewoon
quote:Kun je nagaan...
Op dinsdag 02 juli 2002 18:01 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Shoarmapizza is legendarisch!
Hier volgt een dringende waarschuwing. Zorg dat je NOOIT een O'Lacy's (huismerk van onder meer Jumbo)-pizza, smaak Bolognese, meeneemt.
Dat had ik verleden week gedaan omdat die van Dr Oetker uitverkocht waren, ik een pizza nodig had en O'Lacy's meestal wel redelijk spul heeft.
Gadverdamme. Een keiharde massieve bodem waar je met een bijtel nog bijna niet in komt, een stuk of zeven stukjes soppig rundvlees erop en verder....Tja, gewoon een weeïge nepsmaak.
Pluspunt? Hij is goedkoop.
quote:En een ander pluspunt... Hij komt hard aan, mocht je toevallig ruzie met iemand hebben
Op donderdag 11 juli 2002 21:24 schreef postinggirl het volgende:Pluspunt? Hij is goedkoop.
Ik ken ze. Het zijn eigenlijk pizza's die ze bij de bouwmarkt moeten verkopen, omdat je daar dan gelijk een bijbehorende kettingzaag of hakbijl kunt kopen.
quote:ik had ook een mailtje naar iglo gestuurd maar geen reactie ontvangen.
Op vrijdag 28 juni 2002 21:46 schreef Mr_Knoxville het volgende:
meteen maar ff een mailtje naar Iglo en de consumentenbond gestuurd
quote:Hear Hear!
Op woensdag 03 juli 2002 18:37 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Gelukkig lust ik uberhaupt geen pizza, dus hoef ik me hier ook niet aan te wagen ....
Voor het verorberen van Shoarma is 1 geniale oplossing bedacht, en dat is het opensnijdbare broodje. En GEEN Pizza.
quote:Yep.
Op donderdag 11 juli 2002 22:19 schreef waspman het volgende:
of is het gewoon hippe taal?
Nee, niet te eten die zooi... Bij mij was het ook nog es zo dat in de fabriek de "garnering" precies 5 cm links van de bodem was gekwakt cq. de medewerker van IGLO z'n vizier niet al te scherp had toen ie over de bodem kotste...
Maw, ik moest eerst een zijkant ontdoen van de kruidenboter en andere ranzigheid omdat ik al aan zag komen dat anders de zooi er zeker af zou lopen en m'n oventje de komende jaren wel naar die blub zou ruiken...
Goed... experiment geslaagd, uitslag negatief.
Misschien hebben ze bij Iglo wel geluisterd? Of dit meisje heeft gewoon een slechte smaak. Dit vraagt in ieder geval om een fieldresearch dat deze week zal plaatsvinden door ondergetekende.
quote:De PZA Shoarma ken ik gelukkig niet maar Dr Oetker weet inderdaad hoe het moet! Hawai is goed maar de Texas is toch echt wel beter
Dan moet je de Big American Pizza Hawai nemen. Die is echt goed te doen.Wat vinden jullie mensen van de Pizza Hawai van Dr Oetker.
quote:ik raad jullie toch aan om deze pizza eens te proberen.
Op donderdag 11 juli 2002 20:33 schreef laffer het volgende:
die PZA shoarma van iglo is idd niet te vreten.
de gekoelde pizza shoarma de luxe van het huismerk albert hein is echt heerlijk.
lekker veel vlees, verse schijfjes tomaat, oregano, uitjes,een beetje knoflooksaus,olijf en peterselie.
echt een aanrader..
kost wel ruim 6 euro maar hij weegt wel 770 gram.
quote:Neeee de Al Shoarma van Al Capone is heilig!
maar het echte toppunt vind ik als je een pizza bestelt bij "DA ROBERTO" en die thuis krijgt afgeleverd, gloeientig warm, hij is zooooooooo lekker, ik was gaan uiteten en dacht de hele tijd, een pizza van Da ROberto zou lekkerder zijn als deze tounedous met pepperroomsaus en aardappelgratain met fruit+dressing.
Ik vind hem ook niet te kanen inderdaad! Die "saus" is net kruidenboter en geen knoflooksaus dus, verder is het vlees ook niet super.
De pizza shoarma vers bij C1000 is 1000 keer beter!!!
Zelf wat knoflook saus en yum yum yum!!!
Was gelijk m'n laatste PZA. Zelfs een liter cola achterover slaan om alles weg te bijten helpt niet.
Ga voor de volgende keer aan iedereen in huis doorgeven dat we gewoon weer de Dr. Oetker Big Americans en huismerk-varianten inslaan.
quote:waarom is de klok gestopt
Op donderdag 27 juni 2002 08:20 schreef GHaven het volgende:
Je vraagt je af
Big American Supreme
Ristorante Mozarella
En soms Pizza Grande Rusticalle
Waaaaaaaaaaaaarom verkopen ze geen ovenfresh pizza's meer!!!
quote:
Die PZA Shoarma is inderdaad niet te vreten en die lucht.... Die blijft gewoon een paar dagen in je huis hangen en ook in je mond.Dan moet je de Big American Pizza Hawai nemen. Die is echt goed te doen.
Wat vinden jullie mensen van de Pizza Hawai van Dr Oetker.
quote:Houtovenpizza is ook
Op maandag 13 oktober 2003 09:28 schreef Hagedis het volgende:
Te pruimen diepvriezpizza's:Big American Supreme
Ristorante Mozarella
En soms Pizza Grande RusticalleWaaaaaaaaaaaaarom verkopen ze geen ovenfresh pizza's meer!!!
quote:Met knoflooksaus?
Op maandag 1 juli 2002 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een gezeik.
Ik weet nog... vroeger, toen aten we bloembollen in de hongerwinter!
quote:Die tandoori-pizza is best te knagen trouwens!
Op dinsdag 2 juli 2002 07:20 schreef Nuoro het volgende:
quote:
Op woensdag 3 juli 2002 03:38 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Tip: haal eens een Turkse pizza bij een Turkse bakkerij.
(heel dunne pizza met gehakt, sambal, knoflook etc.)
Opwarmen niet nodig (evt in de magnetron).
Schijnt nog "niet-ongezond" te zijn ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |